@xxx
Aiurea! Eu am cunoscut oameni care foloseau masinii de genul celor pe care le-am dat ca exemplu in viata de zi cu zi. Si atata vreme cat doar 30 000 de masini ar urma sa suporte rigorile legii, nu stiu daca se poate trage concluzia ca francezii sunt zgarciti.
De acord cu reteaua de transport in comun din Paris. Este extrem de bine pusa la punct. Insa, vezi tu, in cazul amplificarii risului unor atentate teroriste, folosirea ei, devine din ce in ce mai riscanta.
@Tc 1900
Si salariile unui muncitor din China sunt mici comparativ cu cele din Romania. Asta nu inseamna ca orice investitie nu este un plus pentru economia romaneasca.
@Automarket
Credeti ca aveti cititori care sa nu stie ca Turda se afla in judetul Cluj? Daca investitia era la Martinesti, zicem ca e normal sa precizati judetul. Dar asa, parca ne insultati un pic cultura generala. No offence -::).
@S
Eu mi-as lua un Defender sau o Toyota Land Cruiser J70. De ce dam mereu exemplul TDI-urilor?
In alta ordine de ide, sa stii ca si romanii incep sa adopte trendul. Am din ce in ce mai multi cunoscuti care atunci cand si-au cumparat masini noi au preferat sa cheltuie bani pe optiuni de genul acesta de cat pe o motorizare mai puternica.
@@Misha
Multumesc. Problema este ca nu toate masinile despre care vorbeam sunt inregistrate ca masini de epoca. Vezi cate-o domnisoara conducand cate un 2CV sau un R4 (modelele astea s-au fabricat pana in anii '80), gandul iti zboara instant la pitipoancele de Dambovita care nu mai stiu ce hardughii sa-ti cumperi si ti-e mai mare dragul sa le privesti. Mai vezi cate un domn distins care coboara dintr-un DS venerabil in fata unei cladiri vechi de pe langa Domul Invalizllor si te intrebi cum nu si-a vandut el apartamentul pe care al fi luat binisor un milion de euro, sa se mute in Marne la Vallee si sa-si cumpere un X5. Da, ceea ce fac francezii la ei in tara e treaba lor. Insa ar fi de dorit sa nu afecteze farmecul unui Paris si asa din ce in ce mai lipsit de parizieni.
Ar fi interesant de aflat ce procent din numarul masinilor mai vechi de 1997 il reprezinta masinile de epoca. Ma gandesc ca acestea ar trebui excluse de la regula. Mi se pare stupid ca unui om sa-i fie interezis sa circule cu un 2CV, R4, sau R8 Gordini, doar pentru ca asa vrea tanti primarita cea ecologista. Farmecul strazilor pariziene il reprezinta si aparitia unor asemenea bijuterii, mai ales pe strazile din centru Parisului.
Ultimele comentarii
1292 in total