• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • @LauCalin. Spui: "aveti grija de masinile voastre pentru ca si ele vor avea grija de voi". Perfect adevarat. Toata lumea concepe teorii si clasamente ale fiabilitatii si ale durabilitatii masinilor, dar uita ca printre multi alti factori, modul in care intretii o masina si modul in care o exploatezi/conduci conteaza enorm la o eventuala statistica a penelor. Eu, de exemplu, cu Megane-ul pe care l-am criticat mereu pe buna dreptate pentru neajunsurile de proiectare si pentru materialele nu prea stralucite, am facut toate reviziile in termen si la service-uri agreate si il conduc de o maniera fluenta, fara excese, fara bruscari, adica exact in stilul care caracterizeaza acest model: relaxat. Nu l-am bagat pe drumuri proaste, nu l-am supraincarcat, nu il folosesc pe distante scurte, unde uzura este foarte mare. Rezultatul: nicio problema tehnica in 5 ani de zile, contrar multor pareri care dau Megane-ul fabricat in Turcia drept o masina proasta si slaba la fiabilitate. Deci, cum a spus si @LauCalin aveti grija de masini, faceti intretinerea periodica la termen, nu la forjati, nu le abuzati si nu veti avea batai de cap.
    STUDIU FIABILITATE ADAC: Dacia Sandero devansează VW Polo şi alte subcompacte
  • Chiar daca are ruliu mare pe sosea, directie inerta si viteza maxima mica, eu nu le vad ca minusuri aici - doar e un tot teren veritabil, printre putinele care mai exista si e normal sa aiba aceste particularitati. El exceleaza in alta parte, nu pe sosea. In rest ce pot sa spun despre una dintre masinile care mi-au intetit focul pasiunii pentru automobile ... e cum imi place mie... imi place simplitatea lui rudimentara. Totusi, l-as prefera si mai spartan, asa cum era originalul. Ma amuz cand spuneti despre el ca e spartan, dar apoi mentionati dotarile: AC automat, scaune incalzite, senzori ploaie/lumini, cruise control, geamuri/oglinzi electrice. :))) foarte spartan, intr-adevar! Nu stau acum sa caut, dar banuiesc / sper ca poate fi comandat si fara chestiile astea, care n-au ce sa caute pe un Wrangler. In fine, toate bune si frumoase, dar dupa episoadele cu 911 si Range Rover, ma astept sa apara si aici cei cu "acelasi design obosit de 50 ani" "lipsa de inspiratie" "vor sa reduca costurile cu designul". :)))
    Puternic și amărui
  • @mip Da, asta ar putea sa fie motivul din spatele propunerii: reducerea poluarii. Apoi, legat de distantele din State si Canada care intr-adevar sunt mari fata de cele din Europa si de limita de viteza. Am constatat ca, cu exceptia germanilor, care sunt mai vitezomani (deoarece au si infrastructura si legea care le permite sa fie vitezomani), restul europenilor (din vest, trebuie precizat) si mai ales americanii sunt foarte calmi, rabdatori si constienti cand se inhama la un drum mai lung cu masina. In US, chiar daca au de facut si cateva mii de km, am constatat ca nimeni nu se tanguie ca la noi, nimeni nu-si smulge parul din cap de nervi si legea (limita) se ia ca atare si se respecta intocmai. Rumanashul.... pai rumanashul - are/n-are treaba - e grabit din nastere, e permanent iritat si inspumat si vrea neaparat sa mearga "tare" pe autostrada, clar peste limita. Lui ii place s-o "calce". Imi pare rau s-o spun, dar o natie de perpeliti ca romanii mai greu gasesti. Valabil nu doar pt circulatia rutiera. E o stare de spirit - probabil mostenita din genetica latina - pe care o vad si in mijloacele de transport in comun, in gari/aeroporturi, la orice tip de coada, in orice moment sau situatie care implica respectarea unei ordini si a unor termene de timp.
    Germania: Opoziţia cere limită de 120 km/h pentru toate autostrăzile, ADAC nu e de acord
  • Legat de subiectul de fata, putini reusesc sa vada ordinea firesca a lucrurilor. @gelu este unul dintre ei. Felicitari @gelule, toata stima!
    Victor Ponta: "Trebuie înăsprită legislaţia rutieră. Nu mi s-ar părea excesiv să confiscăm vehicule"
  • Bine @gelule!! Da, din pacate sunt foarte multi, dovada fiind balamucul generalizat de pe soselele patriei, inclusiv de pe autostrazile pe care cercopitecii "respecta" legea, cu depasiri pe banda de urgenta la greu.
    Victor Ponta: "Trebuie înăsprită legislaţia rutieră. Nu mi s-ar părea excesiv să confiscăm vehicule"
Pagina
12345...454647...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău