@Mircea Mester
Acum a mers. Multumesc.
@@misha (Dl. Vianu)
Sa traiti! -::))))) Nu cred ca reply-ul meu a fost unul necivilizat. As zice doar... un pic iritat.
Pe scurt problema este urmatoarea. Niciodata nu mi-a placut sa generalizez. Nu am spus niciodata ca o marca face DOAR masini proaste. Insa cand un producator face o porcarie de genul acesta, mai ales dupa ce am fost de doua ori client al grupului respectiv, dati-mi voie sa-mi revendic dreptul la ...scarba! Si da, recunosc! Ati avut dreptate!
Si n-as zice ca am fost tot timpul pe pozitii opuse. Macar cand a fost vorba de a aprecia masinile de legenda cred ca ne-am situat pe aceeasi lungime de unda.... Sperand ca nu ma inseala memoria, as vrea sa exemplific in acest sens, evocand un oarecare A 110 Berlinette -::)))
@Automarket
Ce-aveti baieti? Nu va plac epigramele? Bine ca nu v-ati nascut pe vremea cand acestea erau un mod de a sugera defectele acceptat ca probabil le-ati fi cenzurat pe toate!
@flavius
Nu sunt fan Stroe, insa trebuie sa mentionez cateva lucruri.
In primul rand echipa despre care vorbesti tu S-A numit la un moment dat FC Arges Dacia Pitesti. Pe vremea aceea clubul era unul emblematic si denumirea favoriza uzina de la Mioveni.
Un sponsor nu este un investitor in fotbal. El nu obtine profit ci urmareste doar sa-si promoveze afacerea.Un contract de sponsorizare nu este un act caritabil. Acesta are drept scop promovarea brandului sponsorului si incasarea unor sume de bani de catre cel sponsorizat. Firmele mari nu sponsorizeaza echipe care activeaza in ligi secundare. Pentru aceasta exista firme locale. Echipa sponsorizata trebuie sa aiba acces la media sa aiba meciuri televizate, sa joace intr-un campionat de interes international. Ori la noi nici macar echipele din prima liga nu sunt atat de prezente in fenomenul fotbalistic international incat sa fie sponsorizate de o firma atat de importanta ca Dacia. Daramite o echipa de esalon secund. Si inca ceva ... Domnul Stroe nu este stapan la Dacia. Are doar o functia salariazata. Decizia semnarii unui asemenea contract nu ii apartine 100%.
@Andy
Gusturile unui popor nu se pot schimba peste noapte. Romanii prefera sedanurile datorita faptului ca, vreme de cateva zeci de ani, un sedan avea doua avantaje importante. Primul era ca puteau transporta diverse produse moarte sau vii fara ca anumite mirosuri sa patrunda in habitaclu. Al doilea era acela ca aceste produse erau ferite de ochii binevoitori ai unora care te puteau intreba de unde le ai.
In alta ordine de idei sa nu uitam ca la noi masina nationala a avut mereu trei volume. Atat Dacia 1100 cat si 1300 aveau portbagaj, variantele combi ale ultimei fiind destinate exclusiv institutiile, Cand aceasta masina dominanta vreme de mai multe decenii are aceasta forma, ea se impregneaza aproape involuntar in mentalul colectiv. Ca si posesor de hatchback (3 din ultimele 4 masini) pot sa spun ca nu odata am constata uimirea unor persoane care au urcat la mine in masina care nu se mai opreau din a lauda spatiul din interior, ei initial crezand ca o masina in trei volume este initial si mai spatioasa.
Ultimele comentarii
1292 in total