@Steven
Hai sa fim totusi seriosi! Lasand la o parte faptul ca speri degeaba, intr-o tara in care circula, pe langa sute de rable sh cu numere de Bulgaria, multe Dacii Logan de prima generatie si chiar Dacii 1310 "tunate", sa spui ca masina asta ti-ar tulbura atat de mult vederea, mi se pare penibil! Sa fim seriosi si sa ne exprimam cu naduf sperantele ca strazile nu se vor mai umple de gropi dupa prima asfaltare, ca Bucurestiul va avea si el o centura cu macar doua benzi pe sens, ca am putea avea si noi o autostrada neantrerupta, macar intre Constanta si Arad si nu ca o masina, indiferent care ar fi ea, sa nu circule in Romania.
Mie nu mi se para atat de urata si cred ca se va vinde tot la fel de bine in Romania. E adevarat ca arata un pic iesit din comun dar cine cunoaste cat de cat istoria masinilor fabricate in Cehoslovacia stie ca nu e prima data cand un producator de acolo promoveaza chestii usor diferite! Au facut-o si in trecut cand masinile cehesti ieseau in evidenta, mai ales, daca stam sa ne gandin la designul sters al celorlalte autoturisme fabricate in blocul comunist (cu exceptia catorva modele rusesti la care nu aveau acces oamenii de rand).
Preturile mi se pare extrem de rezonabile. 25 000 pentru varianta Style cu motor de 184 cp dotata cu DSG si 4x4 nu mi se pare delor un pret mare, avand in vedere ca un Golf 2.0 TDI 150 cp costa, in varianta Confortline, care presupune dotari mult mai putine, nu cu mult mai putin.
Prin urmare povestea frumoasa a celor de la Mlada continua, indiferent de ce spun carcotasii!
@mircea
Multumim de precizare! Eu stiu ca a existat un conflict intre cele doua companii cu privire la sigla. Si adevarul este ca sunt aproape identice.
Un punct de vedere corect! Una e sa rechemi masin in service pentru orice defectiune pe care cel care conduce o constata si alta este sa pui in pericol vietile a milioane de oameni care nu au posibiliatate sa constate cu propriile lor simturi niste defectiuni de soft care le pot fi fatale.
Ultimele comentarii
1292 in total