Cred ca ceea ce trebuie sa remarcam este diferenta de gusturi intre ai lor si ai nostrii... Fotbalistii romani care evoluau la echipe mari nu stiau ce suv-uri enorme sa-si cumepre. Baiatul asta prefera o masina clasica. Desigur o sa-mi spuneti ca ai nostrii nu aveau salarii atat de mari. Asa o fi. Insa exista si masini clasice la preturi mai modeste.
@xxx
Depinde de gust. Asta cu daca faci sub 20 000 de km pe an trebuie sa te gandesti la benzina este un cliseu. Eu personal merg cam in jur de 20 000 de km dar si daca as merge 15 000 tot diesel mi-as lua. Am sps chestia asta si cu alta ocazie. Cand pleci intr-un concediu in care faci 3000 de km si cu banii ecomomisiti pentru ca ai diesel mai platesti 2 nopti de cazare, vezi ce important este sa ai diesel.
Legat de faptul ca folosesti 4x4 in 0,01% din cazuri, daca tu ai nevoie de 4x4 doar iarna, eu chiar am niste pasiuni care as zice ca efectiv impun o masina 4x4.
@numeprenume
Da. Daca stii pentru ce-ti cumperi masina asta si, mai ales, la ce sa te astepti de la ea, chiar nu poti fi nemultumit de Duster. Insa, daca te astepti, asa cum fac unii, ca in 17 -20 000 de euro sa ai confort de Discovery, vei fi nemultumit.
Eu la una dintre masini folosesc niste cauciucuri de suv M+S. Nu le-asi spune MT-uri pentru ca nu au un profil atat de agresiv. Nu le-as schimba pentru nimic in lume. Iarna cand nu mai practic acele activitati care a determina sa merg cu masina in afara asfaltului pun cauciucuri de iarna normale.
Amuzant este faptul ca foarte multe comentarii confirma meteahna forumistului auto roman. Majoritatea dintre cei care critica nu au avut niciodata un buget care sa le permita sa se gandeasca macar la ub Duster nou. Majoritatea celor care vorbesc despre performantele off road nu au intrat niciodata cu masina intr-un noroi atat de mare incat de la bun inceput sa stie ca exista riscul ca au sanse sa nu poata iesi de acolo cu forte prorprii. Dar isi dau cu parerea si se considera experti.
@gogu
S-ar putea. Dar sa fim serios, cat pot influenta anvelopele all season consumul. Daca mergi cu anvelope eco reduci consumul cu maxim un sfert de litru la suta. Dusterul 4xe venea cu Conti CrossContact, parca. Nu sunt niste simple cauciucuri all season, ci, pe langa aceasta calitatea sunt cauciucuri pentru SUV. Este o mare diferenta. Dar pana la urma nu iti iei SUV sa-i pui cauciucuri eco si sa-l folosesti exclusiv pe asfalt. Pentru ca, vezi tu, asta-i gresala pe care o fac majoritatea celor care isi cumpara 4x4. Ei de fapt nu au nevoie de o asa masina, dar si-o iau pentru ca da bine sa ai SUV si dupa aia nu pot concepe ca datorita designului (coeficient aerodinamic slab). tractiunii integrale) permanente (daca este cazul), anvelopelor, masina consuma ceva mai mult decat o masina normala de aceeasi putere.
Ultimele comentarii
1292 in total