• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • @vianu: nu neaparat sa sari in sus de bucurie, dar nici nu inteleg de ce te ataci asa? Pana la urma impotrivirea asta a lui Basescu menita sa te ajute pe tine ca cetatean nu e buna doar pt ca vine din partea lui, sau cum? Inca ii porti pica pt taierile din 2010? De unde stii ca au fost inutile? Inca crezi ca ti-a furat Basescu banii? Daca da, probabil cel care te-a stampilat "antenist" mai sus a avut dreptate. Eu nu pot ma sa-i inteleg pe astia ca voi, care stau cuminti si asteapta senini sa fie calariti de USL sau de oricine altcineva care este declarat impotriva lu' Basescu. Pune uslashul birurile pe rumani, iar ei le primesc cu bucurie atata vreme cat uslashu' nu uita sa injure la Base cand semneaza OUG-urile de mariri de taxe. Deocamdata merge ca unsa treaba, atata vreme cat "boul" de care pomenea @Lache e tinut in semiintuneric, la palpaiala tv-ului pornit pe Antena3 si cu un snop subtire de paie sa nu cumva sa inceapa sa dea din copite de foame. @vianu: Profit de ocazie sa-ti mai spun ceva. Cand ai aparut pe forum, eu am fost singurul care, in contra parerii celorlalti co-forumisti, te-am creditat ca fiind un bun partener de discutii, probabil din cele cateva posturi initiale. Incep sa cred ca m-am pripit. De ce spun asta: esti permanent mult prea iritat, violent in exprimare si gata sa sari la gatul oricui pentru nimicuri, iar la orice articol gasesti un nod in papura, indifferent de subiect. Emani pesimism si negativism omule - aceeasi senzatie transmisa de anumite posturi tv, printre care cel numit mai sus, care traiesc in spiritul negativismului si al incrancenarii. Nu-ti zic asta ca sa-ti fac observatie sau ca poate te vei schimba - e greu, stiu. O fac mai mult pentru mine, ca sa recunosc ca m-am inselat initial, dar acum dupa mai multe interventii ale tale pe forumul AM exista un fundament pentru a-mi forma o alta parere, mai degraba nefavorabila. Si ca sa inchei tot referitor la acciza asta de 7 centi, era un interviu pe "televizuina" RTV cu parerea unui asa-zis om din popor, in fapt o regizare infecta de spalare a imaginii lui Ponta pt taxa asta de 7 centi. Ce zicea "omul din popor", negru la fata si impungand cu privirea: este foarte bine ca baga taxa de 7 centi, trebuia sa fie si mai mare, nu vedeti ca cei care se tooot plimba zi lumina cu masina sunt numai basistii? Ei stau in masini la caldura relaxati si zambitori ca le merge bine la cat au furat cu clica lui Basescu, iar noi restu' facem frigul si foamea si ne omoara grijile zilei de maine. Au bani si masini de lux nu vedeti, trebuie taxati sa-i usture, sa simta si ei cat de greu o ducem noi. Citat aproximativ. Ce vreti mai mult? E reprezentativ. E clar acum de ce acciza de 7centi o sa fie imbratisata de cireada cu larga majoritate, desi ulterior, la cateva zile, cireada va manca parizer pe margarina cu 7centi mai scump?
    Preşedintele Băsescu se opune accizei de 7 eurocenţi propuse pentru carburanţi
  • @LOL: o comparatie cu Golf-ul R nu ar fi corecta. Golf-ul R va fi, daca se pastreaza traditia, cu tractiune integrala si putere mai mare, asa ca daca-l va bate pe circuit pe RS, care are doar tractiune fata...nu prea e relevant.
    Eternii rivali, din nou faţă în faţă: Renault Megane RS şi VW Golf GTI
  • Nu am sonor acum asa ca video-ul il vad mai tarziu, insa banuiesc ca lucrurile raman in continuare asa cum le stiam: - Megane RS mai bun intr-o singura privinta, dar care doare tare rau: timpii pe circuit. Doare nu doar pe VW ci pe toti ceilati constructori care se zbat sa-l doboare pe RS la acest capitol. - Golf GTI mai bun la toate celelalte capitole.
    Eternii rivali, din nou faţă în faţă: Renault Megane RS şi VW Golf GTI
  • Da, interesante linkuri, dar nu numai la design ma refer, ci si la partea tehnica. As vrea un Beetle ca cel original, simplu si indestructibil, cu motor boxer spate si tractiune spate (ok, in numele eficientei, renunt la racirea cu aer), un Porsche al "saracului" ca sa ma exprim mai plastic, pe la 20-25.000 EUR. Reglat in registru sport, ar fi hit la vanzari, ar fi jucaria perfecta pentru mase. Desigur, VW nu va oferi asa ceva deoarece n-ar mai avea marja spectaculoasa pe care o are acum folosind platforma Golfului. VW a gresit in opinia mea feminizand si flower-power-izand prea mult New Beetle-ul din '98, ceea ce l-a indepartat de originalul Beetle, care in anii celui de-al 2-lea razboi mondial era cu adevarat masina poporului, n-avea nicio urma de flower-power. Masina simpla si robusta. Ca a fost simpatizat de hippioti 25-30 ani mai tarziu e alta poveste, dar VW nu trebuia sa marseze pe ideea asta, ci pe originalul masinii facute de Ferdinand Porsche si pe conceptiile lui, actualizate desigur la cerintele prezentului si totul oferit la un pret "popular". Popular pt germani, bineinteles, nu pt romani. PS: stiam ca nu te superi :). Asta e diferenta intre cei care inteleg ca o critica asupra masinii lor nu este un atac la persoana. Te salut cu drag.
    Volkswagen: „E timpul să adoptăm un nou design”
  • Incredibil ! Deci pana la urma "toata lumea e cu toata lumea" nu era doar o gluma, e chiar realitatea. Shaorma cu de toate: Mitsubishi-Nissan-Datsun-Infiniti-Nismo-Renault-Initiale_Paris [scuze :))))))]-Samsung-Lada-Dacia-Mercedes-Smart-AMG-AstonMartin-Tesla. Si mai gasim 2-3 tipuri de astfel de shaorme si gata meniul. Asta e oferta industriei auto mondiale.
    Alianţa Renault-Nissan şi Mitsubishi vor colabora pentru lansarea unor modele viitoare
Pagina
12345...222324...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău