Maserati Ghibli - primele imagini şi informaţii ale sedanului concurent cu Audi A6 şi BMW Seria 5

de Bogdan Mirică
Marti, 09.04.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Maserati a dezvăluit oficial primele imagini şi informaţii ale noului Ghibli, sedanul care va trebui să se afirme în segmentul E premium, acolo unde mai activează Mercedes E-Klasse, Audi A6 şi BMW Seria 5.

După o serie de imagini neoficiale şi un teaser video, Maserati a decis să facă lumină în cazul premierei sale misterioase, programată pentru Salonul Auto de la Shanghai, săptămâna viitoare.

După cum era de aşteptat, noul model dezvăluit de producătorul italian de lux este mult aşteptatul Ghibli, primul model al brandului din segmentul E. Berlina de lux va avea misiunea de a fura din clienţii unor modele de succes ca BMW Seria 5, Mercedes E-Klasse şi Audi A6, toate de provenienţă germană.

Italienii nu se lasă impresionaţi de reputaţia rivalilor şi mizează pe o platformă mai scurtă a actualului Quattroporte, pe dimensiuni generoase (aproape 5 metri lungime) şi pe un design atrăgător, trasat de biroul de creaţie Maserati, cu ajutorul lui Lorenzo Ramaciotti, fostul şef al celor de la Pininfarina.

Ghibli - primul model Maserati cu motor diesel

La această reţetă, peninsularii adaugă şi primul diesel din istoria brandului. Este vorba despre o unitate V6 de 3.0 litri, complet nouă, dezvoltată în interiorul Maserati. Utilizarea sa nu este surprinzătoare în condiţiile în care publicul european este mare amator de dieseluri performante şi toţi rivalii germani oferă astfel de motoare.

Motorul alimentat cu motorină va asigura propulsia versiunii de bază a modelului, versiune ce va deveni totodată şi cel mai accesibil Maserati din gamă.

Motor pe benzină de 410 cai putere

Esential 330 de cai putere va oferi versiunea mai cumitne a motorului V6 de 3.0 litri pe benzină.
410 cai putere garantează cea mai puternică versiune a aceluiaşi motor V6 de 3.0 litri.
8 rapoarte va avea transmisia oferită de Maserati pe noul Ghibli.
50.000 de maşini pe an vrea să vândă Maserati.
Alături de unitatea diesel, Maserati va pune la dispoziţie şi două versiuni de putere ale ”benzinarului” V6 de 3.0 litri.
Unitatea a fost dezvoltată sub atenta supraveghere a lui Paolo Martinelli, şeful departamentului de motoare Fiat şi fostul specialist al propulsoarelor cu care Michael Schumacher şi Ferrari câştigau titluri în Formula 1.

Versiunea mai cuminte a motorului V6 va oferi 330 de cai putere, suficient pentru a ţine piept modelelor germane. Versiunea de top a agregatului cu şase cilindri va garanta însă 410 cai putere.

Indiferent de opţiunea de sub capotă, Maserati asociază o transmisie automată cu 8 rapoarte, de provenienţă ZF. Mai mult, în cazul propulsorului de top, Maserati va oferi şi tracţiunea integrală Q4.

Debut european în vară

Interiorul va aminti tuturor că vorbim despre un model de lux. Maserati şi-a propus să depăşească oferta germanilor cu tapiţerie din piele Poltrona Frau în standard şi cu sistem audio Bowers & Wilkins în lista de opţionale.

Debutul mondial se va consemna săptămâna viitoare, în cadrul Salonului Auto de la Shanghai, urmând ca prima apariţie europeană să aibă loc în cadrul Festivalului de la Goodwood. Maserati va organiza şi un turneu european de promovare, înainte de a livra primul exemplar de serie, programat să ajungă pe stradă la vară.

De producţia modelului se va ocupa fosta uzină Bertone de lângă Torino, acolo unde se produce în prezent şi fratele mai mare Quattroporte.

Împreună, cele două modele vor ajuta constructorul italian să îşi atingă ţinta de 50.000 de unităţi vândute pe an. Lor li se va alătura în următorii ani şi SUV-ul Levante, anticipat deja de un concept.

Comentarii (44)

  • Si uite asa se prosteste si Maseratti , cu aceste modele de toata spetza. Parca vad cum vor trece si ei la subcompacte.Ghinion de imagine pentru adevaratii oameni de afaceri, insa norocul oamenilor de rand caci vor avea un Maseratyi nou la un pret accesibil.
    17 47
  • ASA se face un interior!
    54 7
  • o daaaa
    probabil vea mai extravaganta din clasa.......
    mi se pare mie sau germanele arata plictisitor si obosite pe langa Maserati asta.....
    frumos
    50 9
  • O masina absolut superba. Detalii, proportii si clasa de nota 10. Daca o vor pozitiona cum trebuie la pret, o sa le dea de furca nemtilor serios de tot.

    Maserati isi deriva motoarele din cele de Ferrari, dar de data asta cred ca vor face o exceptie. Singurul lucru cu care nu ma pot inca obisnui este motorul diesel. Daca la multi alti producatori nu ma deranjeaza, totusi parca la un Maserati e putin deplasat. Cu toate astea, daca diesel inseamna vanzari mai bune si prosperitatea firmei, de ce nu? N-as vrea sa-i vad in situatia francezilor, sa inchida fabrici in timp ce asiaticii prospera pe piata europeana si americana.

    Una peste alta, imi place ceea ce vad si sper sa-i vad in topurile cu lucruri bune.
    31 7
  • @hmmmm....tie iti este foarte greu sa intelegi politica industriei auto..la ce prostii zici!!!In ziua de azi fiecare producator,vrea sa atraga cat mai multi clienti,largindu-si modelele,incluzand si motoare diesel,si facandu-le mai accesibile pt mai multi clienti,care isi doresc marca respectiva!!!Si Porsche..de ex a,,avut mult mai multe vanzari de cand au facut modele mai accesibile si motoare diesel!!!Pt fiecare producator cel mai important lucru este sa aiba vanzari cat mai mari,si daca nu fac acest lucru,incluzand modele noi cu motoare diesel mai accesibile,cu siguranta,nu pot sa aibe succes la vanzari cum si-ar dori!!!
    24 1
  • inexorabil
    Ah, puristul din mine spera ca Maserati sa ramana singurul producator premium care sa nu se perverteasca la Diesel......Oare ce mit auto mai poate rezista in ziua becisnica de astazi? Imi place insa botul "incruntat" al masinii si mai ales bordul, care - uuuhhhh (parca am inghitit piper) - propune o arhitectura "hot", chit ca urmeaza un fel de tipic al tuturor marilor operatori de pe piata, inclusiv in privinta volanului, dar meritul celor de la Maserati consta in faptul ca au "cioplit" totul in stilul lor unic, consfintind o aura de originalitate. Ca impresie estetica ,interiorul renascutului Ghibli este peste cele ale "triadei", cel putin in viziunea mea (desi E-Klasse tot "emana" ceva mai multa eleganta, pe cand Ghibli pluseaza ca senzatie sport), dar, din pacate, in arie mercantila, rivalul sau cel mai apropiat va fi, mai mult ca sigur, Jaguar XF, din care, prima oara cand am intrat pe articol, mi s-a parut fulger ca s-ar fi inspirat, mai ales vazut din fata. Deci, sintetizand, habitaclul face toti banii, surclasandu-l pe cel al omologului britanic (dar "jivina" compenseaza prin experienta superioara si motoare nitelus mai puternice), caci caroseria nu ma "da pe spate", aliniindu-se cuminte tendintelor/standardelor trasate de protagonistii segmentului. Sa asteptam insa si o replica a CTS-ului in Europa; poate se ambitioneaza mai mult sefii lui GM.
    10 6
  • Stiu ca toti aveti Maserati-uri sau Lamborghini-uri si acum o sa va simtiti prost ca o sa faca si ei un model mai accesibil si o sa va dauneze la reputatie....

    Totusi, ei au mai facut modele cu motoare de 2 l sau cu tractiune fata, deci un diesel nu e char ceva neasteptat.
    24 0
  • un interior JENANT!
    7 31
  • exteriorul e f OK
    15 2
  • Adrian
    Daca asa va arata atunci concurenta nemteasca nu are nici o sansa. A...are pt. ca au si motoare de 2 litri si preturi mai mici. Altfel nu vad de ce un viitor cumparator de masina din clasa medie premium, ar alege pe una din cele trei in defavoarea unui Maserati . Nu mai zic de Lexus si Infiniti care sunsi ele peste cele nemtesti din pct. meu de vedere dar departe de Maserati.
    Ps. Mi se pare cam neinspirat schimbatorul...seamana prea mult cu cele de la BMW. In rest 10+
    14 16
  • Arata destul de conservator. Dar e frumos.
    13 3
  • @ Adrian

    Concurenta nemteasca are multe sanse, mai ales in Europa. In primul rand, au o retea mult mai dezvoltata de dealeri, service-uri, etc. In al doilea rand, conteaza enorm publicitatea si imaginea. De exemplu, multi potentiali clienti, stiu ca exista Maserati, Infiniti, Lexus sau Jaguar, dar nu ar putea numi nici macar un medel din gama acestor producatori. Poti sa intrebi detinatori de Mercedes sau BMW, cumparat nou, daca au facut un test drive sau macar s-au interesat de marcile de mai sus.
    18 1
  • Giumbix
    @john_range mi-ai luat vorba din gura. Tocmai ma pregateam sa ii raspund eu lui @hmmmm dar ai facuto tu deja.
    Pai intr-adevar toti producatori fac asta acum. Pana si Lexus a spus ca '' vor sa isi extinda gama de CUV-uri '' de dragul unor vanzari mai bune la clasa premium.

    on topic : Daca va veni cu un pret de segment E , va fi intr-adevar o achizitie exemplara la aceasta clasa. Chiar cea mai sportiva pura din segment.
    15 5
  • real value
    @inexorabil

    pai producatorii europeni, in speta nemtii au promovat si au reusit sa vanda diesel-ul in numar mare, pt ca deh consuma putin.

    Nu conteaza:

    -sound-ul de tractor in primele generatii
    -sunt cancerigene
    -nici acuma nu suna bine (if you ask me)
    -hai sa le facem enorme( pana la 5 litrii v10 VW) sa imbolnavim lumea mai tare
    -hai sa le bagam in le mans( audi)
    -hai sa le vindem in prostie cu chiu cu vai amprentei ecologice dezastruoase+ sunt mai scumpe ca omologul benzinar + cat de murdare

    s-au aliniat, din pacate, si niponii (ex honda care nu avea diesel in gama pana acu ceva timp) hai sa vindem la mase in masa!!!

    conturile-s pline ce mai conteaza, acum si maserati......no
    oare winterkorn umbla cu masca pe fatza cand respira pe strada noxe de diesel?

    o zi buna
    5 13
  • Nu se mai "poarta" pielea visinie la interior (bord visiniu ??? WOW ) de ani buni! La samsari place (bine si low front tatoo e la mare cautare pt ei)
    6 15
  • Se pare ca teaserul de acum o saptamana a fost o inducere in eroare cu botul mult avansat fata de faruri, este mai in fata dar nu cum aparea acolo.
    Imi place cum arata, ca un Quattroporte mai mic, dieselul era inevitabil pentru Europa, macar unul de 3 litri este necesar, ceea ce vor si oferi, interiorul este de nota zece, cu o mica exceptie, de la Maserati aveam pretentia sa fie mai originali decat Kia in privinta schimbatorului, nu este chiar aceeasi copie dar tot seamana, puteau sa evite acest lucru, in rest nu pot decat sa ma bucur pentru aparitia unui nou model la clasa mare, era nevoie sa nu se simta nemtii chiar singuri, cel putin in Europa.

    @Adrian
    Sa nu exageram, daca citeai atent stirea vedeai ca Maserati are de gand sa vanda cu Quattroporte si Ghibli 50 de mii unitati anual, stii cat a vandut Bmw cu seria 5 in 2012? Peste 300 de mii de exemplare, mai precis putin peste 337 de mii de exemplare, Audi aproape la fel, Mercedes ceva mai departe dar oricum bine, deci nici o sansa Maserati pt asemenea cifre, dar sunt realisti si nici nu si-au propus asta, si-au propus sa fure cateva zeci de mii de clienti anual de la nemti , probabil ca vor reusi.
    16 3
  • p.s navigatie de neam prost incadrata intre fantele de aer, cu cate un buton stanga/dreapta (ca ei n-au auzit de joystick pe consola centrala), spatiul pt pasagerul din dreapta ruinat de forma bordului (cum au mai facut-o si altii in trecut alegand aceeasi forma)! BELEA
    8 11
  • @real value

    Uite ca " i will ask you", ce diesel cu 6 cilindri ai condus si cat de rau suna din interior? Cele de 5 litri sunt foarte putine, majoritatea cilindreelor mai mari sunt de 3 litri si sunt monstruoase si enorme doar in capul ecologistilor, sunt mai scumpe decat omoloagele pe benzina, dar la cateva sute de mii de km iti recuperezi niste bani, sunt foarte performante pt niste "tractoare", dar partea cea mai buna pt tine este ca exista in continuare si variantele pe benzina de ciilndree mai mare, deci nu vad care este problema la modul general, in particular la Maserati da, este o premiera si ideal ar fi fost sa nu ofere diesel, dar nu se poate.
    13 5
  • Giumbix
    Revin : Au uitat sa ponegresc altceva: SCHIMBATORUL . Dar asta nu mai poate fi o problema deodata ce BMW x6 s-a inspirat dupa SSang Yong, si dupa Polo la stopuri. Meritau si ei sa fie copiati de altii gen Maserati si Kia. Dar cred ca Maserati se vrea a fi un BMW mai bun si mai sportiv. Si evident mult mai exclusivist.

    @Adrian ai perfecta dreptate, Lexus este mai mult o marca de lux sau de ultra-hight lux nu de sportivitate, ei loveste cel mai mult in Mercedes decat in BMW, Audi si Infiniti.Deci ai dreptate si tu.

    Cu toate astea cat de accesibil va fi nu vreau sa fiu ponegrit '' tzaranul cu Maserati '' stiti voi care.
    8 11
  • Ai o logica foarte buna @Giumbix, eu spuneam ca interiorul este de nota 10 si puteau evita asta, si fii serios cu Ssang Young, la seria 1 stopurile seamana cu cele de la Polo, da, si n-am spus niciodata ca este un lucru bun, revenind la logica ta vad ca topul preferintelor tale auto sunt japonezele si americancele pt ca " au stare tehnica mai buna", dar conduci seria 3 si Passat.
    14 4
  • Giumbix
    Domnule @dan_grc ma incanta sa vad un posesor de BMW ca matale si chiar imi face placere . Cred ca ai inteles total gresit dumneata .
    BMW-ul este o marca spectaculos de agresiva si sportiva. Si seria 3-ul si Passat sunt cumparate acum 3 ani mai mult ca o proba. Vezi tu eu sunt nevoit sa conduc mai multe masini ca sa imi creez o impresie despre fiecare. De aici a reiesit ca japonezele si americanele au starea tehnica mult mai buna. La serviciu amn condus multe Chevroleturi Aveo si Lacetti si de aici i-ar am mai adaugat o bulina alba pt americane. Cat despre problemele care le-am avut cu Audi si VW sunt multe. Cu BMW-ul inca e ok voi vedea pe parcur. Oricum dupa cate am citit pe aici am vazut ca unii sunt cam nemultumiti de bmw-uri chiar nu stiu de ce? Probabil ca voi vedea la un numar mare de km daca chiar este adevarat ce spun unii.
    5 8
  • Adrian
    @men
    Citez ,,ei n-au auzit de joystick pe consola centrala'''. Nu cred ca le mai trebuie asa ceva...ecranul ala de neam prost de care zici tu, sigur va avea touchscreen ! A apus epoca joystick (I-drive de ex.).
    9 8
  • Totusi vezi ca starea tehnica nu este totuna cu fiabilitatea, starea tehnica depinde de modul in care intretii masina, deci preferi japonezele pt fiabilitate poate ai vrut sa zici, iar Aveo este americana cum sunt eu chinez:).
    14 2
  • Giumbix
    Domnule @dan_grc, daca'' intretinerea'' de care spui tu ,este asociata cu drumurile din MD ....atunci ii tare.Cat de mult ai intretine nu poti fiindca drumurile sunt praf, nu stiu cum este la voi.Probabil au durata mai lunga de viata chiar nu stiu. Eu ti-am spus din experienta. Si vezi ca starea tehnica are legatura cu fiabilitatea tehnica a masini, acum sa nu o iei de rau. Si chiar as vrea sa ajung cu BMW-ul la un numar mai mare de km sa vedem daca se adeveresc cele spuse de unii. Cu restul au avut dreptate chiar au fost probleme la VW la Audi , dar nu m-am lamurit cu BMW. Voi vedea. Intalnesc tot mai multi useri pe alte bloguri gen :Piataauto.md /Autostrada.md iar acolo vad pe unii nu stiu daca tu intri pe acolo gen : @VB_1ONE, Robert _444 care intr-adevar sunt oameni isteti si le dau dreptate n ceea ce au spus despre alte marci , dar cred ca uneori simt putina exagerare :D ....aaa si uitasem de C-tin Mihalachi ,un om care iarasi il apreciez.
    Aveo? Vorbesti serios ? Cred ca nu cunosti traditia Opel atunci ? Intr-adevar nu sunt pur, dar se incadreaza dupa principiile si preferintele americanilor. Asa ca nu-i probleme. Mi-ar face placere sa intalnesc si fani de japoneze si americane pe aici , nu de alta dar vreau sa le aflu impresiile lor.
    5 8
  • @Giumbix

    Si Aveo este o masina robusta si solida pentru drumurile din Moldova? Hai sa fim seriosi, este o masina "subtire" rau si-am spus ca nu este americana pt ca nu are deloc legatura cu modelele americane adevarate. Daca vrei sa te lamuresti cu Bmw, intreaba-l pe robert_444, n-am mai intrat de cateva luni pe "piata auto", dar aici este cunoscut ca @Samba, si-ti va spune el toate problemele din "94 incoace, la toate modelele, chiar daca simti putina exagerare:).
    Cu siguranta vei intalni si fani de japoneze si americane aici, daca vrei impresii absolut obiective despre japoneze poti dialoga cu @ mafia:).
    13 2
  • Giumbix
    Domnule @dan_grc. Aveo si Lacetti chiar s-au dovedit foarte utile si rezistente, chiar daca nu sunt americane in adevaratul sent al cuvantului probabil ca respecta si traditia Opel care inca mai este o marca buna fata de restul gen VW , Audi. Si la Mercedes am intampinat probleme cateva. Dar asiaticele si americanele au rezistat mult mai bine drumurilor din MD, deci.....Отличное дополнение! ( un mare plus ).
    Ce este mai interesant este sa aud de acest user adica chiar nu ma steptam credema, stiam ca este din Buc.-RO ( dupa profilul dansului )dar nu ma asteptam la asa ceva. Chiar vorbesti serios ? Voi vedea daca chiar ai dreptate. Oricum este un tip di treaba si destul de istet in acest domeniu, numai ca uneori e putin cam iritant ( asta este marea lui exagerare ) la unele detalii, vorbeste chiar si de alternatori...... Macar s-a dovedit ca a avut dreptate cu problemele VW-Audi si MB , la care la Audi aceeleasi probleme spuse de el le-am avut si eu .Infine.

    Salutare domnule @Mafia, cred ca esti un tip di triaba dupa cum vad ca ai si sarit ....Sa ne auzim cu bine.
    4 7
  • BaditzaEx
    @men pielea visinie/rosie merge f bine la o marca mai sportiva&exclusivista - lasa-i pe samsari si ciorile alea...
    la Quattroporte exista si interior in pielea albastra , si mie unul mi-a placut f mult ( in anumite conditii da un sentiment de exclusivitate iar Maseratti stie prezinte , sa ofere exclusivism si reuseste sa faca asta f bine, nu cred, ca este deloc vb de prost gust )
    6 1
  • BaditzaEx
    @men , nu confunda a fi mai exclusivist sau rebel cu a fi de prost gust;
    e ca si cum ai compara un rocker cu un manelist
    4 0
  • inexorabil
    Iata ca ne facuram cu un basarabean gales si prietenos printre noi, care pare in verva......aidoma stim noi cui :) Prima oara, m-am frecat putin la lentile; am crezut ca este un redactor AM, judecand dupa avatar, si atunci mi-am zis incantat: "Hait, renunta si astia la obiectivitatea aia fada, sa te tii caterinca!". Ceva imi spune ca a sosit mesagerul de pace pe AM si ca va reusi ceea ce nu putem noi......Dar dansul chiar pare "di triaba", asa ca, baieti, atentie, sa nu-l speriem cu "petarde" de-ale noastre, ci haideti sa ne purtam ca niste domni. Pai nu asa se exprima, cu "domnule" ?? La cum ne ghiolbanim noi pe aici......Deci, fara poante, sa-i lasam domnului respectiv o impresie deosebita......Mmm, se poate ??? Exista un Dumnezeu pe lumea asta si ar fi pacat de noi toti.
    Si acum sa ma prezint pentru oaspetele nostru: eu sunt comerciant de mobila. Adica vand canapele. Americane. Nu mi-am dorit eu "meseria" asta, ci mi-au pus-o altii in carca. Mai in gluma, mai in serios, realizez perfect impresia ta favorabila despre Aveo si Lacetti. In special ultima se conduce suav, parand foarte docila......Ciocolata, nu alta. In schimb, la Aveo, cutia de viteze este un pic problematica; mie mi s-a parut ca "intra greu", dar vorbesc despre un model 2008.

    @ShelbyV8, imi place maniera ta de gandire. Ai "strapuns" o sfera un pic prohibitiva pentru mentalitatea damboviteana: precumpanirea intensa atasata actului cumpararii unei masini. Mda, mai avem de "slefuit"......
    3 3
  • Un Maserati autentic.Nici nu ma asteptam sa dezamageasca italienii.
    13 3
  • inexorabil
    Apropo de Basarabia, mi-aduc aminte de un banc mai vechi, de cand traia sarmanul bard Grigore Vieru, un monument greu concurabil de romanism. Cica se duce Vieru in audienta la Basescu, cand marinarul abia iesise presedinte, ca sa vada daca poate conta pe un eventual sprijin unionist. Basescu, amabil, il invita la Golden Blitz, sa-l omeneasca. Dintr-una, dintr-alta, isi ia Vieru inima in dinti si socoteste ca ar fi momentul potrivit sa-si sustina cauza: "Domnule presedinte, stiti, nu credeti ca ar fi timpul sa abordam unirea?"......Basescu, vesel: "Cum sa nu!". Apoi face un semn catre chelner: "Baiete, adu repede o sticla de Unirea!"
    5 6
  • In sfarsit ceva nou din curtea italienilor. Nou, dar mai ales frumos. Oricat mi-as dori sa isi atinga ei targetele in vanzari, sper sa nu coboare prea mult pretul, sa ramana un model exclusivist, peste A6, seria 5 si E-klasse.
    5 2
  • Giumbix
    Va multumiesc domnilor pentru amabilitiatea voastra de a-mi raspunde.
    inexorabil : chiar ma bucur ca esti un fan al marcilor americane. Insa faza cu ''canapelele '' nu am inteles la ce ti-ai referit? Daca nu te superi, nu inteleg,? Sper sa nu fiu insistent. Socoate sa fie mai multi fani de americane ca si dumniata.
    Mafia : Multumesc frumos am sa iau aminte.Astept opiniile mai multor fani ai diverselor marci, chiar doresc sa colaboram si sa impartim oariecum opiniile. Astept si opinii de la fani ai marcilor Suedeze daca exista. In MD se vorbeste foarte putin de asa ceva la fel si de Renault sau Dacia ( marca voastra nationala ).
    3 6
  • Giumbix
    Imi cer scuze di tot ca ma repet iar.

    Domnule @inexorabil, haidi sa vorbim despre transmisii :D

    Aceeasi problema o are si Daewoo Nexia 2 , adica un fel de Cielo mai nou cum era odata la voi. Acea transmisie intra greu cateodata mai ales in primele 3 trepte. Prima data cand am mers pe un Nexia ( foarti vechi ) cand plecam de la semafor si cuplam in triapta intia de viteza, fortam levierul '' ca si cum cuplam cu ranga '' , vorba vine.Nu mi sa parut deloc intuitiva , acelasi lucru il are si Aveo de care zici dumitale.O siara placuta
    3 6
  • parca italienii aveau masinile cu cel mai frumos design............de cand gandesc ca nemtii??? ( VW & Audi ).......de ce dracu' seamana cu Quattroporte asa mult????......sau e criza si la imaginatie.....
    5 10
  • Mi se pare mie sau farurile aduc a seria 3 nou si stopurile a Audi ?
    2 6
  • inexorabil
    @Giumbix, devii chiar interesant......Din ce scrii, deduc imediat ca-ti plac japonezele, americanele si suedezele......si repudiezi germanele. Dar, totusi, conduci Biemwie. Si cie fain vorbiesti moldoviniesti. Si nie iubiesti foarti tari tocmai pi mini si pi Mafia. Ghici ghicitoare ghicitorica.

    @Mafia, sper ca te-ai elucidat. Citeste "printre randuri" penultima mea postare ;)
    3 7
  • Imi amintesc ce opinii interesante, documentate si pasionante citeam acum o vreme pe acest site si in ce hal a ajuns astazi din cauza celor care posteaza aici nestingheriti toate balariile. Nu-mi vine sa cred cat de rau s-a degradat frumoasa comunitate AM, cat de mult a scazut calitatea.

    @AM: Cand aveti de gand sa luati masuri? Voua va place ce se posteaza acum? Sau sa va intreb altfel: mai e cineva acolo care se ocupa de moderarea posturilor sau ati dat liber la postat balarii care cum vrea? Pacat. Sper ca intelegeti si vreau sa intelegeti ca numai calitatea atrage calitate. Daca sectiunea de comentarii va continua sa fie circ ieftin si talibanism, oamenii de calitate vor pleca de pe platforma AM si praful se va alege de munca voastra si de admiratia noastra. E o relatie bilaterala intre voi si noi, cititorii, va dati seama, nu? Nu va bateti joc de ce ati realizat, ca tot ce e bun si frumos se face cu multa munca si pasiune, dar se poate strica repede si dureros din nepasare sau autosuficienta. Eu va spun sincer ca mi-e aproape greata sa mai citesc comentariile, sa vad atata prostie, imbecilism si obtuzitate. Vreau sa ma destind citind articolele si comentariile si interactionand cu altii, nu sa ma indispun.

    Toata stima pentru vechii useri de buna credinta, care sunt din ce in ce mai putin vizibili. Nu va mai numesc baieti, ca stiti voi la cine ma refer. Mi-e dor de discutii civilizate, mi-e dor de respect si mi-e dor sa aflu lucruri noi si interesante de la voi.

    Toata stima si pt voi, AM, cu toate ca ati avut si cateva articole busite in ultima vreme. De fiecare data cand scrieti articole, scrieti-le cu convingerea ca aveti cei mai inteligenti cititori. Doar ei vor continua sa va fie alaturi. Daca ii pierdeti pe ceilalti, nu-i nicio pierdere, va asigur. Stiti voi vorba aia, cu graul si neghina. Astept masuri, pentru binele tuturor. Masuri concrete. Gasiti-va timp pt asta, va rog. Puteti incepe de exemplu cu restrictionarea comentariilor doar pt cei logati, apoi control si depistare a userilor clona...stiti voi mai bine ce trebuie facut.
    17 2
  • inexorabil
    @Mafia, mersi mult pentru clipurile indicate :) Sincer, le stiam mai de mult; userul "saabkyle04" de pe Youtube se comporta ca un profesionist veritabil, care atinge toate gusturile. Multi ii sunt recunoscatori acestui american infocat, care si-a faurit o arta din crez.

    @mntsn, apelul tau este unul perfect indreptatit, dar si dificil de pus in practica......"Cazaturile" intotdeauna se vor tine scai de cei interesati numai de autenticitate. Eu, unul deja sunt decis sa-i ignor complet......
    2 12
  • @mntsn
    Si eu cred la fel idiotule. E clar ca mntsn = StM = MSt . A tot abramburit literele astea, dupa care si-a facut cont si StM & MSt s-au "evaporat" . Nu avea cum StM sa apara aici brusc dupa atatia ani. Doar ca ti-ai reamintit vechile nick-uri.Esti una si aceeasi persoana cu restul spusi de mine. Si eu cred ca ar trebui facuta sincronizarea cu facebook sa vedem care-i prostul.
    1 15
  • Da, este un apel foarte indreptatit din partea lui @mntsn, dar si dificil de pus in practica cand o parte dintre "cazaturi" sunt aparati si li se da apa la moara, daca unul spune " ca-mi place sa fac flood si spam pe forum" se pare ca nu este o mare problema, se judeca cu jumatati de masura.

    @inexorabil
    Ti-a raspuns @suedezul cu analize in privinta grupului Fiat si viitoarele tendinte auto? Mai asteapta putin, cand o sa inceapa sa vorbeasca si de masini atunci vei fi mai indreptatit sa-l aperi, imi pare rau ca sunt mai categoric acum, nu vreau sa ne certam, dar cand eu sunt "soparla site-ului" si tu-l aperi cred ca sunt indreptatit sa nu fiu de acord, pt mine este evident ca e aproape la fel ca @Bmw, pe care nu l-am aparat niciodata pt ca n-am de ce, daca pentru tine sunt mari diferente intre cei doi te rog sa spui care, si de data asta te rog sa nu ocolesti raspunsul cu pilde din Biblie, daca doresti, daca nu.. este in regula, vom vorbi in continuare despre masini, asa cum este normal de fapt.
    13 1
  • inexorabil
    N-am chef sa apelez la analize complicate, Dane. Si nu baga in seama infamiile si "diagnosticele" Suedezului (pe care il asigur ca fostul Cuantic s-a evaporat din peisaj numai din cauza nebunului site-ului, nicidecum din cauza lui Dan, cu care, de altfel, avea o relatie excelenta, cum ma bucur ca am si eu --- si apropo, Swedish-man, probabil Cuantic ne priveste "de pe margine": chiar esti convins 100 % ca ar aproba manifestarile tale, mai ales ca-l stim ca fiind destul de exigent, inclusiv cu sine?.....). Oamenii sunt asa cum sunt, fiecare dupa cum l-a expulzat pe trompa coana ma-sa, dar incerc si eu (in van, de!) sa impac pe toata lumea, ca sa nu ne mai pomenim cu agonizari precum cea a lui @mntsn (nu mai suporta omul! --- inteleg exact ce ar vrea sa vada aici, pe buna dreptate; ne-a si explicat limpede ca apa de izvor). Intr-adevar, ai sesizat corect ca tu si eu "gandim diferit" (am folosit un cliseu feminist indreptat impotriva barbatilor indezirabili) si iata de ce: tu poti, de fapt ai dreptul natural sa-i urasti sau sa fii indiferent fata de "inamicii" tai, dar eu nu-mi permit sa-i tratez tot astfel pe pacatosi, fiind eu insumi pacatos; in schimb, pe ereticul acela, caruia nu-i precizez identitatea, il anatemizez in gand chiar si daca sta cuminte. Pai ma ia pe mine la pret de matineu cu "giumbix"-ul lui (ma surprinde enorm ca AM i-a ingaduit sa uzeze de brandul site-ului !?!? --- Bogdan, Mircea, Sebastian, Daniel, Dragos etc, ce faceti, fratilor, dormiti pe voi???); credea cumva ca o sa "pun botul" la scamatoria lui stangace?! Mafia, din pacate, cred ca a "inghitit galusca". S-a purtat realmente cuviincios, fiind indus in eroare de escroc, dar, ce rumoare, tot Mafia a fost "sacrificat" aici, bag de seama...Uite, a demonstrat ca poate fi un om cumsecade, chiar daca a fost victima unei farse de prost gust, care l-a vizat laolalta cu mine. Fii tu "cel mai inteligent care cedeaza primul" si abordeaza-l cat se poate de civilizat (chiar daca nu ti-ar placea - inghite in sec, de dragul normalitatii); hai sa vedem cum te-ar trata la randul lui. Te asigur ca, daca ti-ar raspunde in dodii, la misto sau direct insultator, l-as demola eu din vorbe asa cum ma pricep mai bine. Dar daca nu...ce rost ar avea sa perpetueze un clinci absurd? M-am ultra-saturat de "tabere" --- inca o data subliniez ca @mntsn are dreptate, cumplit de multa dreptate: ar trebui sa existe o singura tabara, cea a comunitatii armonioase AM! Hiba principala aici se refera la preferintele unora pe care nu le inghit altii si asa purcede, de fiecare data, epitetiada fara simtul masurii, care atinge paroxismul uneori; crezi ca, de exemplu, mie imi cade comod sa citesc cum mi se arunca in cap cu "vapoare", "canapele" si "buici"? As prefera sa mi se impute ca "americanele" sunt proaste, hidoase, odioase etc., dar nu sa fiu persiflat ca ultimul rapciugos de pe strada. Poate o sa-mi iau candva inima in dinti sa convoc eu o intrunire reala intre toti userii (evident, i-as chema numai pe cei care ar putea si ar vrea sa se prezinte), ca sa ne lamurim atunci care "se da rotund" numai prin intermediul tastaturii si care se arata viguros si in boase, si in plisc, numai pe viu......Doar asa s-ar putea rezolva pricina. Ai o idee mai buna? Sau are AM?.......
    3 3
  • In mintea mea Maserati era o mașina peste Audi și BMW, întrebarea care mi-o pun: a decăzut Maserati sau ceilalți au făcut progrese mari
    8 1
  • lorinczi.thomas
    Usile miros a Giulietta.
    Suv-ul pe cand?
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru