@S
Si Mercedes G Klass este produs numai in Austria de catre Steyr Puch (Magna Steyr in prezent). Si dupa cum vorbesti sunt convins ca habar nu ai in dezvoltarea cator masini s-au implicat baietii astia pana acum, fie ca e vorba de sisteme 4x4, fie ca e vorba de motoare.
Faptul ca un motor este produs in Austria este un motiv de lauda, nu unul de blamare.
Argumentul ca producatorul a fost aproape de faliment este si el unul absolut pueril. Stiti cat de aproape de faliment s-a aflat Citroen inainte de preluarea de catre Peugeot? Sau Land -Rover Jaguar pana sa-i cumpere Tata? Daca SAB a dat falimet inseamna ca nu a facut masini bune? Sa nu uitam ca marca aceasta vine dintr-o tara care are una dintre cele mai dezvoltate industrii auto. Cred ca ne lamentam degeaba.
Restul sunt discutii. Pana nu vom stii exact cum functioneaza tractiunea integrala, pana nu vor exista comparative, pana nu vom vedea efectiv cifre de vanzari, cred ca e prematur sa-i cantam prohodul.
@Vianu
Intepati mai rau ca scorpionul... -::))
@Scorpionul
Frustrarea este atributul celora care nu stiu de gluma si raspund la ironie cu jigniri. Intrebare: Cine are un nivel bun? Tu sau babacu?
@zen
Nici vorba. Este o reinterpretare a lui A110 Berlinette. Daca ai vazut macar odata masina aceea, este imposibil sa nu-ti dai seama de asta. Pozitionarea farurilor, nervura de pe capota sunt aproape identice. Iar cand a aparut A110 Berlinette, Audi nu stia cum sa scape de muchii si de colturi.
Renault incepe sa inteleaga si bine face, ca a copia in ceea ce priveste sobrietatea masinile germane, inseamna a pierde si nucleul dur al publicului care-i era fidel. Revenire la designul acela menit sa starneasca reactii de moment de genul "Imi place, deci o cumpar! ", nu poate sa fie decat de bun augur.
Ultimele comentarii
1292 in total