• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • Cer un sfat prietenesc, mai ales ca am vazut pe forum cativa valceni, iar unii dintre ei conduc modele Audi. Intrebarea mea este: service-ul Audi din Valcea, (N*RV*L), cum se prezinta ca si profesionalism si calitate a lucrarilor? Din cate am inteles, ar fi buni specialisti si lucreaza atent, fiind cautati de posesori de Audi din toata partea de sud a tarii. Daca imi putet confirma va rog, din exerienta voastra, m-ati ajuta mult. Sau infirma, dupa caz, bineinteles. Multumiri anticipate. (@AM, sper sa nu-mi luati postul drept reclama, departe de mine intentia, doar vreau o parere din partea celor in cunostinta de cauza)
    O echipă din România a obţinut locul al doilea la Campionatul Mondial de Service Audi
  • CTS-ul e masina faina, fara indoiala, dar e gresita croiala: asta nu e masina pentru drift. Nu e marca pentru drift. Nu trebuia conceput ca si concurent pt BMW, dar nici pt Rolls-Royce cum tot o tine sus si tare @inexorabil, nici pomeneala :)). Marca pe care ar fi trebuit sa o aiba in vizor Cadillac era Mercedes sau, eventual, Audi. Acum, ca a iesit asa...asta e. Inca odata, masina reprezinta o oferta foarte buna din toate punctele de vedere, dar va pierde cu siguranta clientela traditionala americana de varsta a 2a, a 3a (adica exact pe cei cu banu' gros) care cauta suplete, nu sport&drift. Va castiga pe de alta parte clienti din randul avangardistilor tineri, care pana acum cumparau germane premium sau Lexus. Poate o idee buna ar fi sa o incerce si pe piata din Europa. Un CTS cu 2.0 Turbo ar putea prinde. Daca A6 2.0T are succes, de ce n-ar avea si CTS 2.0T?
    Noul Cadillac CTS ameninţă blazonul BMW Seria 5 în SUA
  • Si totusi... vine aiurea parteneriatul asta a-troix, cu Toyota. Puteau foarte bine continua pe ideea tripletilor, dar cu 108-C1-Spark. Sau o fi un semn ca afacerea cu GM va pica in cele din urma? In orice caz, dupa mine, PSA e un constructor auto care actualmente se prezinta foarte alunecos, o oferta mai redundanta fiind greu de gasit in industrie. Pana si Fiat-Chrysler incearca o restructurare a gamei de modele si o definire mai clara a profilului marcilor din grup.
    PSA Peugeot-Citroen va continua colaborarea cu Toyota
  • Astia de la BMW sunt simpatici cu stilul lor de a comunica. Pentru cei mai putin familiarizati, "niciodata" inseamna la BMW "in curand" sau "intr-un interval de aprox 5-7 ani" Cel putin asa a fost pana acum, acel "niciodata" promis a ajuns pe piata in cativa ani.
    BMW: „Nu vom lansa un i8 M. Modelele i nu se vor amesteca niciodată cu cele M”
  • @inexorabil: nu masinile GM sunt rele, produsele in sine, ci politica lor, atitudinea fricoasa de a se prezenta pe piata, frica de a-si asuma identitatea (as zice char noua identitate, cea post 2009). Mi se pare aberant a-si tine la colt marca principala si a-si baza toata dezvoltarea pe o subsidiara. Pana la urma Opel e doar o subsidiara, sub care apar toate noutatile grupului, iar Chevrolet ramane sa se multumeasca cu versiuni inferioare ale modelelor Opel. In general, nu prea-mi place strategia asta (vechea badge-engineering) de a vinde aceeasi masina sub 3 marci gen GM (Chevrolet, Opel, Buick) sau VW (VW, Skoda, Seat) sau altii. Se creaza o aglomeratie inutila si artificiala de marci in piata. Mai transparent si onest gasesc modul in care se prezinta Ford: o singura marca, mare si lata, pe toate pietele.
    FRANKFURT 2013 LIVE, standul Opel: Monza Concept și Insignia facelift
Pagina
12345...272829...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău