• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mircea1380

  • Membru din 01.06.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 189 in total
  • @vianu: stiu ca de asta, dar Porsche ar fi putut sa ramana Porsche, iar VAG, VAG... Ma refer la traditii, identitatea marcii...notiuni d'astea 'absurde si depasite'... Par example, puteau face motoare d'astea in V in cadrul VAG sa le foloseasca la comun impreuna cu Lamborghini ( ca si asa au facut-o la RS6/8).
    Porsche Cayenne facelift: schimbări estetice şi motoare noi pentru SUV-ul german
  • Daca tot au inceput dezvoltarea de la zero a unui motor, de ce or fi preferat sa-l faca cu arhitectura in V, si nu boxer ?!?! Macar isi pastrau cat-de-cat identitatea...
    Porsche Cayenne facelift: schimbări estetice şi motoare noi pentru SUV-ul german
  • XC90 nu intra in concurs ?! S-ar putea sa fie revelatia anului...
    Car of the Year 2015: 31 de candidaţi se luptă pentru prestigiosul titlu
  • Manat de curiozitate, azi am intrat pe seat.ro cu gandul de a vedea ce nivel de preturi au modelele ST cu tractiune integrala. Nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut in configurator posibilitatea alegerii nivelului de echipare X-Perience cu motorizarile 2.0TDI de 150cp si de 184cp. Sunt convins ca totusi e o confuzie la mijloc, nefiind in stilul constructorilor sa lanseze azi un model si maine sa aiba lista de preturi (mai ales pentru Romania). In plus, nici nu apar detalii cu privire la dotarile 'off-road' (garda la sol marita, bandouri...) prezentate in articol. Ca info, preturile pentru respectivele motorizari sunt 24,580Euro pentru 2.0TDI 150cp si 27,970Euro pentru 2.0TDI 184cp. Cred ca se adauga un 1,000-1500Euro peste pentru nivelul de echipare prezentat in articol.
    Seat Leon X-Perience, versiunea cross a compactei, se prezintă
  • Ca o parere personala, mi se pare ca cei de la BMW au cam exagerat cu acest down-sizing... Nu neg ca motorul ar fi unul capabil, dar totusi un motor de 2 litri pe o masina de 2.1 tone e cam mult. Cam sfideaza legile fizicii/mecanicii. Motorul respectiv va livra performantele specificate (acceleratie, viteza maxima, autonomie), dar oare pentru cat timp ?! Dupa 200,000km oare nu incepe sa devina mult prea oneroasa intretinerea ?! La un parcurs de 40k km pe an, ar insemna ca un posesor de un asemenea X5 sa nu mai fie interesat sa-si tina masina. Or, sa dai 80k Euro pe o masina pe care s-o folosesti 5 ani si s-o vinzi cu 10-12k Euro nu mi se pare cea mai rationala alegere... Parerea mea...
    Scripete
Pagina
12345...141516...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Suzuki SX4 1.6 4x4; Suzuki Swift 1.3
  • CE MASINI AM MAI CONDUS VW Passat B5, Skoda Fabia, Kia Sephia, Renault Clio Symbol, Dacia Logan, Oltcit, Toyota Hilux, Audi A6 Allroad, BMW X5
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes G-Class, Ariel Atom, Audi S1, Audi S3/RS3
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău