• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mishazaitev

  • Membru din 14.02.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1292 in total
  • @vianu Din pacate, nu doar printre cei care-si cumpara SUV-uri sunt oameni care nu stiu pentru ce sa-si cumpere masina. Legat de tentatia dumneavoastra, eu am optat pentru varianta unei masini de strada noi pentru concedii si deplasari lungi si a unui 4x4 (SUV nu off roader) mai batranel, pe care l-am supranaltat un pic, pentru celelate mici placeri ale vietii, sau pentru iernile de genul celei care a trecut sau mai grele. Desigur pe langa avantajul ca pastrandu-mi batranul 4x4 pe care-l aveam deja nu am platit la momentul in care mi-am luat masina"normala" noua cat pentru un SUV nou, nu neg ca exista in toata povestea asta si dezavantaje ,,, doua roviniete, doua impozite etc. Dar, una peste alta, sunt multumit. Un Samurai sau o Vitara nu costa enorm, motorizarile fiind desttul de mici, nu cheltuiti atat de mult cu taxele si chiar e bun un 4x4 la casa omului. -::))) @mm 1. Pentru ca e mai ieftina decat Tiguan, chiar si decat varianta cu 4 locuri. Varinata de 7 locuri de la VW e si mai scumpa. 2, Pentru ca ofera mai mult spatiu, 3. Pentru ca sunt foarte multi oameni care au optat pentru Octavia in loc de Jetta/Golf si pentru Superb in loc de Passat, tot timpul, in ograda VW existand o alta optiune. 4. Pentru ca, desi tu nu crezi, exista fani Skoda. Iti recomand o vizita la Mlada Boleslav la Muzeul Skoda si ai da vezi cati posesori de Skode vin acolo pur si simplu de dragul istoriei acestei marci. Am cunoscut acolo o familie de polonezi care avusesera numai Skode si se mandreau cu faptul in familia lor au existat toate generatiile de Superb ... Si, crede-ma, sunt cateva!
    Skoda Kodiaq Scout: SUV-ul primește tracțiune integrală în standard și gardă la sol mai mare pentru pasionații de off-road
  • Scuze, nu SE mai fabrica!
    Skoda Kodiaq Scout: SUV-ul primește tracțiune integrală în standard și gardă la sol mai mare pentru pasionații de off-road
  • @Andy Vezi tu, mie imi place foarte mult asa patratos! Valabil si pentru Defender care nu mai se fabrica si, de ce nu, pentru Niva. Revenind la Renegate, reductor in clasa sa, chiar e o chestie de apreciat!
    Skoda Kodiaq Scout: SUV-ul primește tracțiune integrală în standard și gardă la sol mai mare pentru pasionații de off-road
  • @Andy Si JImny nu-i off roader veritabil? Ba as zice ca avand sasiu e mai veritabil decat Renegate fata de care, nu zic, am tot respectul.
    Skoda Kodiaq Scout: SUV-ul primește tracțiune integrală în standard și gardă la sol mai mare pentru pasionații de off-road
  • @Moldovean Ai dreptate! Insa, daca am buget,ul necesar daca-mi doresc o masina mai eleganta (chestie de gust, fireste), mai confortabila mai performanta si mai dotatat (nu ma refer la dotarie necesare deplasarii in off road) decat un Duster si imi place sa mai merg si la un pescuit, sa petrec un week-end la Vadu, mai am de facut din cand in cand (nu foarte des) si niste deplasari pe niste drumuri mai desfundate in interes de serviciu, daca mai si stau intr-o zona cu risc ridicat de inzapezire, de ce n-ar fi o optiune Kodiak? Nici Subaru Forester nu e offroader, dar merge binisor in teren ofroad, nici RAV4 nu e offroader si merge si mai bine. Off road nu inseamna neaparat offroad extrem ci cam tot ce presupune iesirea de pe asfalt. Numai vorbim de situatia in care peste asfalt este asternut un strat de 30 de cm de zapada si nu-ti trebuie Defender sa iei de-acolo fiind suficient si un... Tucson, de exemplu! @vianu Aveti perfecta dreptate. Insa, asa cum spuneam mai sus, sun SUV-uri care se descurca surprinzator de bine in teren accidentat, Problema proprietarilor de SUV este aceea ca nu-si folosesc masinile in off road si nu uzeaza de potentiallul lor nici macar in limitele acestora. Deja, cand vorbesti de o masina cu posibilitatea blocarii tractiunii 50/50 (4x4 Lock), inseamna ca masina aia poate mai mult decat sa urce o bordura. Si. har Domnului, sunt zeci de SUV-uri care au dotarea asta, fara sa fie folosita. Cand cu zapezile se blocase unul cu Duster la mine pe strada (un pic de panta, zapada, gheata, cauciucuri all season). Injura de mama focului ca a "pus-o pe 4x4" si nu se pleaca. I-am pus-o eu in lock si a plecat! Omul habar n-avea ca are functia aia !!! Prin urmare lucrurile sunt simple. Imi place cum arata? E suficient de inalta si are tractiune integrala ca sa pot sa-mi fac micile placeri ale vietii? E suficient de puternica ca sa pot agata de ea o rulota fara sa gafaie? O cumpar! Problema consta in a sti ce masina iti trebuie.
    Skoda Kodiaq Scout: SUV-ul primește tracțiune integrală în standard și gardă la sol mai mare pentru pasionații de off-road
Pagina
12345...100101102...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău