• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • Scuze pt postarea de mai sus, (se poate sterge, va rog?) am pus-o aici din greseala, locul ei este la articolul despre Ford Tourneo Connect. Aici vroiam sa-i raspund lui @inexorabil, care pune Cadillac si Buick pe acelasi picior. Eu zic ca nu e asa: Cadillac joaca, desi cam timid si din umbra, in grupa lui Mercedes, Audi, BMW, Lexus la fel cum face si Jaguar, Infiniti, Acura, Lincoln, de altfel, dintr-o zona chiar mai umbrita, aproape din intuneric. Buick-ul e doar un Opel, atat la propriu cat si la figurat, doar ca mai lucios.... din nou, atat la propriu cat si la figurat.
    Primul Corolla sedan de generaţie nouă a fost produs la fabrica Toyota din Turcia
  • Erata: nu i s-a sters comentariul lui Vasilica, din fericire. M-am uitat eu aiurea si am postat initial, din greseala, la alt articol.
    Ford Tourneo Connect va fi oferit şi în compania motorul 1.0 EcoBoost
  • @Vasilica e simpatic foc, pacat ca i s-a sters comentariul. Sper ca mai stim de gluma pe aici ... inca Acum serios vorbind, lasati zvonurile sau ideile preconcepute si cititi despre tehnologia rezistentei materialelor care intra in componenta noilor motoare cu cilindree redusa (Renault, VW, Ford, Fiat sau oricare...BMW in curand) si despre cata cercetare se face pe tema asta, ca sa intelegem si de ce e un pic mai scump, dar si preferabil un 1.0 turbo decat vechiul 1.6 aspirat. O sursa ar fi www.enginetechnologyinternational.com (daca nici astia nu mai stiu ce vorbesc, atunci....). Orice dubiu legat de rezistenta si fiabilitate nu isi are rostul. Chiar si eu eram putin sceptic, dand oarece credit ideii cum ca fortele mecanice care actioneaza asupra unor componente mai mici si cu frecventa mai ridicata duc la o uzura prematura, dar dupa ce m-am informat mai in amanunt, nu mai am absolut nicio grija, pur si simplu acolo se explica cum si de ce este mult mai rezistent la uzura un astfel de motor mic supraalimentat decat vechile motoare clasice (bune la vremea lor) datorita materialelor extrem de rezistente pe care le inglobeaza. Era si timpul ca mult trambitatul progres sa-si faca loc si la motoare si transmisii, care cazusera pe plan secund dupa ce in ultimii ani toata atentia se concentrase pe siguranta, gadget-uri si design. Si informandu-ma, am mai invatat inca ceva, pt mine: ca ancorarea in idei preconcepute si refuzul sau teama de a cerceta si intelege lucrurile noi dauneaza grav perceptiei realitatii. Fara nicio grija sau urma de indoiala eu optez pentru un motor de generatie downsize in locul unuia clasic, asta cu siguranta, indiferent de producator.
    Ford Tourneo Connect va fi oferit şi în compania motorul 1.0 EcoBoost
  • @Vasilica e simpatic foc, pacat ca i s-a sters comentariul. Sper ca mai stim de gluma pe aici ... inca Acum serios vorbind, lasati zvonurile sau ideile preconcepute si cititi despre tehnologia rezistentei materialelor care intra in componenta noilor motoare cu cilindree redusa (Renault, VW, Ford, Fiat sau oricare...BMW in curand) si despre cata cercetare se face pe tema asta, ca sa intelegem si de ce e un pic mai scump, dar si preferabil un 1.0 turbo decat vechiul 1.6 aspirat. O sursa ar fi www.enginetechnologyinternational.com (daca nici astia nu mai stiu ce vorbesc, atunci....). Orice dubiu legat de rezistenta si fiabilitate nu isi are rostul. Chiar si eu eram putin sceptic, dand oarece credit ideii cum ca fortele mecanice care actioneaza asupra unor componente mai mici si cu frecventa mai ridicata duc la o uzura prematura, dar dupa ce m-am informat mai in amanunt, nu mai am absolut nicio grija, pur si simplu acolo se explica cum si de ce este mult mai rezistent la uzura un astfel de motor mic supraalimentat decat vechile motoare clasice (bune la vremea lor) datorita materialelor extrem de rezistente pe care le inglobeaza. Era si timpul ca mult trambitatul progres sa-si faca loc si la motoare si transmisii, care cazusera pe plan secund dupa ce in ultimii ani toata atentia se concentrase pe siguranta, gadget-uri si design. Si informandu-ma, am mai invatat inca ceva, pt mine: ca ancorarea in idei preconcepute si refuzul sau teama de a cerceta si intelege lucrurile noi dauneaza grav perceptiei realitatii. Fara nicio grija sau urma de indoiala eu optez pentru un motor de generatie downsize in locul unuia clasic, asta cu siguranta, indiferent de producator.
    Primul Corolla sedan de generaţie nouă a fost produs la fabrica Toyota din Turcia
  • Ca detaliu: trece un Sandero la min 01:11 :)
    Jurnal de călătorie - 1.600 kilometri cu Lamborghini Espada
Pagina
12345...363738...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău