• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mishazaitev

  • Membru din 14.02.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1292 in total
  • Cei care se grabesc sa sara la gatul initiatorilor acestui proiect pot raspunde sincer la urmatoarele intrebari. 1. Cu ce influenteaza securitatea circulatiei un parbriz usor ciobit? 2. De ce nu poate trece ITP-ul o masina care are becul de la un far ars, defectiunea asta fiind posibil sa apara chiar in drum spre statia ITP? 3. Care e marea tragedie, daca masina are numerelor usor decolorata. Sa fim seriosi, oricum cu asemenea "defecte" se trecea ITP-ul, doar ca, dupa ce acest proiect va deveni lege, cei care-l fac nu vor mai putea fi spaguiti sa le treaca cu vederea. Atata vreme cat scrie clar ca nu vor fi acceptate defectiuni care pun in pericol siguranta, de ce ne facem probleme? Ma rog, cei nemultumiti sunt liberi sa se solidarizeze pe retelele de socializare si sa protesteze si pentru asta.
    Proiect de lege: ITP-ul va putea fi trecut şi cu defecţiuni minore la maşină
  • @Numarul4 Cuvintele scrise cu majuscule erau metafore. Le-am scris asa tocmai ca a sublinia dezacordul initial, pe care incerci tu sa-l maschezi. Daca nu ti-ai dat seama, e ok, eu n-am emis pretentia ca-s mai cu mot, asa cum o fac multi dintre posesorii de japoneze @gabi_o Pai eu spuneam altceva decat ca esti cult si instruit?!! Nu faci dezacorduri si mai folosesti si virgula corespunzator, Brava! Eu mai pun din graba cate o litera la sfarsitul unui cuvant, gresala capitala, si asta, nu zic!
    Efectele eliminării timbrului de mediu: APIA anticipează o scădere puternică a vânzărilor de mașini noi în 2017
  • @@mishazaitev Eu nu neg nimic din ceea ce zici tu ... Preturile mari practicate de dealerii din Romania sunt un alt motiv pentru care cei de la APIA nu au dreptate.
    Efectele eliminării timbrului de mediu: APIA anticipează o scădere puternică a vânzărilor de mașini noi în 2017
  • @gabi-o Dealerii autoa poate ne SPUN ca E mai multi, dupa cum aia de cumpara japoneze E mai destepti si mai culti sau, cel putin, asa se DA ei! Lasand asta la o parte, APIA se da de ceasul mortii de pomana, In primul rand, cumparatorul de masina nou e cumparator greu poate fi convins sa-si ia sh. In al doilea rand exista destul de multi posesori de masini pe care le-au cumparat de noi care vor sa le vanda pentru a-si lua alte masini noi, dar pentru care timbrul de mediu era o porblema, Acum le vor putea vinde mai usor si isi vor cumpara masini noi mai usora. Mai mult decat atat cei care vor dori sa-si cumpere masini sh, le vor inmatricula in Romania si nu in Bulgaria, masinile alea vor putea fi verificate mai usor din punct de vedere tehnic sau in caz de accident. Asigurarile se vor plati in Romania. Impozitele se vor plati in Romania. Si daca eu, unul, imi voi cumpara un Land Cruise J70 pentru care as fi platit o taxa de mediu enorma, nu pagubesc cu nimic APIA pentru ca cine isi doreste o asemenea masina, oricum nu ar putea sa o cumpere de noua!
    Efectele eliminării timbrului de mediu: APIA anticipează o scădere puternică a vânzărilor de mașini noi în 2017
  • ScuzeL tutela, au avut ....
    Skoda Kodiaq Scout: SUV-ul primește tracțiune integrală în standard și gardă la sol mai mare pentru pasionații de off-road
Pagina
12345...9899100...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău