• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • @tzenu: Am inteles (vezi bine, ai reusit sa te faci inteles) ortografia nu e iNportanta pt tine. "Tineo" tot asa si vei avea numai succesuri !! Fratioare ;)
    Peugeot RCZ R, versiunea de 270 CP a coupe-ului franţuzesc, vine la Frankfurt în toamnă
  • Articolul este incomplet, in absenta unor info esentiale precum cuplul motorului sau daca tractiunea e doar fata sau integrala ?? @tzenu: fara sa fiu de partea lui @Pffff (care banuiesc ca stiu cine este) sa stii ca si eu am vrut la un moment dat sa-ti spun ca e tare obositor sa te urmaresc. Pe mine unul, da, lipsa "unor liniute punctulete si asemenea" ma deranjeaza, mai ales ca bagi uneori punctulete la greu cand nu e cazul. Nu asa se scrie corect. Pur si simplu, zgarie la ochi. Destul ca e plina tarisoara asta de analfabeti si se tot aglomereaza in fiecare an dupa BAC, deci, daca poti sa scrii corect, fa-o, te rog.
    Peugeot RCZ R, versiunea de 270 CP a coupe-ului franţuzesc, vine la Frankfurt în toamnă
  • @inexorabil: Aici iti dau dreptate si tare imi pare rau si mie ca acest factor "pasiune" a disparut aproape complet in iuresul dupa profituri. Tare rau imi pare ca nu se mai simte acel "suflet" al multor masini.
    Primul Corolla sedan de generaţie nouă a fost produs la fabrica Toyota din Turcia
  • Si nu, Buick=Opel nu este o snoava, ci chiar realitatea aia care pute, pe care ai infatisat-o chiar tu pe aici de nenumarate ori. Acum ce faci, te amagesti singur ca poate-poate n-o fi chair asa rau? Imi pare rau si mie de situatie, dar ce sa facem? Vechiul Buick nu mai poate reinvia, nu l-ar mai cumpara nimeni (in afara de cativa nostalgici ca tine) si ar da faliment a doua zi. Ce urmeaza mai jos sunt de la @inexorabil cetire: ...n-o fi vazut ce a insemnat Mokka travestit in Encore la proba de foc numita SOT... Despre Ecotec-ul lui Opel n-am nimic de mârâit, tehnologiile par la ordinea zilei (desi o parte din mine le respinge din principiu), stiu ca siguranta progreseaza in curtea celor din Russelsheim, dar genul acesta de interior standardizat a facut din Buick o marca banala, fara perspective...... Insignia mare scula pe bascula? La origine, este o platforma Saab AeroX, dezvoltata ulterior de Opel si bagata pe gat si lui Buick! Practic, Buick si Cadillac au disparut, iti dai seama ??? Doar siglele au ramas din ele. Ce-ar trebui sa conchid? "OK, baieti, sunteti cocotati pe functii, stiti voi mai bine ce trebuie facut, fiindca va bazati pe competente, standarde, licente, investitii si multe altele, deci nu conteaza ca eu trebuie sa rascolesc Germania ca sa gasesc o masina autentica GM, musai din vremuri apuse". Poate va puneti intrebarea ce marci nu suport eu sub nicio forma. De fapt, va spun eu ce nu suport: crima! Cu aceasta ocazie, afisez repede aici un protest international, pana nu ma prinde sefu' la butoane. The leaders of GM are murderers. They killed: ...... Buick (now just an Opel clone)........; .........etc etc..........
    Primul Corolla sedan de generaţie nouă a fost produs la fabrica Toyota din Turcia
  • @inexorabil: Nici vorba de cearta, imi spuneam si eu parerea. Ce n-ai fi crezut...ca am ajuns sa sustin motoarele downsized? Stai linistit, am inca multe de reprosat noilor generatii de automobile (design, electronica excesiva, cotele de gabarit, dotare cu echipamente inutile, indepartarea de la ideea de "masina") si am recunoscut ca mi-ar fi foarte greu sa aleg ceva care sa-mi fie pe plac, dar cand am un progres evident cum sunt noile motoare mici si performante, unanim apreciate si dupa ce mi-am dat silinta sa-l inteleg, nu-l voi respinge doar pentru ca este in contradictie cu filozofia constructiva a modelelor mai vechi care ne plac atat de mult. Inca nu ai de unde sa stii daca "bietul" 1.0 nu va atinge longevitatea unui motor classic V6 sau V8...nu se stie inca, poate chiar le va depasi, avand incorporate reusitele din domeniul rezistentei materialelor. Te las sa te documentezi despre asta, poate iti vei schimba si tu parerea. Un prim pas ar fi sa devii disponibil sa-ti schimbi parerea. Dar daca nu ai disponibilitatea asta si te complaci in dulcele stil classic (cel testat, sigur si linistitor) atunci ..... Ref la consumuri, eu imi aduc aminte ca acum 15-20 ani cele mai mari consumatoare de benzina erau cele turbo, nu-mi dau seama despre ce optimizare zici, nu cunosc. Stiu doar ca azi e cam invers. O fi bine sau rau? Jaguar, Infiniti, Acura si Lincoln nu neaparat ca provin din intuneric, ci joaca in intunceric, la marginea terenului. Nu-s vinovate cu nimic, poate doar de lipsa succesului le putem acuza. Pt mine mare fascinatie sau exclusivism nu propun, ba chiar nu ma atrag cu nimic marcile astea cu oferta lor din present; nu vad ce element special ar putea oferi ca sa deturneze alegerea unei alte marci mai din varful segmentului. Ref la Buick, sunt muuult mai multe decat semenisurile de aspect. Verano=Astra Sedan, Regal=Insignia, Encore=Mokka toata ziua. Nu stau sa verific acum (o poti face tu daca ai timp si chef), dar in afara de "galbejite" cum le zici tu, citisem pe undeva ca sigla Buick se aplica chiar la Ruesselsheim. Normal, nu pe Enclave, dar pe restul.... IntelliLink : chiar te intereseaza? Nu ma asteptam sa pomenesti de asa ceva. Pt mine nu face nici cat 2 cepe degerate. Buick-ul pe care l-am condus eu (LeSabre) nu mai are nimic in comun cu cele din prezent, era din era "canapelelor". Avea si parti bune, dar si parti nasoale. Nu mi l-as fi luat ca masina mea personala. L-am condus de nevoie, n-a fost optiunea mea. Era o masina clasica americana in toata puterea cuvantului, o masina pe care unii (tu, spre ex) o plac foarte mult. Dar e un dinosaur, e dintr-o epoca (,) care nu va mai reveni, o astfel de masina nu se mai incadreaza in peisaj si in conditiile prezente. Nu mai are cu ce sa atraga sau sa convinga. Daca totusi una ca asta e visul tau si avand in vedere ca orice pasionat auto cauta la un moment dat sa-si materializeze visul in realitate, prin detinerea si folosirea efectiva a unei masini de care se simte atras, atunci e foarte posibil sa ramai un pieton visator si in acelasi timp uracios fata de modelele noi. Una noua nu-ti vei lua ca nu-ti place neam, una veche iar nu-ti vei lua pt ca, cu cat trece timpul fie nu vei mai gasi un exemplar in stare cat de cat decenta, fie nu-ti vei permite sa o intretii cu piese si carburant. Si mie imi e tare greu sa aleg o masina a prezentului, dar macar incerc, caut, ma uit. Cum spunea si @dan_grc: nu tot ce e nou e rau, la fel dupa cum nu tot ce era vechi era si bun. Eu voi tine ochii deschisi si la noutati, poate s-o ivi ceva care sa ma atraga nebuneste din nou, ca altadata.
    Primul Corolla sedan de generaţie nouă a fost produs la fabrica Toyota din Turcia
Pagina
12345...353637...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău