• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • Porsche este o marca fantastica, apreciata peste tot in lume, asta e clar. Eu am o veche pasiune pt Porsche. Dar asta nu ma impiedica sa recunosc ca si Alfa este absolut fascinanta, are capacitati ingineresti deosebite (a se vedea ce a fost Alfa Romeo 75 la vremea ei), iar masinile mai vechi au un stil si farmec aparte, pe care il regasesc acum si la 4C. M-am abatut special asta vara prin Sighisoara sa vad masinile Alfa la reuniunea posesorilor din Romania. Nu au fost mai mult de 25-30 masini, dar credeti-ma ca dupa ce am plecat din parcul Alfa, tot ce vedeam pe strada mi se pareau simple cutii de tabla care nu-mi spuneau nimic. Partea mai subreda la Alfa e ca nu-s facute cu prea multa grija, iar de acolo pornesc problemele tehnice care trag marca in jos in clasamentele fiabilitatii. Si tot de asta omul cumpara mai degraba o germana cu design industrial sau o japoneza fara niciun design care-l va duce cu siguranta de la A la B, decat o Alfa frumoasa despre care nu poate spune cu certitudine ca-l va duce fara probleme in punctual B. Ca numar sunt mult mai multi pragmatici decat entuziasti. Asta general vorbind, deoarece mai conteaza si cum intretine fiecare masina si cum o exploateaza. Revenind la 4C, eu cred ca, comparatia cu Porsche nu e corecta, deoarece 4C este construita dupa principii minimaliste, gen Lotus, cu gandul si la circuite, nefiind o masina completa, de zi cu zi precum Porsche. De asta lipsesc multe elemente de confort care adauga greutate inutila, pt ca la 4C conteaza mai mult felul in care se zbenguie pe circuit si bucuria pe care o transmite soferului prin modul in care arata si se misca decat clima pe 2 zone sau mai stiu ce sisteme audio cu 14-16 difuzoare si se adreseaza altor clienti decat celor care cauta o masina gen Z4, TT, SLK, Boxster, cu care se poate merge si la drum lung si iarna si la birou si in vacante si e suficient de placuta si pe circuit. Un Porsche Boxster, de exemplu, trebuie felicitat ca poate imbina atat de bine toate aceste circumstante, pe cand Alfa 4C de la bun inceput nu si-a propus sa fie un Boxster.
    Autocar testează şi admiră noul Alfa Romeo 4C
  • @Stefan: asta vroiam si eu sa remarc, lungimea si latimea sunt orice, numai compacte nu, cel putin pt standardele Europei. Oricum, exista hatchback-uri din asa numita clasa compacta care trec si de 4.50 m, asa ca nu trebuie sa ne mai mire nimic. In rest, e o masina faina si din test inteleg ca Mazda 3 ar fi mai reusita decat Mazda 6. Asa o fi...
    Aspirantul
  • @Skyline: Raspunsul este da. In lumea in care traiesti tu si toti prietenii tai imaginari, absolut orice este posibil.
    Noul 911 Turbo, premiera deschiderii oficiale a primului Centru Porsche din România
  • @Sorin: oferta pentru Cayenne baza o gaseai foarte simplu pe site. Ar trebui ca cineva care isi permite sa dea peste 60.000 EUR din banii munciti de el pe o masina sa stie sa gaseasca o anumita informatie pe internet. Cu oferta de la Mercedes ai facut ceva sau doar ai primit-o si atat? :))
    Noul 911 Turbo, premiera deschiderii oficiale a primului Centru Porsche din România
  • @P$T: Nu e pt mine :))), bineinteles, vreau doar sa ajut un proaspat posesor de Audi care ar vrea sa apeleze la Nurvil, speriat de ceea ce a auzit despre service-urile din Bucuresti. Cat despre Audi...apreciez marca, dar nu cred ca-mi voi lua prea curand din 2 motive: 1) sunt scumpe 2) prea sofisticate, imi depasesc cu mult nevoile.
    O echipă din România a obţinut locul al doilea la Campionatul Mondial de Service Audi
Pagina
12345...262728...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău