• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mircea1380

  • Membru din 01.06.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 189 in total
  • @Sebastian: asta stiam si eu, dar ma asteptam - in calitate de jurnalisti auto - ca respectiva poza sa va ridice un semn de-ntrebare si sa va simtiti datori sa explicati respectiva functionalitate cititorilor vostri. Pentru cazul in care ati explicat in alt articol despre respectiva functionalitate, imi fac 'mea culpa' ... inseamna ca sunt printre putinii care n-au aflat despre respectiva functionalitate .... Parerea mea...
    Preţuri Renault Grand Scenic facelift în România: Start de la 19.096 euro
  • @Automarket: bai baieti, o dati cateodata cu batu'n apa... Sa ma explic: citesc si eu articolul vostru, mai scap un ochi si pe poze si ajung la poza nr. 11 unde vad un buton de selectie (in eng. knob), buton ce aduce a selector de comportament off-road... Bineinteles ca mi s-au aprins beculetele... se-ntoarce cumva RX4 cu al sau sistem de tractiune Magna Steyr ?!?! Mai citesc inca o data articolul ... nimic ... nici o explicatie. Ma pun si caut pe net ce si cum si aflu: "The Scénic XMOD is the first vehicle in the Renault range to feature the all-new Grip Xtend system. The traction control system enables the vehicle to grip the road confidently under difficult driving conditions (mud, sand and fresh snow etc)." "The Grip Xtend features three modes, ‘Road’, ‘Loose Ground’ and ‘Expert’. The ‘Expert’ mode allows the driver to take control of the XMOD’s power, only manging the braking. The ‘Road’ mode retains more conventional traction control settings, with ASR optimising grip by controlling braking on the front wheels and engine torque, plus any wheel that skids is slowed down and torque transferred to the wheel with the best grip. This mode automatically reconnects at speeds of over 25 mph. The ‘Loose Ground’ mode optimises braking control and engine torque control as a function of available grip up to 25 mph." Cu alte cuvinte, nu avem niciun sistem AWD/4WD, ci doar un sistem de control al tractiunii ceva mai sofisticat ... good to know.
    Preţuri Renault Grand Scenic facelift în România: Start de la 19.096 euro
  • @Antara clar: e ceva dubios in datele alea.... Antara/Captiva vorbim in esenta de aceeasi masina -> acelasi motor, aceeasi transmisie, chiar si greutatea este apropiata ... In conditiile astea, de unde 1.1sec diferenta la acceleratie ??? In ceea ce priveste pretul, e ceva relativ tinand cont ca vorbim de nivele de echipare proprii fiecarei marci, in care anumite optiuni pot fi prezenta sau nu, inclinand astfel balanta intr-un sens sau altul. Din cate am vazut, Chevrolet-ul se pozitioneaza ca un Opel mai ieftin (fa comparatie la nivelul dotarilor/preturilor intre doua modele efectiv identice - Opel Mokka Chevy Trax). Dpdv al aspectului, intram pe un taram pur subiectiv, fiecare putand fi atras de linii diferite de design.
    Preţuri Chevrolet Captiva facelift: Start de la 26.500 euro
  • In primul rand, nu are cum sa fie doar 350 litri portbagajul la sedan ... sfideaza legile matematicii. Valoarea de 350 litri mai mult ca sigur ca este pentru hatchback. Pentru sedan, inclin sa cred ca valoarea este in rand cu Audi A3 Sedan - 410-430 litri. In ceea ce priveste marimea portbagajului, as indrazni sa spun ca e vorba de mentalitatea romanilor care tin sa care dupa ei toate chestiile mai mult sau mai putin utile. Asa eram si eu cu fost masina (Passat B5). Odata ce m-am vazut cu masina care are cam cel mai mic portbagaj de pe piata (SX4 - 270 litri), am invatat ca n-am nevoie de toate trocele in masina, iar pentru concedii sa-mi fac bagajele mai cu cap - asta in conditiile in primii doi ani de utilizare ai masinii au coincis cu primii doi ani de viata ai piticului familiei (deci bagaje multe + carucior + pat pliant), fara a apela la un portbagaj exterior. De abia anul asta am apelat la un 'cosciug' pe masina cand am facut o iesire cu 4 adulti + copil. Ca o concluzie, poate ar fi bine sa ne punem cu totii intrebarea daca merita o masina cu portbagaj cat mai mare, pe care sa-l folosim - cumulat - doar o luna-doua pe an (cat plecam d'acasa). Cu toate astea, noi il caram restul de 10-11 luni dupa noi....
    Mazda3 Sedan, a treia generaţie a compactei se prezintă
  • @kkk: strict din tabelul de mai sus, mi se pare mai interesant Outlander-ul. Daca tot e sa platesti toate cele aferente unui motor de 2.2 macar sa ai un consum (aproape 1 litru diferenta intre modele) si o acceleratie mai bune. In plus, transmisia Outlander-ului e cu un nivel peste celelate din tabel (exceptie X-Trail-ul). Singurul factor penalizator al Outlander-ului este garda la sol, nepotrivita pentru o iesire mai serioasa in afara asfaltului. Parerea mea...
    Preţuri Chevrolet Captiva facelift: Start de la 26.500 euro
Pagina
12345...202122...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Suzuki SX4 1.6 4x4; Suzuki Swift 1.3
  • CE MASINI AM MAI CONDUS VW Passat B5, Skoda Fabia, Kia Sephia, Renault Clio Symbol, Dacia Logan, Oltcit, Toyota Hilux, Audi A6 Allroad, BMW X5
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes G-Class, Ariel Atom, Audi S1, Audi S3/RS3
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău