• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • @lorinczi.thomas: Perfect de acord, in principiu ...orice masina de off-road autentica, cu caroserie pe sasiu si dotarile necesare pentru deplasarea prin teren, insa fara fite. Deci as face loc aici si lui Pajero, Land Cruiser, Suzuki Samurai, LR Discovery, Patrol, etc. Si toate cele amintite, numai in conditiile in care chiar vor fi folosite in off-road, altfel n-am rezolvat nimic daca mergem cu ele doar la piata sau la mall.
    REPORTAJ: Pledoarie pentru SUV
  • Vroiam sa pun un comentariu lung, ca o pledoarie anti-SUV, dar m-am razgandit ... si-asa ma cam stie lumea pe aici anti-SUV-ist. O idee totusi vreau sa spun: poate sa ploua din toate partile cu laude si epitete pentru SUV-uri (cum de fapt se si intampla), pe mine aceste masini (?!?) nu ma conving. Idealul meu auto are cu totul alte specificatii si cote de gabarit :) Iar cei care aveti "gipan", sa fiti sanatosi si va rog eu frumos nu ne mai ocupati trotuarele, ok?
    REPORTAJ: Pledoarie pentru SUV
  • @slVW_83: in US da, dar in EU in niciun caz si nici in viitor nu cred ca se vor umple prea mult strazile Europei de Kii.
    Kia Soul facelift şi Optima facelift debutează la Frankfurt
  • @inexorabil: nu compatimesc pe nimeni, pur si simplu, intre cele 2 masini este o mare diferenta si de clasa si de bani, pe care daca-i ai, iei fara probleme Model S, iar daca nu-i ai, te limitezi natural la Volt, care-i o masina scumpa totusi, dar mai mult decat ok pt banii dati. Asa cum spune si @zarne, pt majoritatea, 10k sunt totusi bani, nu gluma. Ce preferinte / vise avem noi e altceva. Si eu prefer o Tesla sau un Porsche dar daca tot ce-mi permit e o compacta comuna de baza, nu mai conteaza pt nimeni preferintele mele, nu?
    Şeful GM: "Viitorul Chevrolet Volt va avea o autonomie electrică de 100 km"
  • @inexorabil: Tesla S intr-adevar este net peste Volt (clasa, performante, etc) dar si pretul e mult mai mare. Daca se va confirma scaderea pretului cu 10k la generatia urmatoare si se va mentine si subventia de stat din present de 7500, atunci masina va avea pretul unei compacte obisnuite. Si atunci, cel putin in US, care este piata principala a lui Volt, sa-i vad pe ultravandabilii Civic/Corolla/Jetta/Elantra pe unde mai scot camasa. Ele nici in present nu au nici tehnologia, nici eficienta si nici calitatea Volt-ului, ci doar avantajul pretului mai mic - daca le moare si asta .....
    Şeful GM: "Viitorul Chevrolet Volt va avea o autonomie electrică de 100 km"
Pagina
12345...303132...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău