• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mishazaitev

  • Membru din 14.02.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1292 in total
  • Intelegeam daca ar fi fost vorba de niste masini cu performante superioare celor disponibile pe piata interna, desi transformarea Dusterului in pick-up dovedeste ca, in urma unei comenzi din partea statului, s-ar fi putut obtine si niste Dacii cu performante superioare pentru politie. Dar, totusi, ar fi avut o scuza... Asa, nu-mi ramane decat un singur cuvant: RUSINE!!!
    Mașini noi pentru Poliția Română: uitați de Logan-uri albe și fiți atenți la Volkswagen Polo
  • Moldovean, Pana la urma nu cred ca trebuie sa-i judecam foarte tare pe romani. Asa cum am sustinut si cu alta ocazie, anumite deprinderi ale consumatorului sunt cauzate de conditiile socio-economice ale unui anumit spatiu si de intinderea acetora in timp. Discutam la un moment data, daca nu ma inseala memoria tot cu tine, despre motivele pentru care romanii prefera masinile in trei volume si spuneam atunci ca dat fiind faptul ca atata vreme cat generatii la rand pe strazile romaniei au circulat masini cu aspect de berlina, in mentalul colectiv s-a impamantenit ca pur si simplu "daca nu-i berlina, nu-i masina"! Ei bine, apetenta romanilor pentru lucrurile germane, ar tot cauze istorico-sociale... Sa nu uitam ca, vrem nu vrem sa recunosatem tehnologia a ajuns in Romania pe filiera germana. In Transilvania aflata primele cai ferate au fost construite de austrieci, primele poduri au fost construite de firme din Austria cu meseriasi de origine germana. Sasii in Transilvania au fost primii industriasi, de la manufacturi si pana la fabrici. In Vechiul Regat industrializatea a inceput pe vremea lui Carol I, rege german. La toate realizarile industriale dar si la constructiile publice au lucrat echipe de mesteri germani. Cum sa nu ramana in mentalul colectiv al unui neam de agricultori (ne place sau nu) faptul ca lucru nemtesc e lucru bun cand, de la surb si pana la piese, materiale si scule extrem de importante, toti termeni tehnici au in romania denumire de origine germana. Bunicii au povestit copiilor ca au folosit in razboaie tunuri Krupp, trase de camioane Skoda (marca nu apartina unei firme germne dar exemplul mi se pare bun in ceea ce priveste apetenta romanilor pentru ea), cum la ei la fabrica era un mester neamt care i-a invatat meserie si astfel se formeaza obiceiuri extrem de greu de schimbat.. Daca la asta mai pui si faptul ca legenda spune ca si acea expresie utilizata de toti atunci cand vrem sa spunem ca totul este in regula, provine de la initialele numelui unui oarecare Otto Klain, responsabil tocmai cu verificare calitatii intr-una dintre uzinele americane de automobile, cred ca lucrurile trebuie luate ca atare!
    Încrederea în Volkswagen e încă la cote înalte: 65% din germani spun că VW face mașini excelente
  • @Nelu Eu am mers cu un Hover 1 benzina +GPL pe camp. Mi s-a parut exceptionala la cat costa. Vezi tu, nu trebuie sa faci gresala de a considera ca pe toti ii supara materialele asa cum te supara pe tine.
    Prețuri Great Wall Hover 6 și Steed 5 în România: modelele chinezești pleacă de la 18.500 și 17.500 de euro
  • inexorabil Lada Niva nu are nicio legatura cu Renault si cu Land Rover. Cu restul afirmatiilor pot fi de acord.
    Turcii își fac propriul brand auto. Primul model va fi un Saab 9-3 cu design de Cadillac
  • Pe cei cazuti in admiratie la adresa nemtilor i-as intreba cate dintre masinile masluite s-au vandut in Germania? Vedeti voi dragilor, pana acum nu s-a facut nicio statistica de acest gen. De ce oare? Pe nemti nu i-a deranjat niciodata prea tare de-a lungul istoriei lor faptul ca porcariile pe care le-au facut i-au afectat pe altii, atata timp cat au dus-o ei bine. Nu au parut deranjati pentru ca, in mod aberant au aruncat omenirea in primul razboi mondial, ca au finantat venirea la putere a lui Lenin in Rusia, ca au aruncat in lagare sute de mii de oaemeni doar pentru ca erau untermensch, ca au smuls teritorii din trupul altor tari. Nu i-au deranjat nici milioanele de dolari pe care i-au primit de la americani pentru a-si reconstrui tara devasatata de propria lor nebunie. Nu i-a deranjat nici sa refuze de cateva ori in mod unilateral sa-si achite datoria externa. Nu-i deranjeaza nici miile de emigranti care sufoca europa atata timp cat pot fi folositi ca mana de lucru extrem de ieftina pentru acele munci pe care ei, rasa superioara, se cred nedemni sa le presteze. De ce i-ar deranja o minciuna ordinara de pe urma careia statul german a incasat milioane de euro? De ce i-ar deranja faptul ca milioane de fraieri (subsemnatul se numara printre ei) au crezut ca, cel putin din punct de vedere industrial seriozitatea germana, nu reprezinta un basm.
    Încrederea în Volkswagen e încă la cote înalte: 65% din germani spun că VW face mașini excelente
Pagina
12345...184185186...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău