@Kotegaeshi
Tot atat de putini ca cei care stiu ce inseamna Kotegaeshi....:)))
@ Tibi
Adica in teren accidentat un O7 sau un X5 se descurca la fel de bine ca un Range Rover Evoque sau ca masina despre care se vorbeste in articol, nu? Sigur ca niciodata un SUV, oricat ar fi el de potent in off road nu se va descurca mai bine ca o masina preparata after market. pentru asa ceva, Dar asta nu inseamna ca nu sunt oameni care sa nu-si doreasca o masina care sa incerce sa imbine ambele calitati. Cat despre utilitate si piata, eu zic ca nu ar trebui sa ne pronuntam noi. Cea mai bine vanduta masina din America este Ford F150, te-ai intrebat vreodata cati dintre cumparatori cara ceva constant in bena?
Multumesc pentru precizari. Legat de frane, eu chiar as vrea niste frane mai bune. Legat de volanta cu masa dubla, probabil ca trebuie sa crape asta, deocamdata, nu da semne...
Legat de aikido.... Am incercat... Si chiar nu mi se potriveste. Prefer judo-ul si alte chestii asemanatoare, olimpice sau neolimpce _::)). Asta nu inseamna ca imi dau cu parerea sau ca emit judecati cu privire la cat este de efcient. Pur si simplu am ajuns la concluzia ca nu-i de mine.
Doar de bine sa auzim!
Multumesc frumos pentru gandurile bune. Scuza-mi ignoranta, ce este "dual mass fly wheel"?
De ce sa las franele asa cum sunt? Cu etriere cu 4 pistonase nu s-ar imbuatati semnificativ franarea? Sin cate stiu se potrivesc perfect fara niciun fel de modificare. Da, am auzit si eu de Exedy . Astept sa crape si ambreiajul pe care l-am schimbat (pe original) si probabil catre ei ma voi idrepta.
Si o intrebare un pic mai personala pe care sper sa nu mi-o iei in nume de rau... Mi-aduc aminte de primele noastre conversatii si erai destul de pornit pe japonezi sau mai bine zis pe rasa galbena, gresesc? Si atunci de ce aikido si nu un sport de contact ceva mai clasic de pe batranul continent? Eu iti respect oricum optiunea insa, recunosc, sunt un pic curios cu privire la modul in care a evoluat pozitia ta. Sayonara ! -::))
Kotegaeshi
Da, da , asa a fost... Ne-am contrat, ne-am intepat, dar am devenit foarte buni prieteni atunci cand tu ti-ai dat seama ca eu nu-s tocmai baiat rau, iar eu, ca tu nu doar ca nu esti baiat rau, dar mai esti si un mecanic exceptional.
Te-am intrebat pentru ca un bun amic, si el extrem de priceput, sustine ca motoarele de 2.0 de pe STI -urile mai vechi sunt ceva mai fiabile mai ales daca vrei sa le modifici puterea, pe cand 2,5 -ul, este mult mai sensibil la modificari. Eu in n-am umblat la motor si nici nu mi-am propus. As pune niste etriere de STI si un ambreiaj ceva mai performant... pentru ca asta mi se pare cel mai vulnerabil punct la masina asta...
Te salut!
Pai tocmai asta voiam sa spun eu, Dle. Vianu.. Autorul era batut in cap. Skoda inregistrate vanzari foarte bune in UK si inainte ca Skoda sa fie preluata de VW. Toti avem dreptul la prejudecati, dar ale presarului in cauza au fost total lipsite de temei.
In legatura cu Dacia, da., as intelege.... Desi s-a exportat in occident cifrele de vanzari nu au rupt gura targului, cu atat mai mult cu cat ai nostrii incercau sa exporte aceleasi produse Renault cu alta sigla. Insa Skoda nu a avut problema asta si s-a vandut binisor in occident. Adevarul este ca vorbim si de o traditie mult mai mare decat in cazul masinii romanesti. Poate de asta VAG nu a tinut-o ca pe un brand low-cost si i-a dat voie sa se dezvolte. Daca ma uit la cat de bine arata noua Superb, as alege-o in fata oricarei alte masini a firmei mama....
Ultimele comentarii
1292 in total