• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mircea1380

  • Membru din 01.06.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 189 in total
  • Poate pentru ca in tarile respective oamenii chiar muncesc ceva vreme pana sa-si permita un Porsche... Ce fraieri...
    Clienţii români ai lui Porsche 911 sunt mai tineri decât pe pieţele mature ale mărcii
  • @slVW_83: departe de mine de a ma declara fan BMW (imi plac si unele, si altele, si le recunosc meritele la dezvoltarea automobilismului in decursul timpului), dar A4 Allroad cu ai sai 18cm garda la sol chiar nu-si are rostul in discutie. Recunosc meritele Audi la dezvoltarea sistemelor 4x4 pentru turisme, dar - comparativ cu X-Drive-ul - au ramas putin in urma dpdv al performantelor pe asfalt; quattro-ul lui Audi porneste de la o tractiune fata, pe cand x-drive-ul de la BMW porneste de la o tractiune spate -> solicitari mai mici pe directia masinii si comportament mai sportiv. Asta ca sa nu vorbesc de diferenta nejustificata de pret intre A4 Allroad si X1. Oricum niciunul dintre cei doi producatori nu are vreun model capabil in afara asfaltului, dar parca X1 se descurca cel mai bine dintre toate (e usor, relativ scurt si cu motorizari puternice). De la Audi, cel mai capabil in afara asfaltului mi se pare a fi prima generatie de A6 Allroad (C6).
    Joy de vivre
  • @Automarket: tinand cont ca vorbim de un crossover/mini-SUV, ma asteptam si la cateva cuvinte cu privire la comportamentul in afara asfaltului. Stiu ca vorbim de o masina cu capacitati limitate in off-road, dar garda la sol, motorizare si sistemul 4x4 recomanda masina si pentru iesiri usoare in afara asfaltului; vorbim totusi de un diferentiator in fata alegerii unui 318d sau 118d ... parerea mea.
    Joy de vivre
  • @GGG: Intr-adevar am uitat de ML... Din ce am mai citit si eu, Mercedes avea inca din 1990 planuri de inlocuire a lui G-Class. Initial au incercat un parteneriat cu Mitsubishi pentru un asemenea inlocuitor, pe baza lui Pajero. Ulterior, parteneriat-ul a picat, MB continuandu-si totusi planurile singur. Asa - la sfarsitul anilor '90 - a aparut ML-ul , care - cu toate problemele de fiabilitate al generatiei W163 - s-a impus totusi pe piata. Acesta nu a inlocuit totusi G-Class, datorita protestului din partea fanilor/clientilor pentru mentinerea acestuia in fabricatie. Inclin sa cred ca au denumit modelul M-Class pentru a-l "rupe" de G-Class. Si cu GL-ul au facut la fel: l-au conceput ca inlocuitor pentru G-Class, dar iar s-au lovit de proteste. Macar aici s-au prins sa nu mai schimbe numele, ci sa construiasca in jurul lui - Gelandewagen Luxus.
    Mercedes GLA - detalii şi imagini oficiale cu noul rival al lui BMW X1
  • @MRC: Mercedes isi desemneaza masinile de teren cu prima litera G(=Gelandewagen): GLA, GLK, GL si, bineinteles, regele G-Klasse.
    Mercedes GLA - detalii şi imagini oficiale cu noul rival al lui BMW X1
Pagina
12345...181920...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Suzuki SX4 1.6 4x4; Suzuki Swift 1.3
  • CE MASINI AM MAI CONDUS VW Passat B5, Skoda Fabia, Kia Sephia, Renault Clio Symbol, Dacia Logan, Oltcit, Toyota Hilux, Audi A6 Allroad, BMW X5
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes G-Class, Ariel Atom, Audi S1, Audi S3/RS3
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău