• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mishazaitev

  • Membru din 14.02.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1292 in total
  • @marcell Cred ca nici asa nu ar fi fost in regula pentru ca s-ar fi comparat masini din clase diferite.
    Ce diferență! Crash-test paralel cu Rover 100 (1997) și Honda Jazz (2017)
  • Haideti sa punem lucrurile la punct. Acea ordonanta care prevedea restituirea pe cale administrativa a sumelor de mediu. prevedea returnarea sumelor care au fost platite esalonat, cu taraita. In acelasi timp, ea suspenda orice actiune de executare silita impotriva statului deschisa de cei care s-au judecat in vederea recuperarii timbrului de mediu. Cu alte cuvinte oamenii care s-au judecat cu statul in vederea recuperarii acelorsume si au obtinut hotarari judecatoresti care obligau autoritatile publicie sa le restituie in totalitate nu puteau pune in executare silita aceste hotarari pentru ca, in mod abuziv, un text de lege interzicea acest lucru, obligandu-i sa astepte sa fie despagubit putin cate putin. Prin urmare abrogarea ordonantei respective este un fapt pozitiv, zic eu, pentru ca acele hotarari judecatoresti vor putea fi puse in executare fara probleme cu tot cu cheltuielile de judecata si de executare pe care aceasta operatiune le presupune. De asemenea, cei care au de recuperat taxe de mediu, pot da linistiti statul in judecata in vederea restituirii acestora astfel incat sa le poata obtine in totatalitate si sa nu astepte ani de zile pana cand statul se va indura sa le plateasca.
    Efectul eliminării timbrului de mediu: taxele auto plătite între 2007-2013 nu mai pot fi recuperate
  • @Nicu Amice, in primul rand, nu te inflama. Faptul ca avem puncte de vedere diferite , nu ma indreptateste sa afirm despre tine ca vorbesti aiurea. In al doilea rand USA este al doilea mare poluator mondial dupa China si a fost depasita doar in ultimii ani. Faptul ca America nu este semnatara tratatului impotriva poluarii de la Kyoto este elocvent in acest sens. In al treilea rand, faptul ca un sfert din energia produsa este verde nu inseamna nimic. atata vreme cat celelte trei sferturi reprezinta energie obtinuta din surse poluante. In al treilea rand, datoriata fiabilitatii masinilor americane pe care eu o admir foarte tare, America este tara dezvoltata economic cu cel mai mare numar de masini vechi pe strazi. Nu stiu in care tara dezvolttata mai vezi atatea masini din anii '70 si chiar mai vechi in functiune si utilizate in viata de zi cu zi. In al patrulea rand, ar trebui sa vezi cat de poluanta este producerea e electrocasnice de exemplu si, mai ales, depozitarea si distrugerea celor la care oamenii au renuntat. Doar de bine sa auzim!
    Ford confirmă un SUV electric cu autonomie de 480 de kilometri: "Tinerii vor SUV-uri ecologice"
  • Mie tot Bronco imi place cel mai mult.... E drept, numai sunt asa de tanar -::))) De regula oamenii vor ce li se spune ca trebuie sa vrea. Se creaza in media un curent "eco", apare in a doua cea mai mare tara poluatoare din lume un "dieselgate" si, brusc, oamenii vor masini electrice, fara sa se gandeasca la faptul ca, intr-un procent important, producerea energiiei electrice de care au nevoie sa-si incarce masinile genereaza poluare.
    Ford confirmă un SUV electric cu autonomie de 480 de kilometri: "Tinerii vor SUV-uri ecologice"
  • @vianu Am uitat sa adaug ceva! Si mie imi place mult Rover 100, dar cel din seria P4 -:))))))! Asta, asa, ca stiu cat de mult va plac "vechiturile" si va impartasesc aceasta pasiune! Doar de bine sa auzim.
    Ce diferență! Crash-test paralel cu Rover 100 (1997) și Honda Jazz (2017)
Pagina
12345...969798...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău