@vianu
Ceea ce voiam sa spun era tocmai faptul ca aceste "diferente majore de comportament al unor masini din aceeasi clasa" puteau fi scoase mult mai bine in evidenta utilizand acelasi model, dar din generatii diferite. Nu m-am gandit nico secunda ca ar fi vorba de vreo reclama ascunsa la Honda sau de vreo ironizare la adresa Roverului. Pur si simplu mi s-ar fi parut mult mai elocvent testul daca s-ar fi comparat un Polo din '97 cu unul din 2017 sau o Corola din '97 cu una din 2017.
Nu inteleg de ce EURO NCAP nu a ales sa testeze autovehicule produse de acelasi producator in trecut si in prezent pentru a ilustra diferentele in materie de siguranta dintre ele. Sigur, Rover nu mai exista, dar chiar da Jazz-ul din 97 era un ditamai 4x4, se puteau gasi masini produse de Honda la acel moment care sa poata fi asimilate clasei din care face parte Jazzul de azi. Today, Life, Logo sunt doar cateva exemple. Desi, tot nu ipricep de ce nu s-a ales un model care se producea si in 1997 si in 2017, ca slava domnului exista destule!
@top
Eu zic sa lasam trecutul si sa ne gandim la prezent. Herr Klaus a schimbat limuzina prezidentiala cu una de ultima generatie, Aia in care se dadea Nea Traian nu-i convenea! De fapt Base nici nu o prea folosea ca era "patriot" si conducea singurel un Logan.
@Alex
Amice eu cred ca ar trebui sa ne lamentam mai cu spor datorita faptului ca in codul penal in vigoare a fost dezincriminat portul ilegal al cutitului si toti ghertoii pot purta macete asupra lor nestingheriti. Dar, sigur, pentru asta numai protesteaza nimeni! Nu-i de competenta "societatii civile"!
@vianu
V-as da zece manute rosii daca as putea! Felicitari sincere pentru comentariu! Cand in mijlocul vocalizelor iubitorilor de zornait de catuse mai exista si voci rationale, intrevad speranta unei Romanii normale!
Ultimele comentarii
1292 in total