• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mishazaitev

  • Membru din 14.02.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1292 in total
  • @vianu Ceea ce voiam sa spun era tocmai faptul ca aceste "diferente majore de comportament al unor masini din aceeasi clasa" puteau fi scoase mult mai bine in evidenta utilizand acelasi model, dar din generatii diferite. Nu m-am gandit nico secunda ca ar fi vorba de vreo reclama ascunsa la Honda sau de vreo ironizare la adresa Roverului. Pur si simplu mi s-ar fi parut mult mai elocvent testul daca s-ar fi comparat un Polo din '97 cu unul din 2017 sau o Corola din '97 cu una din 2017.
    Ce diferență! Crash-test paralel cu Rover 100 (1997) și Honda Jazz (2017)
  • Nu inteleg de ce EURO NCAP nu a ales sa testeze autovehicule produse de acelasi producator in trecut si in prezent pentru a ilustra diferentele in materie de siguranta dintre ele. Sigur, Rover nu mai exista, dar chiar da Jazz-ul din 97 era un ditamai 4x4, se puteau gasi masini produse de Honda la acel moment care sa poata fi asimilate clasei din care face parte Jazzul de azi. Today, Life, Logo sunt doar cateva exemple. Desi, tot nu ipricep de ce nu s-a ales un model care se producea si in 1997 si in 2017, ca slava domnului exista destule!
    Ce diferență! Crash-test paralel cu Rover 100 (1997) și Honda Jazz (2017)
  • @top Eu zic sa lasam trecutul si sa ne gandim la prezent. Herr Klaus a schimbat limuzina prezidentiala cu una de ultima generatie, Aia in care se dadea Nea Traian nu-i convenea! De fapt Base nici nu o prea folosea ca era "patriot" si conducea singurel un Logan.
    Ce mașini folosesc șefii de stat din lume: de la Cadillac-ul blindat al lui Trump la VW Beetle din 1987 pentru președintele din Uruguay
  • @Alex Amice eu cred ca ar trebui sa ne lamentam mai cu spor datorita faptului ca in codul penal in vigoare a fost dezincriminat portul ilegal al cutitului si toti ghertoii pot purta macete asupra lor nestingheriti. Dar, sigur, pentru asta numai protesteaza nimeni! Nu-i de competenta "societatii civile"!
    Proiect de lege: ITP-ul va putea fi trecut şi cu defecţiuni minore la maşină
  • @vianu V-as da zece manute rosii daca as putea! Felicitari sincere pentru comentariu! Cand in mijlocul vocalizelor iubitorilor de zornait de catuse mai exista si voci rationale, intrevad speranta unei Romanii normale!
    Proiect de lege: ITP-ul va putea fi trecut şi cu defecţiuni minore la maşină
Pagina
12345...979899...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău