• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • Eu inteleg rationamenetul celor de la Volvo, care vor sa faca redundant airbag-ul de pietoni, dar exista o situatie in care poate fi util: te-ai oprit de urgenta in fata unui pieton si vine un berbec cu elan din spate care nu are sisteme de franare automata ca ale lui Volvo si te propulseaza in pieton. Deci e bine sa ramana acolo acel airbag, zic eu.
    Volvo ar putea renunţa la airbag-ul pentru pietoni pe viitoarele sale modele
  • @scorpionul.negru: Asta e una dintre multele probleme la romani, una dintre miile de alte probleme care le complica inutil vietile: romanul nu-si cunoaste cu adevarat nevoile. Romanul nu stie sa traiasca pentru el. In multe situatii el alege numai in functie de cum il va vedea lumea si ce va vorbi lumea despre el. Valabil si pt masini si pentru electronice si pentru casele pentru care multi s-au inglodat deja in datorii pt tot restul vietii si fac frigul intr-o singura camera din cele 7 ca e scumpa incalzirea. Altii isi iau masini second pe care nu si le permit de noi si care le depasesc cu mult nevoile, doar pt impresie. Apoi le misca max 1 data pe saptamana ca nu-si permit mai des si in rest stau cu galeata si buretele in jurul lor toata ziua. Am chiar in imediata mea vecinatate sociala nenumarate exemple de gen. De ce sa-l acuzam si sa radem de bietul portar pentru alegerea lui, daca asta i se potriveste lui cel mai bine? Fara suparare (eu ti-am dat plus) tu cu acel Q7 cat tir-ul te simti confortabil pe strazile strangulate ale Valcii? Chiar ai nevoie de atat spatiu si gabarit? Cate drumuri ai facut cu toate cele 5 (sau probabil 7) locuri ocupate si de cate ori ai umplut portbagajul mai mult de jumatate? Ok, eu sunt impotriva SUV-urilor in general si poate scriu acum si sub aceasta influenta (poate daca aveai un A6 Avant te iertam :)) glumesc, normal) dar ideea de baza ramane valabila.
    Audi oferă o flotă de maşini echipei Real Madrid. Lista completă a modelelor comandate de jucători
  • erata: 4000 km de autostrada visati de Guvern.
    Preşedintele Băsescu se opune accizei de 7 eurocenţi propuse pentru carburanţi
  • @vianu: Eu iti spun sincer ca pe AM caut sa ma simt bine, sa ma informez si sa ma relaxez in acelasi timp, caut oameni placuti cu care pot empatiza, glumi si schimba idei prieteneste, fara sa cant nici eu in struna nimanui. Si ma bucur mult ca exista acei oameni pe aici. Putini, dar exista. Ei sunt motivul principal pt care citesc sectiunea de comentarii si-i astept cu interes sa scrie una-alta. Tie poate ca asa ti-e firea, poate esti mai trecut prin viata si mai harsit prin cele cotidiene, dar te-as ruga sa nu ne mai amarasti si tu cu pesimismul tau, lasa macar acest colt de lume virtuala liber de tristele realitati romanesti. Dupa ce ca lumea din jur e asa cum spui tu ca este, macar aici sa avem un refugiu, daca putem. Si aici e greu deocamdata... pana nu dispare infectia site-ului...stii la cine ma refer. Referitor la dialog, la pareri si afinitati personale: normal sa le avem fiecare, dar spuse pe un ton calm, ne-agresiv si poate si cu un motiv - doua...altfel suna. Basescu: punctul divergentelor, de aici se rupe tot: nu e vorba de inghitit sau de justificat optiuni politice, e vorba de a fi corecti si de evaluat activitatea lui in calitate de presedinte al Romaniei. Eu personal nu cred ca a gresit pana acum, nu am chestii serioase sa-i reprosez. Nu vreau sa intru in detalii, ca ne lungim prea mult. Vreau doar sa spun ca atata vreme cat este apreciat in cercurile catre care aspiram si noi cu ardoare si pe care ca popor le apreciem (EU si US, mai pe sleau) si vrem sa fim ca ei, sa fim printre ei, pentru mine spune tot. Nu as fi vrut un presedinte care sa se coboare la nivelul cirezii, a carui singura activitate ar fi fost sa stea in tarc si sa le caute in coarne la toti si sa le mai dea cate 100 lei cand incepeau mugetele. De-astia am mai avut si n-a fost ok. Am vrut un presedinte care sa ne asaneze vietile, sa ne ofere deschidere, viziune si sa ne aduca la zi cu lumea civilizata. Pana la un punct aproape a reusit, dupa care rezistenta cirezii s-a dovedit mai puternica - sau a bizonilor influenti care controleaza cireada. Deci optiunea politica nu trebuie justificata, in sensul de a da raportul cuiva, dar argumente se pot aduce pentru o anumita optiune, doctrina, curent. Nu e chiar locul potrivit, pe un site auto, recunosc. Dar stanga + dreapta la un loc ....asta nu e o optiune, e ceva necurat la mijloc. N-are cum si bun si rau in acelasi timp, si alb si negru, si curat si murdar. Merge poate doar daca nu exista coloana vertebrala. Inchei aici si desigur, revenim la masini ....cand o sa avem articol despre masini. Asta e despre taxe pe benzina, Basescu, Ponta, fonduri EU, Guvern si 4000 km de autostrazi visate de Guvern.
    Preşedintele Băsescu se opune accizei de 7 eurocenţi propuse pentru carburanţi
  • Ar fi putut fi ceva mai clar articolul si mai bogat in detalii... Acum de unde provin motoarele? De la Ford parca. Ar fi bine de precizat toti ceilalti furnizori de motoare, pe langa Ford, daca mai sunt si altii. Sau si mai bine: tabel cu 2 coloane: motor si furnizor - e mai multa munca, dar ar fi iesit un articol mai profi. In lipsa acestei info se poate intelege ca Jaguar si Land Rover isi vor dezvolta independent motoarele una fata de alta, ceea ce nu este cazul.
    Jaguar şi Land Rover vor dezvolta independent motorizările şi transmisiile viitoare
Pagina
12345...212223...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău