• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • @daniel: Te-am prins: vrei sa-ti cumperi modelul cu face-lift.
    Adio, dar rămâi cu mine
  • Cred ca o sa fie o masina foarte foarte reusita. In cele 3 poze de mai sus vad linii potrivite unui coupe rasat de conceptie clasica, concurent pt A5, seria 4, C-Coupe.
    Volvo aduce un concept misterios la Frankfurt
  • @Andi Nu, ideea este ca un LC este special facut sa mearga prin teren, acela este mediul pt care a fost proiectat, nu pt asfalt. Cine si-a luat LC pt a-l folosi pe asfalt, in mod sigur si-a ales gresit masina. Pe de alta parte, am ramas surprins sa vad noile masini ale ONU in reportajele despre investigatiile ONU din Siria: Toyota LC. Eu stiam ca folosesc Patrol-uri.
    Toyota Land Cruiser facelift - imagini şi detalii oficiale
  • Ce-o fi asa special aici? E un consum absolut normal si de la sine inteles in cazul unei compacte (prin echivalare) 1.6 diesel commonrail echipat cu citez din articol "sistem Start-Stop, anvelope cu rezistenţă redusă la rulare, sistem de recuperare a energiei cinetice, o unitate ECU reprogramată şi un şasiu coborât cu 27 milimetri". Eu cu o benzina de 1.6 aspirat fara sa am nimic din cele enumerate mai sus, am scos recent 5.3 pe un traseu mixt de 1000 km (e adevarat, fara traffic gen ore de varf si cu sarcina medie) care a cuprins toate tipurile de sosele. Nu vreau sa fiu inteles gresit. Masini gen XL1 sunt cu adevarat speciale si pentru ele constructorii merita toate laudele, dar in cazul de fata nu-I nimic iesit din comun, e doar prilej de reclama si nimic mai mult.
    Volkswagen Caddy 4.5 Liter, o nouă versiune a utilitarei, debutează la Frankfurt
  • Atata valva cu bancheta...ce conteaza?? Bancheta e doar un burete in principiu, nu poate cauza raniri in caz de accident, plus ca este prinsa intr-o balama, iar cealalta parte e bineinteles libera, pentru a se putea rabata si a face loc spatarului cand acesta vine in jos pentru a mari spatiul cargo. Apoi, la impact e normal sa se desprinda bancheta cand nu are sarcina pe ea (niciun pasager pe ea). Daca ar fi fost ocupata, ramanea la locul ei cu siguranta. Dar....asa e romanul, e in stare sa gasesca nod in papura si unui atom, ca e prea mic, prea turtit, prea ca la tara. Dupa cum spuneam, masina asta e atat de buna incat deranjeaza vizibil pe multi, asa ca hai sa-i fabricam niste defecte: ba ca-i sare bancheta, ba ca-i vine oglinda nu stiu cum, ba ca e manarie americana, ba ca (in timpul unui accident, cat tupeu!!!) se stinge ecranul din bord. Acum stiu ...de-asta nu o sa va luati Model S, ca-i sare bancheta. Pretul masinii n-are nicio legatura.
    Tesla Model S obţine cel mai mare punctaj din istorie la testele de siguranţă NHTSA
Pagina
12345...293031...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău