@iuliohir
Se pare ca telenovelele si Capatos sunt menite sa-ti atraga tie atentia. Nu ne reprosa noua ca avem aceleasi pasiuni.
Asa e, armele au zornait mereu. Dar trebuie sa fii, fie orb, fie sa ai ca unice pasiuni telenovelele si pe Capatos, ca sa nu pricepi ca acum zornaie mai tare. Acum 30 de ani zona Golfului era, in cea mai mare parte una vizitabila. Pana acum 15 ani Raliul Paris-Dakar chiar se tinea intre Paris si Dakar. Daca circulai in Europa Occidentala nu vedeai atatea minarete si nici atate fete acoperite cu voaluri islamice. Daca tu consideri ca realitatile astea nu-s menite sa ne ingrijoreze si ca a le semnala inseamna sa fii fan Capatos, e fix problema ta. Asa au crezu si cei de la Charlie Hebdo.
Dle. Vianu,
Japonezii au avut multe strategii castigatoare, dar si perdante.... Pearl Harbor fiind una dintre ele....
Legat de ultlima dumneavoastra previziune, stiu eu ce sa zic ....? In viziunea mea, daca o sa ajungem sa mergem calare din necesitate, ma tem ca nu vom avea blocuri ...
Pana in 2050 se pot intampla atat de multe lucruri incat o proiectie pe termen atat de lung este prematura. Nu doar ca 35 de ani nu inseamna deloc "zile numarate", daca stam sa ne gandim ca sunt domenii in care dispozitivele devin perimate dupa doar un an de zile. Insa, avand in vedere zornaitul de arme care se intampla pe plan mondial, este tot atat de posibil ca in 2050 cel mai raspandit mijloc de locomotie sa fie calul si sa se vorbeasca despre cei mai mari producatori de sarete. Spun "sa se vorbeasca", insa nu pe net, fiind foarte posibil sa ne intoarcem la caligrafie.
Dincolo de faptul ca la capitolul design chinezii inca mai sunt tributari inceputurilor, sa nu uitam ca, la penultimul Dakar, GW a obtinut rezultate destul de bune, dovedind ca, de putut, se poate. Sigur ca se poate spune ca aspectul nu este unul 100% original, insa as zice ca masina nu arata rau deloc. Si, la urma urmei, de ce ar trebui ca secretul masinilor ieftine si fiabile sa fie atributul exclusiv al firmelor europene? Chimezii mai au mult de lucru, fireste. Dar, din punctul meu de vedere, prezenta pe piata romaneaca ca unui brand care fabrica masini accesibile nu poate fi decat benefica. Haideti sa-l lasam pe Hover... este pana la urma un SUV si ar putea fi considerat un moft. Dar, oare, avand in vedere faptul ca de la inchiderea fabricii ARO, industria romaneasca de automobile nu am mai putut pune la dispozitia fermierilor un pick-up accesibil excepand Dacia 1304 a carei fabricatie a mai continuat o vreme, de ce nu ar fi Steed o optiune pentru micii fermieri?
@zen
La fel de interesanta ca Dacia Duster sau Suzuli Vitara... Nu imi spune ca vitara are 1.6 l....
@Nelu
Probabil ai vrut sa spui QOROS... Dar de unde stii? Ai testat una sau alta?
Ultimele comentarii
1292 in total