AT sau ABT? Si ca sa completez cele spuse de amicul Mowgli, chiar as fi curios sa vad cateva modele tunate macar in perioada interbelica? In realitate ABT nu s-a ocupat de tunnind in toti cei 120 de ani. Au inceput cu un atelier de fierarie. Dar, oricum sunt de admirat.
A luat smartul si la pus pe sasiu de UAZ -::).
@agoox
Nu trebuie sa ti se para exagerata. Cu cat masina e mai scurta si mai inalta cu atat trece mai usor peste obstacole. Desigur, nu stim nimic despre fiabilitate si nu vorbim despre utilitate insa daca te referi strict la capacitatea de trecere, comparatia nu-i exagerata.
@cel de la IML
Daca in opinia ta a fi de parere ca resursele tarii trebuie sa ramana ale tarii si ca nu trebuie vnadute pe doi lei, inseamna a fi neo comunist, imi asum eticheta si iti ignor ironia.
Pacientule oamenii aia de "afaceri" nu doar ca pusesera mana pe averea nationala a Rusiei dar voiau sa o si instraineze. Hodorkovski prin Yukos ajunsese sa detine mii de hectare de campuri petroliere in Rusia? De unde? Le mostenise de la Tac'su??? Le platise??? Nu! A fost un investitor de tip "Patriciu", care prin matrapazlacuri a reusit sa puna mana pe o avere enorma. Doar ca, spre deosebire de Patriciu, nu a fost lasat sa instraineze acele active unor companii straine. Asadar, Rusia a ramas cu niste valorii. Asta-i motivul infierarii lui Putin. Occidentul dupa 90, profitand de tradarea lui Gorbaciov si de betia perpetua a lui Putin a incercat sa faca in Rusia ce a stiut mai bine. Un om s-a opus VLADIMIR PUTIN. Pentru asta rusii ii vor fi mereu recunoscatori iar cozile de topor nu vor avea niciodata sustinerea majoritiatii populatiei, in ciuda tuturor denigrarilor perfide indreptate impotriva acestui lider exceptional.
@tzenu_bmw
Prietene, un roman care "lucra pe 250-300" de euro nu trebuie sa-si ia masina, in nici un caz Megane. Salariul minim pe economie este 1040 RON, adica cam 250 de euro. Nu te supara dar la banii astia nu iti poti permite NICIO masina cu tot ce presupune ea (intretinere cu piese noi, asigurari, uleiuri bune).
Te asigur ca atunci ca aceasta categorie de oameni extrem de saraci nu face parte din publicul tinta al niciunui producator.
@ADNopel
A, da? Si de curiozitate... cat e CASCO? Ai idee cat e la Logan? Cat costa un cauciuc? Sa nu-mi spui ca nu-i faci CASCO pentru ca tu esti un sofer grijuliu. Si inca ceva... Cat ai dat pe masina? Pentru ca nu de sh-urile in stare buna cu km reali trebuie sa ne temem, ci de vechiturile in stare execrabila cu km dati peste cap.
Sa fim seriosi, chiar daca pozitia omului este interesata este pe deplin intemeiata. Exmplul cel mai elocvent il reprezinta rubrica intrebari si raspunsuri. Cate intrebari sunt cu privire la defecte care apar la Logan si cate cu privire la alte marci?
Ultimele comentarii
1292 in total