@Automarket
Nu stiiu de ce permiteti folosirea site-ului dumneavoastra pentru promovarea unor activitati miraculoase chipurile generatoare de profituri sigure. Mi se par suspecte aceste anunturi si nu va de ce permiteti promovarea lor.
@Mircea Mester,
Multumim pentru informatie. Mie mi se confirma faptul ca am avut dreptate cand am vorbit de pretul lui E-up (am postat fara sa vad tabelul adaugat) -:::)));
@Alex
Stii cati ghertoi sunt pe lumea asta? Multi. Din pacate mentalitatea aluia care-si cumpara S si-i pune anvelope sh se reflecta la o scara mai mare sau mai mica la nivelul unei paturi largi a populatiei. Eu chiar nu cred ca romanii vor renunta asa usor la masini. Uite-te la ce se intampla zilele astea in Bucuresti. Sistemul de sincronizare inteligenta a semafoarelor a cazut. Timpul petrecut in trafic aproape ca se dubleaza. Nimeni nu renunta la masini si metroul nu a suferit vreo suprasolicitare.
@Marian S
Nu prea s-a inteles. Si mie mi se parea ca intrebarile tale se refera la bicicleta electrica... Dar, ca tot ai adus vorba de ideea ta, de ce bicla electrica si nu una clasica performanta?
Alex, ai dreptate insa doar partial. Vezi tu, problema traficului aglomerat nu se va rezolva doar cu o imbunatatire semnificativa a transportului in comun. In lipsa unei schimbari a mentalitatii care sa-l faca pe roman sa renunte atunci cand poate la masina, acesta ar fi un demers sortit esecului. Il vezi pe gibon lasandu-si prapadenia cu numere de Bulgaria acasa pentru a merge cu un autobuz, ori cu un tranvai frumos si confortabil? Nu. Nu stiu unde esti, dar cel mai bun exemplu in acest sens este Calea Victoriei din Bucuresti. Artera a fost renovata, fiind construite piste pentru biciclisti si largite trotoarele in detrimentul carosabilului. Ei si? Crezi ca circula mai multi oameni pe jos si mai multi biciclisti? Niet! Insa traficul auto a devenit infernal, numarul celor care au renuntat la masina ca sa mearga pe jos sau cu bicicleta este infim. Autobuze zici? Noi si performante? Eu sunt de acord, dar, vezi tu, asta se reflecta si in pretul biletului pentru ca, desi subventionat de municiplalitati transportul public trebuie totusi sa se sustina macar intr-o oarecare masura, Cu atat mai mult gibonul despre care vorbeam nu va renunta la masina..
Mai mult decat atat, cei care-si cumpara o masina prietenoasa cu mediu nu sunt foarte multi si nu vor contribui la aglomeratia de pe strazi, chiar si cu reducerea respectiva. Ia gandeste-te ca un VW E -ul (dau exemplul asta doar pentru ca tocmai am cititi un reportaj despre masina asta) cu tot cu scutire ar ajunge la un pret mai mare decat cel al unei Skode Octavia cu motorizari conventionale. Cati crezi ca vor opta pentru un model electric? Si, pana la urma, ce te impiedica si pe tine sa beneficiezi de aceasta facilitate?
Eu,
Vezi tu, mai draga domnule eu, tocmai asta-i problema. Nu arunc tigara pe jos la semafor si nu pland pentru ca poluez! Sunt suparat doar pentru ca am fost mintit. Atat. Daca tu treci mai usoar peste chestia asta, iti meriti soarta. Si ai dreptate. Nu neg. E posibil sa mai fie si alti producatori care mint. Da niciunul atat flagrant. Cand va fi prins unul cu o asa mizerie, te asigur ca singura masina pe care ma voi baza si pe care o voi conduce, va fi batrana Dacie 1100.
Ultimele comentarii
1292 in total