Mașini noi pentru Poliția Română: uitați de Logan-uri albe și fiți atenți la Volkswagen Polo

de Bogdan Mirică
Marti, 20.10.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Poliția Română a anunțat achiziția unei flote de 400 de mașini noi. Oamenii de ordine vor conduce exemplare Volkswagen Polo în locul vechilor Dacia Logan.

Ne-am obișnuit să vedem reprezentanții Poliției Române la bordul unor modele autohtone produse de Dacia: fie că este vorba despre vechiul și deja celebrul Logan MCV al Poliției Rutiere, fie despre Logan-urile de nouă generație prezente în Capitală.

Eticheta cu care eram obișnuiți se va schimba însă din această toamnă, întrucât Poliția Română începe să își reînnoiască flota de mașini cu produse ale celui mai popular producător auto german de la noi din țară. Este vorba despre Volkswagen, care va livra 400 de mașini noi organelor de ordine.

Deși brandul german traversează o perioadă nefastă, având în vedere implicarea sa în scandalul privind trucarea testelor de emisii, noile mașini ale poliției scapă de imaginea proastă creată de scandalul Dieselgate pentru că vin echipate cu motoare pe benzină.

Esential 400 de mașini VW Plo a cumpărat Poliția Română.
13.511 euro a costat fiecare VW Polo al Poliției.
Polițiștii vor conduce varianta cu cinci uși a actualului Polo, echipată cu motorul 1.2 TSI de 90 de cai putere.

TEST DRIVE: Volkswagen Polo 1.2 TSI 90 CP - ”Convertire”

Echiparea va fi una intermediară, Comfortline, iar prețul fiecărui exemplar achiziționat este de 13.511 euro cu TVA.

Discuțiile cu producătorul german au început încă din primăvara acestui an, finalizarea comenzii urmând să se facă abia la finalul lunii noiembrie.

Cele 400 de mașini vor fi împărțite în mai multe județe ale țării, în funcție de nevoile fiecărui Inspectorat de Poliție.

via autobild

Comentarii (62)

  • Preferam să fie achiziţionate Dacii Sandero Stepway 1.5 DCI care sunt mai ieftine şi peste ce oferă un Polo.
    98 10
  • razvanis
    Adica nu au facut nici un discount la achizitia a 400 de masini?
    Pret de lista Confortline 1.2TSI 90CP este de 13.524,68 TVA inclusa plus culoarea alb 121,52 tot Euro.
    60 6
  • marmoten
    a inceput caciuleala; doar avem presedinte "german", no?
    62 18
  • muchodolor
    Bah, dar Daciile nu mai sunt bune? Oare in Germania e vreo masina de politie Renault sau Citroen?
    70 6
  • @razvanis
    Ei si tu acum. Pui intrebari indiscrete.
    Discountul se duce la baietii destepti. Discount se ofera si la o singura bucata cumparata, dar cand discuti deja de 400 bucati, 300 ar trbeui sa fie gratis avand in vedere "calitatea".
    Asta e cea mai buna afacere a ultimei perioade pentru VW. Asa cum zicea cineva, se gasesc romani care sa-i salveze pe VW din belele.
    Si au ales cea mai buna motorizare. Va dati seama cand trec smecherii cu Audi si BMW pe langa astfel de masini ce vor rade.
    60 10
  • In Logan/ Sandero sughitzau!!! Daca voiau ceva mai ''high class'' puteau achizitiona B-max, made in Romania... intra si infractoru' mai lejer in spate, nu mai dadea cu capu'
    Fiind in Romania ma gandesc direct la shpaga sau la ordin de la Merkel? :)))
    70 5
  • Chiar asa, Daciile autohtone nu erau bune? Pana la urma e brand autohton iar o parte din bani se intorceau la buget! PLm de presedinte neamt.
    64 12
  • Masini de oras cu motoare entry. Puteau sa cumpere Sandero daca tot sunt fani HB pentru ca au so turbo de 90 cp la pret mult mai bun. Fie vorba intre noi ca nu au ce face cu finisarile mai bune de pe Polo. Plus ca Logan-ul e si mai fiabil si mai ieftin de intretinut.

    B-Max-ul e cam de nisa si nu-si merita pretul pentru o varianta comparabila ca dotari/motorizare. Din pacate e lipsit de vanzarile scontate...
    42 8
  • Intelegeam daca ar fi fost vorba de niste masini cu performante superioare celor disponibile pe piata interna, desi transformarea Dusterului in pick-up dovedeste ca, in urma unei comenzi din partea statului, s-ar fi putut obtine si niste Dacii cu performante superioare pentru politie. Dar, totusi, ar fi avut o scuza... Asa, nu-mi ramane decat un singur cuvant: RUSINE!!!
    61 2
  • http://www.automarket.ro/stiri/politia-italiana-tradeaza-industria-auto-locala-fortele-de-ordine-vor-64025.html

    Deci e la moda. Si printr-o "nefericita" coincidenta,tot VAG e capul rautatilor

    In cazul nostru,de banii aia se putea lua Duster (chiar si 4x4), Mai potrivit pentru treburi militienesti,zic eu.
    50 0
  • hazard
    Ce tun a dat iar Midocar
    45 0
  • Superb ! De acum nici nu mai ai nevoie de ati-radar. Dc spun asta ? Fiindca noile masini de politie VW nu vor mai fi atat de ''camuflabile'' precum Loganurile. Vine iarna, iar ''militia'' trebuie sa porneasca motorul ( cu carburant din banii publici evident ) ca burtosii de militieni sa nu faca frigul in masina. Iar cum motorul va sta pornit, mirosul de NOx tehnology by DAS Auto, va fii simtit de la o posta ca vei stii ca ai de aface cu un VW de politie, deci vei frana din timp astfel incat radarul sa nu te i-a. Bine, nu ca acesta te-ar filma ft bine, fiindca la ce nor negru lasa masina lor nu prea vor vedea prea clar numarul masinii :)))))
    23 33
  • Nelson Mandela
    Au luat masini mai mici ca sa se poata strecura printre vapoarele prinse in traficul bucurestean! (sic!)
    18 1
  • Astia n-au bani de benzina sa fuga dupa hoti (a.k.a. sa stea la ralanti in boscheti), trebe sa-si cumpere politistii girofare din banii lor, dar acuma o ard in Polo. Cred ca inca n-au aflat de noile Seria 7, ca ar putea declansa radarul prin gesturi. Oricum, la 70.000 cat au fost Logan-urile, cred ca Polo-urile astea vor fi cel putin 120.000 de euro.
    Ieftine, stiu, dar avand in vedere ca motoarele astea de 1.2 sunt un dezastru, se vor cheltui multi bani pe reparatii sau... tipic Romanesc, se vor strica si vor fi uitate prin parcarile sectiilor de politie.
    32 7
  • Foarte bine. Cu drumurile noastre daca ai o masina cu garda mai inalta, minim logan, inseamna ca o sa te poti alerga de voie cu politia.
    8 11
  • marian
    SA VA FIE RUSINE !
    38 5
  • TC1900
    ce pot spune decat jenant

    dar prostii suntem noi, ca ii suportam sa ne fure pe fata...
    48 4
  • Scrooge
    Unii zic urmatoarele (nu dau sursa ca din experinta ma sterge Automarket):

    "Renault Comercial Roumanie, compania care comercializează pe piaţa locală mărcile Dacia, Renault şi Nissan, a pierdut recent una dintre cele mai mari licitaţii de pe piaţa auto din ultimii ani în faţa Porsche România, importatorul oficial al mărcilor VW, Seat, Skoda şi Audi, pentru o sumă medie de doar 2,4 lei pe autovehicul.
    Ministerul de Interne, prin intermediul Direcţiei Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor, a organizat o licitaţie pentru cumpărarea a până la 400 de maşini de patrulare. Anunţul a fost publicat în data 09.04.2015.
    Pentru atribuirea acestui contract a fost făcută o licitaţie deschisă, criteriul de selecţie fiind preţul cel mai scăzut.

    Pentru lotul de autovehicule de patrulare pentru Poliţia Rutieră DR1 (300-400 maşini), la licitaţie au participat Porsche Romania şi Renault Comercial Roumanie.

    Potrivit procesului verbal al şedinţei de deschidere a ofertelor, din data de 25.05.2015, Renault a făcut o ofertă de 18.870.968 de lei, fără TVA, în timp ce Porsche a oferit 18.870.000 lei, fără TVA. Astfel, diferenţa dintre cele două oferte a fost de doar 968 de lei, adică 2,4 lei pe maşină."
    35 9
  • PFff in loc sa ne promovam alea 3-4 marci de produse romanesti macar in romania luam de la altii la supra pret ! Bravo felicitari celor care au luat decizia asta....incet incet pleaca si dacia din RO... mai pleaca si alte marci care aduc bani la buget si asa o sa ramanem cu batu infipt undeva ca au plecat peste noapte companii care aduc miliarde de euro anual la bugetul statului ... doar BRAVO!
    38 4
  • Asa si?
    Totat lumea stie cum sunt masluite licitatiile publice in Romania.
    Hot pe hot se-ajuta ! VAG si statul roman
    42 6
  • @ aproape toți
    Nu au luat dacii pentru că erau mai scumpe. De-asta. A fost licitație iar o Dacie a fost oferită la un preț mai mare decât un VW. Iar legea achizițiilor publice te obligă să cumperi la prețul cel mai mic. Evident, dacă restul criteriilor au fost îndeplinite.
    18 24
  • @ TC1900
    Da. Proști suntem noi că nici măcar să gândim înainte de a da sentințe nu sunt în stare.
    3 17
  • Sandu al-III-lea
    Deci au luat 400 de masini,da?La 40 de judete revin cam 10 de judet.Total insuficiente.Cine se uita si cine conduce?
    18 2
  • razvanis
    Deci berbecii tot berbeci raman.

    Achizitia publica nu se face decat public, Adica licitatie, castigata de PRETUL mai bun.

    Pentru cei 2,4 RON pe masina cineva de la Renault isi da cu tesla in co#$%ie big time acum.
    18 10
  • tiitroaba
    Dar nu-s din alea nu computer fals?!?...=))
    12 5
  • antonny
    achizitia e un fleac pe langa ce inseamna intretinere flota ....sa vedeti cati banii se scurg .......Sunt tare curios la ce firma de asigurare vor fi asigurate masinile ...ca de ASTRA E IN FALIMENT
    20 1
  • costel
    Nu prea înțeleg cum la prețul de 13.524,68 (TVA inclus) pentru un Polo au putut găsi dacii mai scumpe. Personal, am achiziționat un Sandero diesel de 90 cp (varianta de sub Stepway), cu vopsea metalizată la 11400 eur iar o varianta similara pe benzină era în jur de vreo 9500 eur. Deci...pute de la o poștă.
    26 0
  • Peste 1 an o sa cititm cata spaga s-a incasat pe manevra asta... ceva "bratari" la vedere, ceva tam-tam, articole indignate, apoi... uitare! Smecherii scapa usor... Mi-e scarba de ce se intampla in Romania.
    Cred ca o sa raman afara.
    34 3
  • Scorpionul_negru
    E adevarat ca politistii din tara noastra sunt niste scrabosi. Dar nu toti. Unii nu merita sa mearga nici cu caruta. Altii merita si un Lamborghini ca in Italia. Dar asta e...acum e si imaginea tarii la mijloc. Am mai evoluat si noi putin. De la Logan la Polo. In viitor astepta o flota de A class-uri sau seria 1 !
    9 2
  • Disperare mare la vw...Să ai prețuri mai mici ca Dacia !!
    E de țigănie marca asta nemțească.
    22 7
  • Azazel
    Stiti cum este asta cum ca Daciile le stateau in gat daca le comercializau pentru politie? In primul rand Dacii inca sunt destule, inclusiv Logan 2. Si cu siguranta vor mai fi date Politiei constant. In al doilea rand incercati voi sa urmariti "fractorii" sau sa va deplasati mai rapid cu un Logan de 1.2 si 75 CP care prinde 100 km/h in peste 15 secunde. Imi spunea un politist cand a primit Loganul 2 de 1.2 ca s-a urcat cu 4 colegi in masina, au dat drumul si la aerul conditionat si parca mergeau cu Dacia 1310. In al treilea rand, aceste Polo de 1.2 TSI mult hulite de unii, au dinamica mai buna ca 0.9 TCe puse de Logan sau Sandero. In al patrulea rand, in Italia de exemplu masinile de politie nu mai sunt facute de grupul Fiat. Deci uite ca se intampla si la case mai mari.
    Si in plus, la inceputul anilor '90 au aparut masini de politie Renault 19 si ceva mai tarziu VW Vento. De ce nu s-au pastrat Daciile 1310 si Aro? La cum pun unii problema in prezent referitor la aceste Polo vs Logan, este o enigma si acum. In plus, hai sa ne mai gandim cum arata de exemplu un Passat Variant dupa 10 in serviciul Politiei Romane si cum arata un Logan de 1.4 de 10 al Politiei Romane.
    Si inca ceva: va mai amintit de costul acelor Loganuri MCV pentru politie de cateva zeci de mii de euro? Apoi aia spalare de bani! ;)
    20 31
  • Sa ne faca Politia Romana un calcul pentru intetinerea parcului auto.
    Cat platesc fraierii (adica noi cetatenii) pentru revizia la Volkwagen si cat platesc pentru revizia la Dacia?
    29 3
  • Cosmin
    Am citit toate comentariile si dupa parerea mea au dreptate aproape toti cei care au comentat, unii fiind bine informati pe tema respectiva. Astfel, chiar daca mare parte din romani nu sunt fani Dacia, aceasta decizie luata de Politia Romana este total gresita din mai multe puncte de vedere. In primul rand, pentru cei care contesta marca autohtona (Dacia) din punct de vedere al performantei sau fiabilitatii, pot spune ca alegerea facuta (VW Polo) nu este mai potrivita, daca sunt luate in calcul performantele motorului de 1,2 TSI de la VAG si cele ale unui 0,9 T sau 1,5 DCI de la Renault. De asemenea tratamentul aplicat masinilor de politie (solicitate la limita pe tot felul de drumuri, stiluri de condus diferite si nepasare, revizii doar la intervalele de pe hartie, astfel chiar daca sunt constatate defectiuni acestea nu sunt reparate la timp) nu justifica achizitionarea unui autovechicul cu multe dotari si costuri de intretinere ridicate. Fara suparare, dar un Logan sau un Sandero, nu mai zic un Duster, dispune de toate dotarile necesare pentru agentii si ofiterii de politie, plus mai mult spatiu (Loganul si Dusterul).
    Primul argument are o importanta net inferiora acestuia, Prin achizitia marcii autohtone o parte din bani revenea la bugetul statului din care este platita Politia. De asemenea si o parte din banii pentru revizii (daca sunt efectuate la reprezentante Dacia) merg tot la bugetul statului, Astfel, chiar daca nu o supartam, Dacia reprezinta o afacere foarte buna pentru statul roman. Totusi Dacia este una din cele mai de succes afaceri romanesti.
    Argumente contra ar mai fi, dar ce rost mai are? Greseala a fost facuta. Bine ca sunt doar 400, iar la urmatoarea achizitie ar fi bine (dpvd economic pentru statul Roman) sa se reorienteze catre Dacia.
    21 5
  • Degeaba aruncati cu rahat in politie, ei au fost obligati sa aleaga oferta cea mai ieftina, iar cum cei de la volkswagen au fost fortati de imprejurari (problema de imagina din cauza dieselgate) sa reduca din pret, na ca au castigat, si citez, cineva de la renault probabil isi va lua viata acasa ptr aia 1000 de lei, si totusi cum dracu dai oferta ptr sandero (presun) mai scumpa decat oferta de la polo???
    21 5
  • prostilor
    tot prosti raman sticletii
    5 10
  • Sa va spun ceva ce nu stiti: Loganurile din 2006 cu care au fost dotati politistii( chele, fara servo, 1.4 ) deci cea mai ieftina echipare(candva trebuia sa coste 5000 de euro, va mai amintiti?) a costat fiecare( am vazut factura uneia la Serv, Administrativ)....11.000 ( unspe' mii) de euro. Stiti ca la final, cu echipare completa au ajuns la 70.000 bucata. Dar, din start, la achizitionarea masinilor propriu-zise, s-a luat ban la ban. Restul e....tacere. Oare cine a aprobat si cine a incasat atunci??? S-a uitat, gata, punem cruce si la astia. Si au fost 5.000 de Loganuri. Calculati voi...
    16 2
  • Licitatia s-a tinut astfel:
    cerere de oferta de la Dacia/Renault, apoi hai sa vedem cum iesim sub ei cu pretul si cu buzunaru' plin la noi...
    JENANT.
    13 5
  • Haideti ma , lasati-o moarta cu oferta cea mai ieftina.Chiar mai este cineva care nu stie cum se fac licitatiile in Romania? Sa inteleg ca la Loganul de 70.000Euro din 2006 nu au avut o oferta mai buna?

    Orice produs Dacia, era o alegere mult mult mai buna (din toate punctele de vedere)decat cotetele astea, care pana in 50.000km ajung in service cu probleme majore la motor.
    22 6
  • Ba mai lasati-ma cu daciile voastre cu tot, auzi, sa promovam producatorul autohton, cum il promovam daca daciile din 2005-2006 acum is coapte de rugina, cu ce sa-l promovam? Comparati dacia cu VW ? Sunt VW-uri cu 15 ani in carca care nici nu tusesc, care n-au gram de rugina. Si pretul asta de 10.000 Euro+TVA pe un Polo e te miri ce. Daca luau dacii ce luau, aud? Logan....tot cu 10000Euro+TVA plus ceva in plus, cam 60 centi/masina :)), pe niste dacii care peste 10 ani, tot mancate de rugina or sa fie. Sa ma anunte si pe mine careva cand se scoate la vanzare parcul vechi de Loganuri de Politie Locala, ca mi-as lua si eu asa, vreo 10 bucati la pret de fier vechi, poate poate imi fac si eu una cat de cat functionala, da nu de alta, da' s-o las sa rugineasca in ploaie, sa vad cam in cati ani o manca rugina, si Oltcitu' meu rezista mai bine sub cerul liber fata de un logan amarat, si a meu are 25 de ani.
    Lasati sa mai diversifice un pic parcul, prea multe loganuri si prea numa' autohtone si prea favorizam doar ce-i mioritic. Daca stau sa ma uit prin parcurile celor de la politie, Passat-urile alea Touring, de prin '99, 2000 de erau pe la Rutiera, sunt impecabile comparativ cu Loganurile. Nu spun ca mai prin martie iesea un Passat de la Rutiera din Bacau, proaspat spalat de jeg, arata belea, nu tampeniile astea de dacii de le mananca rugina pe sub vopsea.
    10 22
  • celui mai popular producător auto german de la noi din țară.???
    7 1
  • iohannis
    binnee Iohannis! incepi sa-ti multumesti stapanii
    14 10
  • Lăsând de o parte posibila spaga, pentru mine este o palma primita de Renault in Romania, un pic meritata, puteau face o oferta cu Sandero sub Polo, nu au fost atenți si se cred imbatabili.
    18 1
  • say what?
    Dacia la pret de Volkswagen?!?
    9 2
  • Nu înţeleg de ce orăcăiţi. V-aţi gândit un pic că Daciile au devenit foarte scumpe, slab dotate, periculoase în caz de eveniment şi mai puţin fiabile ? .
    6 15
  • IMAGINATI VA UN APEL DE 112,NISTE TIPI SPARG UN MAGAZIN SE URCA INTR-UN AUDI CU MOTOR MARE SI O RUP LA FUGA,IAR POLITISTII DIN URMA SE CHINUIE CU MOTORASU DE 1,2 SA II PRINDA......CHIAR NU VEDETI CA TOTUL E FACUT PE INVERS IN TARA ASTA?NSTE IMPUTITI ISI BAT JOC DE TARA ASTA,EU UNUL NUMAI SUPORT ATATA NESIMTIRE.....
    13 2
  • RAZVANXS
    CONGRATS HERR IOHANNIS !
    5 8
  • Marian
    Eu nu inteleg cum de au iesit asa de ieftine. Este doar masina si urmeaza sa fie echipate cu cate alti 50 000 de euro cum au fost vechile Logan MCV in 2008?

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-4800508-scandal-csat-392-dacia-logan-cumparate-60-000-euro-bucata-ministerul-interne.htm
    2 8
  • piri din cluj
    taceti ca voi l-ati votat ! mucles
    4 11
  • si economia cui prospereaza????
    2 4
  • @r In afara de aer conditionat manual chiar nu au nevoie de altceva (oricum vara merg cu geamurile deschise ca sa faca economie de carburant...). Dotari de bun simt precum servodirectie sau geamuri electrice fata au toate acum. Chestii gen oglinzi incalzite si actionate electric, clima, cruise control, limitator de viteza sunt inutile in cazul respectiv mai ales ca vorbim de masini pe care le vor folosi in oras.

    Sunt mai sigure Polo, insa cate accidente grave apar in mediul urban? Plus ca diferentele mari la punctajul Euro NCAP sunt date de sisteme electronice. La protectia pasagerilor Sandero are 80% si Polo 90%.
    11 1
  • Foarte bine au facut din mai multe motive si am sa le enumar:
    1.Pretul de achizite a fost mai mic;
    2. Masina mult mult mult mai buna.
    3. Costuri de intretinere mai mici . La Dacia si Renault masina ieftina nu insemana si intretinere ieftina . Ex. Revizie Logan diesel aprox . 900 lei . Revizie 4 ani Logan aprox . 2800 lei .Placutele de frana la Dacia se schimba aproape la fiecare 20.000 km ...etc.
    4. Masina va rezista mai mult in timp .
    8 18
  • GIURGI
    ESTE CEA MAI MARE PORCARIE
    10 3
  • razvanis
    Dupa suma la care s-a castigat iese pretul per bucata undeva la 10.000 Euro.
    In grupul VAG sunt cel putin doua variante mai bune la acelasi pret sau chiar mai jos, SEAT Toledo tot 1.2TSI 90CP si Skoda Rapid tot cu 1.2TSI 90CP, macar sunt spatioase si arata altfel ca si masina de Politie.
    10 3
  • pacat de tarisoara noastra !!!
    10 3
  • dadada
    dar cu armata cum ramane ,cei care merg tot timpu primii sa ajute in caz de catastrofe naturale cand nu sunteti in stare sa rezolvati situatia cu inundatiile in sate si cu dezapezitul iarna,cand j****** de politisti stau si mananca gogosi in sectie sau se plimba prin orase sa dea o amenda de 100 de lei,a lor nu le cumparati nimic bai j****lor ei sa umble cu aro vechi de 20 de ani sau cu dacia 1310,sau generalii cu masini de serviciu daewoo care e tot de acu 15 ani,nu var fi rusine porcilor luatile la j***i astia care nu fac nimic util masini si chestorilor in politie seria 5 .
    6 10
  • @dadada
    Daca vei avea o problema, cinstit ar fi sa nu-i suni pe "j----i" sa te ajute. Daca vrei sa reclami un furt, un scandal, o sechestrare, ca te bate cineva pe tine sau pe sotia, prietena sau copilul tau, sa nu-i suni pe "j----i". Sau atunci ii suni, ca tu ii platesti. Cu 5 bani/luna. Sau mai putin. Ca practic asta este partea mea si a ta care intra in buzunarul unui politist care isi ia leafa. Sa stai tu sa dirijezi circulatia in ploaie, viscol, canicula sau ger. Sa urmaresti hoti si infractori care au motoare de peste 150-200 CP cu un Logan de 75 CP la care nu dai drumul la aerul conditionat ca pierde demarajul. Sa repari masina de serviciu din banii tai, ca altfel mergi pe jos de lesini. sa mergi in Autovit sa cumperi tu sirena si girofar din banii tai. Sa te duci tu cu masina de politie sa salvezi cretinii care intra pe drumurile blocate de zapada ca ei sunt Hercule. Pentru ca pana ajunge armata la ei, mai intai sunt trimisi politistii. Iar ulterior politia hotaraste daca este nevoie sa intervina Armata sau nu. Si pana la urma deszapezirea satelor nu face parte din atributiile politiei. Dar asta e Romania. O tara in care toata lumea se pricepe la tot si majoritatea romanilor cred ca majoritatea romanilor sunt prosti. Ai sictir. Erai mai inteligent daca nu scriai asemenea mizerii.
    15 8
  • Ati observat cum importatorul Porsche Romania imediat dupa scandal au bagat pe gat publicului si jurnalistilor motorizarile pe BENZINA, in speta TSI (1.0 ; 1.2 etc) ?? Priviti intreaga presa auto din Romania!
    O doar o alta tehnica de manipulare si deturnare a atentiei.

    Sa va fie rusine nesimtitilor !!!
    14 3
  • Demisie CORNEL MANUCU !
    Intr-adevar, imping in fata TSI-urile... jigodii ipocrite.


    dar nici cu incompetenti precum Cornel Manucu de la Vanzari Speciale Dacia-Renault si alti dionzauri ca el nu mi-e rusine... Ar trebui sa-si dea demisia de onoare pentru esecul asta !
    9 2
  • N-am inteles nimic! cine pe cine a bagat in fata si de ce?
    Poate-mi spune si mie cineva cum au stat treburile.

    mersi
    0 4
  • @kk
    Citeste comentariul lui Liviu si poate o sa intelegi. Vor sa distraga atentia de la scandalul fraudarii emisiilor, consumului si a altor date din fisa tehnica la Volkswagen AG.
    Gata,noua moda eco nu mai este diesel "bluemotion", ci benzina turbo!
    Daca nici asta nu-i ipocrizie...

    In Europa, am trait intr-o minciuna de 20 de ani incoace prin ridicarea dieselului la rang de "floare de lotus" pur si blamarea motoarelor pe benzina, atat prin accize si alte taxe, cat si prin manipularea exercitata de constructori si mass-media.
    A fost clar o "lucratura" la nivel de corporatii si guverne, cand solutia ar fi fost NU augmentarea artificiala a calitatilor dieselului, ci imbunatatirea benzinei (iar aici in minte imi vine exemplul Mazda cu a lor "incapatanare" de perfectionare a motoarelor pe benzina) , cu solutii complementare, hibrizii plug-in si electricele.
    Acum UE a intors foaia... Ce parasute sunt si astia... In fine.
    Daca va duceti in New York o sa vedeti un trafic infernal, insa nicaieri la ei nu sunt nori de fum toxic ca la noi in unele zone din Europa (ce sa mai vorbim de Romania..).
    CO2 -ul a fost praf in ochi ! Motoarele diesel sunt mai poluante pentru ca au alte emisii cu adevarat periculoase mult mai mari: NOx (monoxid si dioxid de azot) , SO2 (dioxidul se sulf ), hidrocarb polinucleare aromatice, particulele fine cancerigene etc etc.Toate astea sunt in motorina!
    7 1
  • vlad tepesh
    politia a dat comanda, discountul l-a incasat basaus pampalanis! adica vreo 400 x 4000 euro = 1600000 euro. isi mai ia vreo 6 case, ca le ia de la stat, doar a fost prima, nu?
    0 0
  • VICEroy
    La o diferenta de 9 milioane intre oferta Vw so Renault sunt curios OARE CINE A VANDUT POTUL celor de la vw cu pretul celor de la Renault...si de ce doar 2 "competitori" la licitatie (vechi clienti ai politiei romane) cand sunt atatia producatori auto cu masini mici si ieftine..LICITATIE CU DEDICATIE!!! SPAGA PENTRU CINE TREBUIE...Toate autoritatile din lume pedepsesc vw si le opresc vanzarile, coruptii romaniei ii pupa in dos pe nemti..
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru