• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mishazaitev

  • Membru din 14.02.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1292 in total
  • Sigur, vor fi puristi care vor sustine ca asta trebuie sa se intample si la noi.... Eu le-as spune sa solicite mai intai ca perdeaua de paduri din jurul Bucurestiului sa fie refacuta si sa ajunga macar la jumatatea celei care inconjoara Parisul. Dupa aia, ne putem gandi la altele....
    Purificarea aerului la Paris continuă: mașinile diesel înregistrate până în 2005 ar putea fi interzise în oraș
  • Dar se mai fabrica C3 Picasso? Daca nu, cum s-ar putea inlocui ceva ce numai exista?!!!
    Transformarea monovolumelor în SUV-uri ajunge și la Citroen: înlocuitorul lui C3 Picasso va fi un crossover inspirat din C4 Picasso
  • @mog Ar mai fi de adaugat, un lucru laudabil! Stiu motoare diesel inlocuite si in afara garantiei cu conditia ca reviziile sa fii fost facute in reprezentanta. In alta ordine de idei, motorizarile EJ257 sunt destul de rare in Europa, fiind destinate in speciala pietei americane. Eu am un EJ255, are peste 250 000 de km, de 100 000 merg cu GPL si nu am avut nicio problema. E adevarat, revizia se face anual la cel mult 10 000 de km.
    Prima imagine a noii generații Subaru XV, crossover-ul japonez compact
  • @@r Un SUV nu trebuie sa fie mare. Cred totusi ca 4x4 ar trebui sa aiba.
    Top 10 SUV-uri vândute în Europa în 2016: Qashqai conduce clasamentul, Duster e pe locul al șaptelea
  • @ipse Eu sunt posesor de Subaru si da-mi voie sa spun ca cel de care te iei fara niciun motiv chiar se pricepe la japoneze si asta pentru ca traieste intr-o regiune a planetei unde acestea sunt majoritare. De altfel omul spune extrem de clar ca Subaru a avut probleme ca si orice alt producator, prin urmare nu afirma ca ar fi mai proaste decat altele. Mai mult decat atat, omul a afirmat ca multe probleme s-au rezolvat asa ca nu este un hatter. De cate ori l-am intrebat ceva pe Kote, desi opinia lui s-a bazat exclusiv pe descrierea mea, aceasta a fost pe deplin corecta. Asa ca nu te grabi sa-i sari in gat. Cred ca problema trebuie pusa rational si nu cu patima si ura. Celor care fac un capat de tara din problemele pe care le-a avut Subaru cu motoarele diesel trebuie sa le spunem ca nu sunt multi acesti producatori care au schimbat motoare crapate si in afara perioadei de garantie, cu singura conditie ca masina sa fi aiba reviziile efectuate intr-un service Subaru. Mai mult, faptul ca piesele sunt scumpe (nu doar la Subaru ci la mai toate japonezele) poate avea un contra argument, acest fapt nedatorandu-se marcii cat politicilor protectioniste ale UE care impun taxe si accize pentru produse fabricate in afara UE. Cu putina straduinta poti gasi piese cu preturi razonabile pe site-uri straine. Cat despre Skoda, ceea ce n-am inteles niciodata este motivul pentru care, daca imi place o marca japoneza trebuie sa le urasc pe cele europene. Personal, admir foarte mult Skoda, atat pentru masinile pe care le face in prezent cat, mai ales, pentru traditia uriasa pe care acest producator o are.
    Prima imagine a noii generații Subaru XV, crossover-ul japonez compact
Pagina
12345...101102103...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău