@vianu
Din pacate, nu doar printre cei care-si cumpara SUV-uri sunt oameni care nu stiu pentru ce sa-si cumpere masina.
Legat de tentatia dumneavoastra, eu am optat pentru varianta unei masini de strada noi pentru concedii si deplasari lungi si a unui 4x4 (SUV nu off roader) mai batranel, pe care l-am supranaltat un pic, pentru celelate mici placeri ale vietii, sau pentru iernile de genul celei care a trecut sau mai grele. Desigur pe langa avantajul ca pastrandu-mi batranul 4x4 pe care-l aveam deja nu am platit la momentul in care mi-am luat masina"normala" noua cat pentru un SUV nou, nu neg ca exista in toata povestea asta si dezavantaje ,,, doua roviniete, doua impozite etc. Dar, una peste alta, sunt multumit.
Un Samurai sau o Vitara nu costa enorm, motorizarile fiind desttul de mici, nu cheltuiti atat de mult cu taxele si chiar e bun un 4x4 la casa omului. -::)))
@mm
1. Pentru ca e mai ieftina decat Tiguan, chiar si decat varianta cu 4 locuri. Varinata de 7 locuri de la VW e si mai scumpa.
2, Pentru ca ofera mai mult spatiu,
3. Pentru ca sunt foarte multi oameni care au optat pentru Octavia in loc de Jetta/Golf si pentru Superb in loc de Passat, tot timpul, in ograda VW existand o alta optiune.
4. Pentru ca, desi tu nu crezi, exista fani Skoda. Iti recomand o vizita la Mlada Boleslav la Muzeul Skoda si ai da vezi cati posesori de Skode vin acolo pur si simplu de dragul istoriei acestei marci. Am cunoscut acolo o familie de polonezi care avusesera numai Skode si se mandreau cu faptul in familia lor au existat toate generatiile de Superb ... Si, crede-ma, sunt cateva!
@Andy
Vezi tu, mie imi place foarte mult asa patratos! Valabil si pentru Defender care nu mai se fabrica si, de ce nu, pentru Niva. Revenind la Renegate, reductor in clasa sa, chiar e o chestie de apreciat!
@Moldovean
Ai dreptate! Insa, daca am buget,ul necesar daca-mi doresc o masina mai eleganta (chestie de gust, fireste), mai confortabila mai performanta si mai dotatat (nu ma refer la dotarie necesare deplasarii in off road) decat un Duster si imi place sa mai merg si la un pescuit, sa petrec un week-end la Vadu, mai am de facut din cand in cand (nu foarte des) si niste deplasari pe niste drumuri mai desfundate in interes de serviciu, daca mai si stau intr-o zona cu risc ridicat de inzapezire, de ce n-ar fi o optiune Kodiak? Nici Subaru Forester nu e offroader, dar merge binisor in teren ofroad, nici RAV4 nu e offroader si merge si mai bine. Off road nu inseamna neaparat offroad extrem ci cam tot ce presupune iesirea de pe asfalt. Numai vorbim de situatia in care peste asfalt este asternut un strat de 30 de cm de zapada si nu-ti trebuie Defender sa iei de-acolo fiind suficient si un... Tucson, de exemplu!
@vianu
Aveti perfecta dreptate. Insa, asa cum spuneam mai sus, sun SUV-uri care se descurca surprinzator de bine in teren accidentat, Problema proprietarilor de SUV este aceea ca nu-si folosesc masinile in off road si nu uzeaza de potentiallul lor nici macar in limitele acestora. Deja, cand vorbesti de o masina cu posibilitatea blocarii tractiunii 50/50 (4x4 Lock), inseamna ca masina aia poate mai mult decat sa urce o bordura. Si. har Domnului, sunt zeci de SUV-uri care au dotarea asta, fara sa fie folosita. Cand cu zapezile se blocase unul cu Duster la mine pe strada (un pic de panta, zapada, gheata, cauciucuri all season). Injura de mama focului ca a "pus-o pe 4x4" si nu se pleaca. I-am pus-o eu in lock si a plecat! Omul habar n-avea ca are functia aia !!!
Prin urmare lucrurile sunt simple. Imi place cum arata? E suficient de inalta si are tractiune integrala ca sa pot sa-mi fac micile placeri ale vietii? E suficient de puternica ca sa pot agata de ea o rulota fara sa gafaie? O cumpar! Problema consta in a sti ce masina iti trebuie.
Ultimele comentarii
1292 in total