• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mircea1380

  • Membru din 01.06.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 189 in total
  • @Adrian: din toate comunicatele de presa pe care le-am citit pana acum pe acest subiect (deh, ma pasioneaza tot ce tine de 4x4) nu a reiesit ca 4matic ar fi disponibil si pentru motorizarile inferioare. Am ascultat inca o data si eu filmuletul si nu a reiesit nicaieri clar ca ar fi disponibil ca optiune pentru TOATE motorizarile. Nu sunt reprezentant al MB si nu lucrez in industrie, inclin sa cred ca 4matic nu va fi disponibil si pe motorizarile de 1.6turbo si 1.8turbodiesel. De ce spun asta ? Pentru ca modelul este unul de nisa, pe care MB l-a lansat doar pentru a avea ceva in oferta versus BMW (X1) si Audi (Q3) si pentru care nu cred ca se asteapta sa aiba vanzari prea mari (cel putin nu pentru versiunile 4matic); pe aceste doua considerente, nu cred ca MB se risca sa investeasca in 'imperecherea' motoarelor sus-mentionate cu tractiunea 4x4 (pentru celelate doua motoare - 2.0turbo si 2.2turbodiesel - are deja 'imperecherea' facuta, fiind disponibile pe alte modele din gama). In plus, am inteles ca preturile vehiculate incep de la 30,000Euro (ceea ce inseamna versiuni 4matic pe la vreo 38-40,000Euro) si inclin sa cred eventualii doritori de 4x4 se vor orienta spre GLK, care e cam in acelasi nivel de preturi. Acuma, daca e sa privim GLA-ul ca alternativa la X1, cred ca numai fanii MB ar fi interesati de achizitionarea unui GLA. Desi ca aspect imi place mai mult GLA-ul, cateva puncte mi se par a fi in avantajul lui X1: - gama de motoare mult mai diversificata; - garda la sol de 20cm - personal, consider X1 cea mai capabila dintre toate X-urile de la BMW in afara asfaltului (poate pentru ca e cea mai usoara); - sistemul 4x4 Xdrive porneste de la o tractiune spate (nu fata ca la GLA), ceea ce o face mai sportiva pe asfalt. Personal, dintre toate implementarile crossover pe baza de caroserie compacta disponibile in acest moment pe piata cea mai reusita mi se pare Subaru XV, cu a sa garda la sol de 22cm si al sau Symmetrical AWD; pacat de gama redusa de motorizari - un turbo pe benzinarul de 1.6 si o versiune a diesel-ului 2.0 mai apropiata de 200cp cred ca l-ar fi facut o varianta foarte atractiva (in Europa, cel putin). Parerea mea...
    Mercedes GLA - detalii şi imagini oficiale cu noul rival al lui BMW X1
  • @Adrian24: corect ar fi sa faci comparatie intre cutiile automate - cutia ZF cu 8 trepte de pe BMW versus cutia cu 7 trepte de la Mercedes. Indiferent cat de buna ar fi cutia ZF de pe BMW, nici cea de pe Mercedes nu e de lepadat (o folosesc cu succes si pe A45 AMG - asta e modelul ala cu 360cp scosi dintr-un 4-in-linie de 2 litri). Nu de alta, dar ma gandesc ca a invatat ceva si Mercedes in cei peste 50 de ani de cand face cutii automate. Asta ca sa nu mai zic ca la ora actuala Mercedes are deja o cutie cu 9 trepte pentru turisme. Departe de mine sa tin cu una sau alta dintre cele doua marci, dar consider ca ar trebui sa ne pastram obiectivitatea in a le recunoaste meritele amandurora pentru contributiile adusa la progresul automobilului in ziua de azi ... parerea mea.
    Mercedes GLA - detalii şi imagini oficiale cu noul rival al lui BMW X1
  • @Adrian: pentru inceput vor fi patru motorizari - doua benzina (GLA200 si GLA250) si doua diesel (GLA200 si GLA220 CDI) - cu urmatoarele caracterisitici: - GLA200 - benzina 1,595cmc supra-alimentat cu 156cp/250Nm - doar cu tractiune fata; - GLA250 - benzina 1,991cmc supra-alimentat cu 211cp/350Nm - nu am gasit daca o sa vina doar cu tractiune integrala 4matic sau 4matic-ul e disponibil ca optiune; - GLA200 CDI - diesel 1,796cmc cu 136cp/300Nm - doar cu tractiune fata; - GLA220 CDI - diesel 2,143cmc cu 170cp/350Nm - la fel, nu am gasit daca o sa vina doar cu tractiune integrala 4matic sau 4matic-ul e disponibil ca optiune.
    Mercedes GLA - detalii şi imagini oficiale cu noul rival al lui BMW X1
  • @Automarket: versiunea pe benzina cu 4matic este GLA250, nu 220.
    Mercedes GLA - detalii şi imagini oficiale cu noul rival al lui BMW X1
  • @sebastian: cum spuneam mai devreme, mea culpa...
    Preţuri Renault Grand Scenic facelift în România: Start de la 19.096 euro
Pagina
12345...192021...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Suzuki SX4 1.6 4x4; Suzuki Swift 1.3
  • CE MASINI AM MAI CONDUS VW Passat B5, Skoda Fabia, Kia Sephia, Renault Clio Symbol, Dacia Logan, Oltcit, Toyota Hilux, Audi A6 Allroad, BMW X5
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes G-Class, Ariel Atom, Audi S1, Audi S3/RS3
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău