• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mircea1380

  • Membru din 01.06.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 189 in total
  • @mowgli: amice, inainte sa te simti ofensat poate n-ar strica sa tragi PUTIN AER IN PIEPT si sa mai citesti inca o data ce am scris... PS: cum spuneam, ma ramolesc... :-)))
    Gură de aer
  • @mntsn: asta e, mai imbatranesc (si ma mai ramolesc) si eu... :-))) Oricum, multumesc (sincer) pentru faptul ca-mi urmareai postarile. Referitor la 'marginea de profit', recunosc ca am scris-o intentionat pentru a sublinia ceea ce vroiam sa zic - daca lasam doar 'margine' m-am gandit ca poate lumea nu intelege (ceea ce s-a cam si intamplat)... In final, scuze pentru 'discutia' iscata. Intentiile au fost chiar admirative la adresa BMW...
    Gură de aer
  • @mowgli: amice, inainte sa te simti ofensat poate n-ar strica sa tragi mai citesti inca o data ce am scris... Asaaa, acuma poate o sa-ti dai seama ca ceea ce am scris a fost chiar admirativ la adresa BMW-ului (este o marca pe care o admir, mai putin pe posesorii din RO de astfel de masini, dar asta e alta poveste). Ce vroiam sa zic e ca - la nivel de COSTURI de productie (pentru BMW) - diferenta nu cred ca e mai mare de cateva mii de Euro intre modelele 730xd750xd (nu confunda - rogu-te - preturile optionalelor cu COSTUL lor; are BMW margine de profit pentru fiecare piulita/covoras/optiune adaugata). Chiar si tu spui ca o optiune costa 1,000GBP/1,400Euro pe Seria3 - de ce/cu cat ar fi mai scumpa pe 750xd (ma refer iar la nivel de COSTURI) ? Pana la urma vorbim de acelasi motor cu 1-2-3 turbine (care e costul real al unei turbine si a componentelor de integrare aferente ?), cu frane mai mari, cu articulatii mai sanatoase, dar cam atat... Nu neg ca exista si costurile cu R&D (Research&Development = Cercetare-Dezvoltare), dar acestea se impart la numarul de examplare vandute (inclin sa cred ca o sa aiba ceva succes o asemenea versiune, tinand cont de faptul ca - in aceiasi cilindree - ai parte de mai multa putere). Referitor la comparatia cu VAG, recunosc ca nu-mi dau seama care era rostul ei aici - un Cayenne V6 vad ca e 74,000Euro, iar un Turbo (S cred) este 141,000Euro, dar vorbim de masini cu motoare diferite, cu greutati diferite si cu provocari diferite in ceea ce priveste mentinerea lor pe asfalt. Referitor la BMW constructor mic, nu e chiar asa - depinde ce intelegi prin 'mic'; mi se pare ca marginea de profit medie obtinuta de pe urma fiecarui model vandut este cam cea mai mare la BMW dintre toti constructorii (nu-mi amintesc precis daca "e cea mai mare" sau "printre cele mai mari"). Iar referitor la "750d e si singurul model diesel care intampina cerintele Euro 6", cica si ultimul motor 2.2 cdi de la Mercedes si 1.6 cdti-ul de la Opel (136cp) sunt diesel-uri Euro6.
    Gură de aer
  • "El a fost denumit aşa pentru a putea să fie deosebit în gamă de unităţile 30d şi 40d, care au tot motoare cu şase cilindri în linie şi capacitate de 3.0 litri. Noul 40d vine în plus cu trei turbosuflante din dotare, element unic în industria auto la nivelul maşinilor de serie alimentate cu motorină." Noul 50d vine in plus... In alta ordine de idei, foarte tari astia de la BMW sa reuseasca sa vanda aceiasi masina cu acelasi motor (730xd-740xd-750xd) la diferenta de pret de pana la 20,000Euro (de la 84,000Euro la 102,000Euro) - daca la 730xd au o margine de profit frumusica, sunt convins ca diferenta de costuri intre cele trei versiuni nu e mai mare de cateva mii de Euro -> margine de profit si mai mare pentru 750xd. O adevarata fabrica de bani compania asta...
    Gură de aer
  • @Suleyman: nu este acelasi motor ca VR6-le 3.6 FSI - acela are 3,598cm3, pe cand acesta de pe Cayenne are 3,604cm3.
    Porsche Cayenne facelift: schimbări estetice şi motoare noi pentru SUV-ul german
Pagina
12345...131415...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Suzuki SX4 1.6 4x4; Suzuki Swift 1.3
  • CE MASINI AM MAI CONDUS VW Passat B5, Skoda Fabia, Kia Sephia, Renault Clio Symbol, Dacia Logan, Oltcit, Toyota Hilux, Audi A6 Allroad, BMW X5
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes G-Class, Ariel Atom, Audi S1, Audi S3/RS3
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău