@Kirotractor
Nu-i bai, toti avem lapsusuri. Oricum apreciez foarte mult exemplul pe care l-ati dat. Pentru a sublinia valoarea inginerilor auto cehoslovaci va completez adaugand ca celebrul militar folosea ca si masina de comandament Superbul despre care ati pomenit si ca masina de strada o Tatra 87 -:::).
Ceea ce nu stiu multi este faptul ca mai toate denumirile modelelor produse de Skoda sub tutele VAG au avut un corespondent in trecut, Cred ca Citygo este singura exceptie....
@petrush &nica
Si, ca sa continui pe tonul vostru un pic rautacios, dar cat se poae de realist, la capitolul se vor rezuma sa ne spuna ca este 4x4 si... atat, -::)))
Nu se va fabrica pe platforma de Duster pentru ca Niva a avut mereu alt public tinta. In afara de pasionati masina asta a fost gandita si conceputa pentru munca, asa cum, de altfel, sugereaza si numele ( "niva" in ruseste inseamna ogor, holda). Masina asta folosita de agricultori, de pastorii nomazi din caucaz, de locuitorii asezarilor siberiene preponderent pe drumuri neasfaltate. O masina monococa asa cum este Dusterul nu ar rezista acestor conditii dure de exploatare. Ce trebuie spus, este faptul ca s-a mai incercat odata "modernizarea" acestei masini prin fabricarea un Chevrolet Niva cu un interior ceva mai modern dar fix pe aceeasi platforma a batranei Lada. Insa clientii fideli de Niva au preferat formele clasice ale originalului.
@Kirotractor
Cu tot respectul, cand spuneti ca au fost 3 generatii de Superb, va referiti cu siguranta si la cele 3 Superb lansate inainte de al doilea razboi mondial, nu? Familia poloneza de care vorbeam le detinuse inclusiv pe acelea.De aici mandria si pasiunea pentru marca asta extraordinara care a lansat peste 60 de modele inainte de a fi preluata de VW! Fabulos mi se pare faptul ca, spre deosebire de alte marci din blocul comunist a incercat sa faca tot, de la masini populare la limuzine. A dezvoltat masini cabrio intr-o perioada in care nu facea cam nimeni prin estul Europei, s-a implicat in motor sort la cel mai inalt nivel. Sunt multi oameni care admira istoria asta fabuloasa si mai ales curajul cehilor (aici ii includ si pe cei de la Tatra) de a fabrica masini indraznete si elegante chiar intr-o perioada in care, asa cum spuneai mai sus, in Europa de Est accentul numai pe design nu se punea.
De ce admir eu Skoda in prezent? Pentru ca designer sef este un ceh, pentru ca cehii au curaj sa adopte o imagine proprie si pentru ca, desi este parte a grupului VAG, deciziile la Skoda nu le iia doar VW.
Ca sa inchei in acelasi ton cu dumneavoastra va spun ca in copilaria mea fita maxima era Jawa "de trei jumate" si era o rivalitate acerba intre cei care aveau o asemenea jucarie si cei ci IJ Planeta 5 -::)).
PS
Nu am Skoda
Ultimele comentarii
1292 in total