Nu cred ca scaderile se datoreaza scandalului in sine, cat masurilor restrictive pe care anumite administratii le-au luat cu privire la motoarelor diesel. Nici eu, daca as fi francez, nu mi-as lua diesel daca as stii ca madamme primarita de Paris vrea sa intrezica accesul acestora in oras.
@Dan
Nu mi-o lua in nume de rau, insa, pe de-o parte, dupa opinia mea, contele Kalnoky este mai in masura sa-si dea cu parere despre marca asta, decat oricare exponent al familiei Becali.
Pe de alta parte, in textul tau, dupa Rolls Royce ar fi mers o virgula.
Prin urmare hai sa acceptam ca omul o fi scris de pe telefon si i s-a intamplat o preluare automata si nefericita. Restul textului sau pare scris destul de coresc incat sa merite acuzat de necunoasterea limbii romane.
Nu ridicarea masinilor reprezinta o problema, ci legalitatea acesteia si profitabilitatea acestei activitati pentru comunitate.
Un sofer care prefera sa parcheze neregulamentar, incurcand traficul rutier si pietonal in timp ce la doi pasi de el se afla parcari amenajate cu un pret rezonabil, merita sa i se ridice masina cu varf si indesat. In Bucuresti exemple care pot fi date oricand in acest sens sunt parcarile amenajate in rondul din Piata Alba Iulia (1.5 ron/ora) si cea subterana de la Universitate (3.0 ron/ora) in care se gasesc mai tot timpul locuri libere, in timp ce in jurul lor e plin de masini parcate aiurea. Ei bine, colegul bolovan are dreptate. Adevarul dureros este acela este ca cine nu-si permite asemenea tarife ar trebui sa mearga cu metroul, ori cine isi permite dar se zgarceste sa le achite, trebuie, indiscutabilsanctionat.
Nu este firesc insa ca sumele obtinute din taxele pe care acesta le plateste sa intre in cea mai mare masura in buzunarele unor afaceristi verosi, predispusi de cele mai multe ori la abuzuri care dobandesc contractele pentru aceasta activitatea de la niste primari interesati, astfel incat pentru eventaualele daune pe care cetateanul le suporta raspunderea sa fie impartita intre agentul constatator si angajatii firmei de ridicare.
Prin urmare, primariile ar trebui obligate sa aiba personal propriu care sa se ocupe cu ridicarea masinilor si spatii proprii in care acestea sa fie tinute pana cand sunt recuperate de proprietari, astfel incat sumele de bani incasate de la acestia sa intre direct si integral in bugetul local iar, in cazul producerii unor abuzuri sau avarii sa nu existe posibilitatea ca raspunderea sa fie plimbata intre primarie si firma de ridicari.
Ultimele comentarii
1292 in total