• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • @Automarket: MG, de la Morris Garage. Nu GM :)))
    GM CS Concept: marca britanică revine în atenţia publicului sub tutelă chineză
  • @inexorabil: ai luat minusuri nu pentru ca ceea ce ai spus nu ar fi perfect adevarat, ci pentru ca romanii au mai multe simpatii fata de Opel, care are rezonanta germana, decat fata de Chevrolet sau Cadillac, care la noi si in general in Europa inca sunt considerate "canapele" sau "barci", dupa cum bine stii. Lumea nu stie sau nu vrea sa accepte ca astazi marea parte din tehnologia GM vine de la Russelsheim, asta fiind una din cauzele pt care Opel este dpdv contabil pe pierdere, cum bine zicea odata @mip (parca el) deoarece costurile cu R&D sunt doar in dreptul lui Opel AG, insa beneficiile sunt diseminate la nivelul intregului grup GM. Mai repede se poate pune eticheta de "canapea" unor japoneze (ex. Toyota) sau coreene, decat unui produs de la GM, GM care a evoluat mult dupa falimentul din 2009, iar asiaticii abia acum au ajuns ca si conceptie a produsului la nivelul lui GM de dinainte de 2009, cand GM recunosc ca mai facea si "canapele".
    General Motors va investi patru miliarde de euro în Opel până în 2016
  • offtopic: Astfel de articole si de comentarii ma astept sa regasesc pe AM. O incantare!!! ontopic: Acum imi dau seama cu uimire ca trasaturi ale lui Auto Union Typ A se regasesc in prezent pe R8. Fabuloasa mostenire si sursa de inspiratie!!!
    POVEŞTI AUTO: Săgeţile argintii - legenda Auto Union
  • Imi amintesc ce opinii interesante, documentate si pasionante citeam acum o vreme pe acest site si in ce hal a ajuns astazi din cauza celor care posteaza aici nestingheriti toate balariile. Nu-mi vine sa cred cat de rau s-a degradat frumoasa comunitate AM, cat de mult a scazut calitatea. @AM: Cand aveti de gand sa luati masuri? Voua va place ce se posteaza acum? Sau sa va intreb altfel: mai e cineva acolo care se ocupa de moderarea posturilor sau ati dat liber la postat balarii care cum vrea? Pacat. Sper ca intelegeti si vreau sa intelegeti ca numai calitatea atrage calitate. Daca sectiunea de comentarii va continua sa fie circ ieftin si talibanism, oamenii de calitate vor pleca de pe platforma AM si praful se va alege de munca voastra si de admiratia noastra. E o relatie bilaterala intre voi si noi, cititorii, va dati seama, nu? Nu va bateti joc de ce ati realizat, ca tot ce e bun si frumos se face cu multa munca si pasiune, dar se poate strica repede si dureros din nepasare sau autosuficienta. Eu va spun sincer ca mi-e aproape greata sa mai citesc comentariile, sa vad atata prostie, imbecilism si obtuzitate. Vreau sa ma destind citind articolele si comentariile si interactionand cu altii, nu sa ma indispun. Toata stima pentru vechii useri de buna credinta, care sunt din ce in ce mai putin vizibili. Nu va mai numesc baieti, ca stiti voi la cine ma refer. Mi-e dor de discutii civilizate, mi-e dor de respect si mi-e dor sa aflu lucruri noi si interesante de la voi. Toata stima si pt voi, AM, cu toate ca ati avut si cateva articole busite in ultima vreme. De fiecare data cand scrieti articole, scrieti-le cu convingerea ca aveti cei mai inteligenti cititori. Doar ei vor continua sa va fie alaturi. Daca ii pierdeti pe ceilalti, nu-i nicio pierdere, va asigur. Stiti voi vorba aia, cu graul si neghina. Astept masuri, pentru binele tuturor. Masuri concrete. Gasiti-va timp pt asta, va rog. Puteti incepe de exemplu cu restrictionarea comentariilor doar pt cei logati, apoi control si depistare a userilor clona...stiti voi mai bine ce trebuie facut.
    Maserati Ghibli - primele imagini şi informaţii ale sedanului concurent cu Audi A6 şi BMW Seria 5
  • @slVW_83: corect, insa mai interesant este de ce producatorii sunt atat de obsceni si lacomi dupa bani si lanseaza asa ceva? Apoi ce dracu ma: il urca pe niste roti imense si ii face ditai garda la sol, ca pe urma sa-i puna-n fund difuzor de aer pt "sportivitate". Cine cunoaste principiile aerodinamice si rolul difuzorului de aer isi da imediat seama ca pe astfel de masini, rolul lor este pur decorativ. Dar in ziua de azi functionalul si esenta nu mai conteaza, aparenta si imaginea inseamna totul si se vand pe rupte. Asta reprezinta de fapt gamele X si Q de la BMW respectiv Audi: imagine. Si macar de-ar fi o imagine respectabila - dar nu este, dpmdv este chiar una de prost gust. Noroc ca au si alte masini respectabile in oferta care le salveaza ca prestanta, iar gamele X si Q le asigura buzunarele.
    BMW X4 Concept: fratele mai mic al lui X6 apare în fotografii "scăpate" pe internet înaintea debutului oficial
Pagina
12345...515253...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău