• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mishazaitev

  • Membru din 14.02.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1292 in total
  • Nu cred ca scaderile se datoreaza scandalului in sine, cat masurilor restrictive pe care anumite administratii le-au luat cu privire la motoarelor diesel. Nici eu, daca as fi francez, nu mi-as lua diesel daca as stii ca madamme primarita de Paris vrea sa intrezica accesul acestora in oras.
    Efectul Dieselgate: vânzările de maşini diesel au scăzut în Europa de Vest
  • @LR Si Simca parca, inainte sa faca parte din aceasta alianta, producea sub licenta in Franta masin Fiat, nu? -:::)))
    Fiat exclude o alianţă cu grupul PSA Peugeot Citroen: "Nu se potriveşte cu obiectivele noastre"
  • @Dan Nu mi-o lua in nume de rau, insa, pe de-o parte, dupa opinia mea, contele Kalnoky este mai in masura sa-si dea cu parere despre marca asta, decat oricare exponent al familiei Becali. Pe de alta parte, in textul tau, dupa Rolls Royce ar fi mers o virgula. Prin urmare hai sa acceptam ca omul o fi scris de pe telefon si i s-a intamplat o preluare automata si nefericita. Restul textului sau pare scris destul de coresc incat sa merite acuzat de necunoasterea limbii romane.
    SUV-ul Rolls Royce va fi inspirat de vechile limuzine ale prinților indieni care străbăteau Europa și Asia
  • Nu ridicarea masinilor reprezinta o problema, ci legalitatea acesteia si profitabilitatea acestei activitati pentru comunitate. Un sofer care prefera sa parcheze neregulamentar, incurcand traficul rutier si pietonal in timp ce la doi pasi de el se afla parcari amenajate cu un pret rezonabil, merita sa i se ridice masina cu varf si indesat. In Bucuresti exemple care pot fi date oricand in acest sens sunt parcarile amenajate in rondul din Piata Alba Iulia (1.5 ron/ora) si cea subterana de la Universitate (3.0 ron/ora) in care se gasesc mai tot timpul locuri libere, in timp ce in jurul lor e plin de masini parcate aiurea. Ei bine, colegul bolovan are dreptate. Adevarul dureros este acela este ca cine nu-si permite asemenea tarife ar trebui sa mearga cu metroul, ori cine isi permite dar se zgarceste sa le achite, trebuie, indiscutabilsanctionat. Nu este firesc insa ca sumele obtinute din taxele pe care acesta le plateste sa intre in cea mai mare masura in buzunarele unor afaceristi verosi, predispusi de cele mai multe ori la abuzuri care dobandesc contractele pentru aceasta activitatea de la niste primari interesati, astfel incat pentru eventaualele daune pe care cetateanul le suporta raspunderea sa fie impartita intre agentul constatator si angajatii firmei de ridicare. Prin urmare, primariile ar trebui obligate sa aiba personal propriu care sa se ocupe cu ridicarea masinilor si spatii proprii in care acestea sa fie tinute pana cand sunt recuperate de proprietari, astfel incat sumele de bani incasate de la acestia sa intre direct si integral in bugetul local iar, in cazul producerii unor abuzuri sau avarii sa nu existe posibilitatea ca raspunderea sa fie plimbata intre primarie si firma de ridicari.
    Proiect de lege: maşinile parcate neregulamentar care încurcă circulaţia vor putea fi ridicate
  • Adica, sa intelegem ca va fi o limuzina cocotata?
    SUV-ul Rolls Royce va fi inspirat de vechile limuzine ale prinților indieni care străbăteau Europa și Asia
Pagina
12345...132133134...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău