@Vianu
De ce sa se ia dupa mine? Va acorda omul respectul cuvenit! Culmea este ca, in ceea ce ma priveste pe mine, acesta nu se datoreaza in mod special cunoasterii in domeniul auto, desi departe de mine gandul de a v-o contesta, ci modului echilibrat si intelept in care comentati.
"Marca Skoda a ieșit în martie 1991 din umbra blocului ex-sovietic"
Skoda nu a fost niciodata in umbra blocului ex sovietic sovietic, asa cum nici Tatra nu a fost.
@vianu
Auto Motor si Sport a dezingormat prin acel articlo. Atat Rapid (modelul anilor 80) cat si Favoit au fost vandute bine pe piata occidentala si, culmea, mai ales in Anglia!
Skoda a fost una dintre cele mai bine vandute modele la export in afara pactului CAEN. Nu mai vorbim de tarile din cadrul CAEN, in care a fost extrem de apreciata.
A mai spus asta odata, generalul Rommel avea atat ca masina de sosea, cat si ca masina de comandament masini cehesti, o Tatra si o Skoda. Dupa ce si-au dat seama ca in perioada ante UE nu e ca in CAEN si, prin urmare, ori te lasi cumparat, ori dispari, cehii au fost nevoiti sa vanda. Experienta trista a Tatrei era graitoare....
mog
A existat un sti (generatia 2002-2005) de 2.0 si 265 cp,.
De asemenea, din cate stiu eu, motorizarile de 2.5 de pe STI au avut avut puteri intre 280 si 330 cp. Poate nu stiu eu bine, nu-i vorba!
Kotegaeshi
De dragul discutiei, care STI ti se pare mai bun (fiabilitate, performante, posibiltati de modificare), cel de 2.0 si 265 cp sau 2.5 cu 300+ cp?
@mog
Mai curand la Subaru, daca aud de intalnirea Automarket toti ghertoii cu hardughii cu numere de Bulgaria, se prezinta sigur cu batele din dotare!
Pana sa termin de scris mi-a dat Mog raspunsul... Mog, ai o bere virtuala. Poate si una reala daca om apuca sa ne cunoastem la una dintre intalniri. Doar ca, te rog, nu mai fi atat de incisiv, amice. Ma uit la tine si ma vad pe mine in urma cu cativa ani, pe vremea cand saream in gatul oricui ...
Ultimele comentarii
1292 in total