@vianu
Ei, nu-i chiar asa ...Ar putea face o baricada din Fiaturi si din Opeluri, ca slava Domnului, produc suficiente -::))). Si, daca ar mai consolida-o, cuc cateva batrane Warszawa, chiar cred ca tabla fina a BMW-urilor chiar ar putea avea de suferit.
Glumim noi, insa mi-as dori ca Romania sa aiba situatia Poloniei, in special in ceea ce priveste indatorarea populatiei si pozitia in politica externa si sa ia meritocratia care functioneaza in Polonia drept exemplu.
Eu chiar cred ca va atacati degeaba. Pana la urma pretul se formeaza acolo unde cererea se intalneste cu oferta, daca cineva ofere 1 000 000 inseamna ca atata face.
Din propria experienta va pot spune ca aceste cifre de consum declarate de producator si obtinute in conditii ideale desi usor exagerate, nu sunt departe de realitate. Spre exemplu eu am obtinut cu un Golf 2.0 TDI 150 cp pe ruta Bucuresti-Atena-Bucuresti, un consum mediu de 5.2% Im veti spune, ca cifra declarata de producator pentru modelul respectiv de masina este de 4.1 la suta. Adevarat. Insa am fost 4 oameni in masina cu portbagajul plin de bagaje, pe autostrada am mers cu viteze de peste 150 km/h, drumul este unul cu destul de multe urcari si coborari. Prin urmare socotesc perfect normala depasirea cu 1.1 l a consumului dat de producator. Si nici scaderea consumului nu-i vrajeala. In urma cu cativa ani cu un alt Golf, dar 1.9 TDI 105 cp, am obtinut pe o ruta aproape asemanatoare si ca relief , distanta si grad de incarcare a masinii un consum mediu de 5,5 l. Avand in vedere puterea marita a motorului chiar cred ca e un progres. Am fat exemplul VW pentru ca asta posed. Cred ca toti producatorii si-au imbuntatatit semnificativ cifrele de consum.
Ultimele comentarii
1292 in total