• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • Cand aud: - Avem posibilitatea de a lansa ceva mai mare decât Q7... - poţi adopta un comportament sportiv pentru SUV-uri... - Q poate deveni un stil de viaţă, o idee care să te ghideze către un anume stil.... - Monovolumele (...) nu sunt în trend (...) În schimb, SUV-urile sunt la modă. imi vine sa sparg monitorul. Mi se confirma impresia ca lumea, chiar si cea civilizata, a innebunit complet. Deci au luat-o razna rau, ce sa mai... Hai sa sumarizam cele 4 idei de mai sus intr-o singura propozitie: E la moda sa conduci un SUV mai mare chiar si decat Q7 si sa ai un comportament sportiv cu acesti mastodonti de 2-3 tone (cu care, in cazul unei erori, ii maturi lejer pe ceilalti de pe sosea sau ii bagi sub tine) pentru ca numai asa iti poti exprima altfel decat prin cuvinte stilul tau de viata, care te va face compatibil cu un anume stil. Acum ne intrebam care-i stilul ala. Deja mi-e greata. Raspunsul nici nu vreau sa-l stiu.... @vianu: exact, dar sa n-ai nici pretentii, nici sperante. E dauna totala, dpdv medical. Toti ceilalti care suntem "acasa" trebuie sa batem in lemn.
    Audi promite SUV-uri mai mari decât Q7 şi un design special pentru toate modelele quattro
  • @inexorabil: ba chiar si pe Saab l-au violat. Saab 9-7x, o imensa bataie de joc la adresa marcii Saab. La partea de finisaje interioare cred ca a fost cea mai proasta masina care a purtat vreodata emblema Saab; rudimentara e putin spus, penala pur si simplu.
    Prima reclamă pentru noul BMW X5: "Respectul nu se impune, se câştigă"
  • Si totusi, respectul nu se castiga conducand un SUV, nu conteaza ca e BMW sau alta marca. Prea multa gadilare a orgoliului strica la moral, vorba lui @inexorabil :)
    Prima reclamă pentru noul BMW X5: "Respectul nu se impune, se câştigă"
  • La acelasi pret cu Golful GTI si chiar daca e produs de o marca premium, micului Audi ii lipseste acea imagine pe care GTI a construit-o cu entuziasm si caracter in peste 30 ani. Si totusi.... decizia e grea, iar daca ne gandim la sistemul Quattro pe care S1 il va avea, insa GTI nu, atunci oferta lui S1 devine foarte tentanta.
    Audi S1 va debuta în luna martie cu 230 de cai putere
  • @anonimul care scrie mai sus la 15:02 si care de obicei se semneaza cu @+spatiu: esti un comentator valoros, se vede din raspunsurile documentate pe care le dai pe la diverse articole. Eu te-as ruga sa-ti faci cont si sa fii vizibil cu un username, ce zici?
    Legea puterii
Pagina
12345...161718...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău