• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mishazaitev

  • Membru din 14.02.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1292 in total
  • Masina nu a avut probleme mecanice. Comentariile postate nelogat nu imi apartin.
    Volkswagen Golf TSI BlueMotion devine cea mai eficientă versiune pe benzină a compactei
  • @vianu Ei, nu-i chiar asa ...Ar putea face o baricada din Fiaturi si din Opeluri, ca slava Domnului, produc suficiente -::))). Si, daca ar mai consolida-o, cuc cateva batrane Warszawa, chiar cred ca tabla fina a BMW-urilor chiar ar putea avea de suferit. Glumim noi, insa mi-as dori ca Romania sa aiba situatia Poloniei, in special in ceea ce priveste indatorarea populatiei si pozitia in politica externa si sa ia meritocratia care functioneaza in Polonia drept exemplu.
    FEATURE: Cea mai puternică literă din lume invadează Polonia
  • Si polonezii vor ataca aceasta utilizand tot cavaleria ? -::)))
    FEATURE: Cea mai puternică literă din lume invadează Polonia
  • Eu chiar cred ca va atacati degeaba. Pana la urma pretul se formeaza acolo unde cererea se intalneste cu oferta, daca cineva ofere 1 000 000 inseamna ca atata face.
    Un Beetle clasic e scos la vânzare pentru un milion de euro. Secretul său: are doar 12 ani şi puţin peste 100 de kilometri parcurşi
  • Din propria experienta va pot spune ca aceste cifre de consum declarate de producator si obtinute in conditii ideale desi usor exagerate, nu sunt departe de realitate. Spre exemplu eu am obtinut cu un Golf 2.0 TDI 150 cp pe ruta Bucuresti-Atena-Bucuresti, un consum mediu de 5.2% Im veti spune, ca cifra declarata de producator pentru modelul respectiv de masina este de 4.1 la suta. Adevarat. Insa am fost 4 oameni in masina cu portbagajul plin de bagaje, pe autostrada am mers cu viteze de peste 150 km/h, drumul este unul cu destul de multe urcari si coborari. Prin urmare socotesc perfect normala depasirea cu 1.1 l a consumului dat de producator. Si nici scaderea consumului nu-i vrajeala. In urma cu cativa ani cu un alt Golf, dar 1.9 TDI 105 cp, am obtinut pe o ruta aproape asemanatoare si ca relief , distanta si grad de incarcare a masinii un consum mediu de 5,5 l. Avand in vedere puterea marita a motorului chiar cred ca e un progres. Am fat exemplul VW pentru ca asta posed. Cred ca toti producatorii si-au imbuntatatit semnificativ cifrele de consum.
    Volkswagen Golf TSI BlueMotion devine cea mai eficientă versiune pe benzină a compactei
Pagina
12345...205206207...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău