Mi-ar placea si mie un 305, dar in stare mai buna decat cea din poza ...
Cat despre politicenii nostrii, ei nu ar trebui sa propuna masuri care sa limiteze circulatia masinilor cu numere de Bulgaria, ci sa incurajeze prin scaderea taxelor inmatricularea masinilor sh in Romania ... Pentru ca cine vrea sh si nu masina noua, tot sh isi va lua.
@Lache
Prietene, marile puteri nu se pot lauda tot timpul cu cel mai ridicat nivel de viata al locuitorilor. Europa occidentala nu mai stie cum sa nu-l supere pe Putin si rusii nu se pot lasuda cu cel mai ridicat nivel de trai. Oricat e America de America, locuitorii ei nu o duc mai bine ca suedezii din punctul de vedere al nivelului de viata, protectiei sociale etc. Faptul ca sunt multi poate insemna si un avantaj si anume mana de lucru ieftina. In rest sunt total de acord cu tine, dar nu e vina chinezilor ca noi albii am devenit puturosi si grasi.
La subiect.... Fara sa ma dau un priceput, eu cred ca strategia de vanzari a fost una total gresita. M-am plimbat putin prin Europa si nu am vazut niciun dealer al acestei marci. Am cautat de curioazitate pe net si singurul era prin Slovacia sau Slovenia si era unul multimarca. Nu-i de mirare ca au vandut in Europa mai putine masini decat au vandut compatriotii lor de la Great Wall in Romania....
Este in continuare o masina incredibila din punct de vedere tehnologic. Performantele sale sunt extrem de greu de egalat chiar daca a trecut destul de mult timp de la lansare.
Din povestea asta copiii cu figuri in cap care nu stiu cum sa atinga viteza maxima atunci cand babacii le cumpara tot felul de bolizi, ar trebui sa traga o concluzie pe care ma indoiesc ca o vor trage. Atkinson este nu doar un actor cunoscut, dar si un pilot cu experienta destul de vasta in competitii. Cu toate acestea masina s-a dovedit chiar si pentru el destul de greu de stapanit ...
Ceea ce nu inteleg eu este de ce nu s-a optat si pentru o ridicare a garzii la sol fata de modelul standard asa cum s-a procedat in cazul lui Sandero Stepway. Probabil explicatia ar consta in aceea ca un centru de geutate si mai ridicat ar fi putut pune probleme in ceea ce priveste stabilitatea iar a intarire a trenului de rulare menita sa evite aceste probleme ar fi dus la o scadere nejustificata a confortului.
@Robert
Felicitari pentru descriere si sa o stapanesti sanatos si fara incident!. E mare lucru sa stii sa vorbesti de propria-ti masina obiectiv. Majoritatea dintre noi fie ne laudam masinile de parca nimeni nu mai are asa ceva, fie le injuram nestiind cum sa ne reprimam frustrarile datorate faptului ca nu ne-am permis ceva mai bun sau mai scump. Bravo! Adaug si eu un vot pozitiv celor care ti-asu fost date de colegii care mai mult ca sigur au remarcat aceleasi calitati ale comentariului tau.
Ultimele comentarii
1292 in total