• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • E o greseala in text: Mini marca germana. Eu inteleg ca ... dar totusi :)
    FRANKFURT 2013 LIVE: Standul Mini este modelat ca un oraş Not Normal
  • Stati calmi, nu lucreaza nicaieri, are 13-16 ani si e acasica, ca e vacanta. Doar stim despre cine e vorba...
    Volkswagen Golf R - primul clip oficial de pe circuit
  • E greseala mea ca am privit pozele...sper sa mai pot dormi la noapte.
    Lexus LF-NX Concept anticipează un rival pentru Audi Q5 şi BMW X3
  • @inexorabil: ti se pare, nu m-am obraznicit, sunt acelasi pe care-l stii. Doar ca, m-am saturat sa tot vad aceleasi critici nefondate contra Teslei din partea unora care nici macar n-au atins masina (nici eu n-am atins-o), in ciuda aprecierilor specialistilor care dau Tesla Model S mai buna decat nu doar Leaf sau Volt, ci chiar decat intreaga pleiada de modele de clasa mare premium fabricate de restul, care pot fi considerati concurenti directi prin prisma clasei in care se incadreaza modelele lor si a preturilor. Atat doar ca Model S are propulsor electric, iar restul cu ardere interna. Ok, am inteles, tu ai ceva cu stilul lui Musk de a se expune. Dar eu cred ca totusi nici masina in sine nu prea o ai la inima, chiar daca e americana. Care o fi motivul? Eu asta am dedus din fraze gen "frenezia intretinuta artificial a Teslei" sau alte atacuri subtile. Cel mai bine e daca poti sa fii sincer sa-ti clarifici pozitia fata de Model S in cateva cuvinte directe, fara metafore care pot avea mai multe intelesuri. La camioane si transportul greu de ce crezi ca nu s-ar preta bine motorul electric, cand tot ce conteaza acolo e cuplul pe care electricul il are din plin? Un sistem quick-drop ar fi genial pe coridoarele de transport europene si americane pentru TIR-uri electrice. Probabil calitatea lui Model S o survolează pe cea a Volt-ului, asa ar trebui daca ne uitam la preturi. Dar cum Model S n-am atins, cum spuneam mai sus, insa Volt da, pot confirma ca si Volt are o calitate exceptionala, incredibila pt Chevrolet, din ceea ce pot eu evalua. Nu mai stiu unde citisem ca Volt este cel mai calitativ produs al lui GM din toata istoria lor. Stiu ca tu esti adeptul benzinei (bine macar ca nu al diesel-ului) si ca esti nealiniabil noilor tendinte, dar cum spuneam si in articolele referitoare la motoarele downsized, cheia acceptarii lucrurilor noi este informarea si intelegerea lor. Asa ca, oricat de nealiniabil te dai tu, ar trebui sa te intrebi daca nu cumva esti exact opusul: ultraaliniat cu ceilalti 99% dintre automobilisti care folosesc ca si tine tot benzina sau motorina. Poate ai fi mai original si mai nealiniat daca ai gasi la SH un vechicul pe abur sau pe pacura sau si mai bine, unul cu tractiune animala sau o pereche de pantofi foarte rezistenti. Daca esti pe aceeasi lungime de unda cu mine, sper ca ai zambit la ultima fraza, in ciuda faptului ca sunt o deceptie pt tine. Asta e, ma bucur totusi ca gasesti la mine un fond bun si daca chiar crezi asta, atunci stii la fel de bine ca n-am avut nicio intentie sa te jignesc, doar ca nu-ti inteleg uneori absolut deloc pozitiile si poate asta e si din cauza ca nici tu nu te faci clar inteles, preferi sa te plimbi asa printre metafore.
    VIDEO: Elon Musk, fondatorul Tesla, critică Chevrolet Volt şi Nissan Leaf
  • Inca odata se confirma: la orice stire despre Tesla, cei care au frustrari fata de succesul acestei marci nu se pot abtine sa nu apara pe aici pentru a arunca cu noroi, asa... romaneste, cum sade bine la rumani...
    VIDEO: Elon Musk, fondatorul Tesla, critică Chevrolet Volt şi Nissan Leaf
Pagina
12345...282930...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău