• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mirco

  • Membru din 11.03.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 200 in total
  • Eu vreau sa castige Massa, dar ce fel ar fi daca ar castiga Kubica ?
    Hamilton, Massa si Kubica, increzatori in sansele lor
  • Poate si mie imi place Hamilton la fel de "mult" cum iti place tie de Massa, dar nu l-am jignit niciodata spre deosebire de tine care atunci cand vb despre Massa scoti din gura numai mizerii. Am inteles ca ai o varsta (35), dar nu prea se vede. Cand tu il jignesti pe Massa implicit ii jignesti si pe fanii lui. De ex. daca cineva, un fan Ferrari, posteaza un comentariu jignitor la adresa lui Hamilton tu ii dai replica, pt. ca te simti jignit la randul tau. Probabil l-ai urat pe Schumi si ai ramas asa, dar te rog frumos sa te mai abtii, ca asa-i bine.
    FIA ofera reluari detaliate ale incidentelor de la Fuji
  • Hamilton conduce ca un marlan si asta nu e numai parerea mea ci si a multora dintre piloti. Se comporta de parca numai el ar fi pilot de f1 si ceilalti ar fi soferi de camion. Sa vazut clar ca a franat mult prea tarziu, tocmai ca sa-l scoata de pe pista pe Kimi.Cu siguranta stia ca si Massa este in costa sa si atunci a facut ce a facut. Nu contest talentul sau imens, dar lasa mult de dorit la capitolul fair-play. La Spa a fost penalizat pe bune pt. ca nu i-a cedat pozitia lui Kimi in totalitate, creandu-si astfel un avantaj.Astazi au fost penalizati corect atat Hamilton cat si Massa. Cat despre Bourdais, in mod normal comisarii au dreptate, dar dupa ce descarc cursa, voi sti sigur.
    Bourdais penalizat, Massa castiga inca un punct
  • Adevarul este ca ce a facut Hamilton cu Glock in Italia a fost urat. Pur si simplu la impins afara de pe pista, iar Hamilton e un pilot care stie ce face.
    Kubica: "Alonso nu se potrivea filosofiei de la BMW"
  • Anul trecut, inainte de cursa din China (mai precis cu 2 curse inainte de sfarsitul sezonului), clasamentul arata cam asa : 1.Hamilton=107p ; 2.Alonso=95p ; 3.Raikkonen=90p. O diferenta de 17p intre lider si cel care avea sa castige campionatul si o diferenta de 12p intre lider si locul 2. Toata lumea il vedea pe Hamilton campion, cred ca si cei de la Ferrari il vedeau pe Hamilton campion. Ganditi-va ca omul asta a avut doua curse (China si Brazilia) in care, daca castiga era campion mondial, dar nu a fost sa fie. Din doua curse Hamilton a acumulat 2p, Alonso 14p iar Raikkonen 20p, devenind astfel campion mondial. Poate cineva spune ca Hamilton nu a avut ghinion sau ca Raikkonen nu a avut noroc ? In opinia mea conteaza la fel de mult norocul cat si clasa pilotului. Deci, la o diferenta de 7p, cu trei curse pana la final poate cineva spune (obiectiv), cine va fi anul asta campion mondial?
    Stewart: "Massa poate castiga titlu"
Pagina
12345...293031...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău