• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • @Automarket: pe producatori oarecum ii inteleg, deoarece vor sa speculeze de pe urma unei denumiri cu conotatii emotionale, printr-un marketing bine tintit, dar ma asteptam ca macar voi, presa, sa fiti onesti in exprimare si sa nu perpetuati falsitatea conceptuala: Conceptul Joyster nu este coupe. Nu asa arata un coupe. Renault Megane Coupe nu este coupe. Opel Corsa Coupe nu este coupe. Opel Astra GTC nu este coupe. Seat Ibiza SC nu este coupe. VW Scirocco nu este coupe. Niciun hatchback cu 2 usi nu este coupe. Vreti exemple de coupe-uri? Mai sunt foarte putine pe piata, dar sunt: Audi A5 coupe, BMW 3 si 6 coupe, Cadillac CTS coupe, Chevy Camaro, Mercedes C si E coupe, CL, Renault Laguna Coupe, Toyota GT86/Subaru BRZ. O sa va bat la cap pana pricepeti. Nu suntem toti atat de gugustiuci incat sa inghitim orice gogoasa.
    Interviu cu Jozef Kaban, designerul-şef Skoda: "Vom aduce noutăţi în segmentul SUV"
  • Cand esti hater, n-ai leac, pur si simplu. Poate sa scoata VW si rachete cosmice, pt alde @dan tot porcarii vor ramane. Tu vezi-ti de marcile alea "normale" si ne-penibile.
    GENEVA 2013 LIVE: CrossUp!, versiunea mai "vie" a lui Volkswagen Up!
  • Uhuuu ce plafon la interior... cu dedicatie pt gusturile rafinate ale gentlemanilor din middle-east :))
    Rolls-Royce Wraith: imagini oficiale cu cel puternic Rolls din istorie
  • Ma rog, pentru unii, (pragmaticii pur-sange), masina e un bun de consum precum frigiderul sau aragazul. Normal ca nu-i intereseaza absolut deloc cum arata si vor doar sa-si faca treaba pt care a fost proiectata, cerand cat mai putini bani pt asta. Dar pentru altii, printre care ma numar si eu, masina este mult mai mult decat un obiect. Este un univers intreg, o industrie cu extrem de multe ramificatii / implicatii, o pasiune pe care o vanam zilnic si din care sorbim cu sete fiecare stire. De aceea, pe cei muscati de virusul numit "automobil", ne doare, ne frustreaza si ne intristeaza anumite actiuni ale constructorilor, chiar daca vorbim de automobile pe care niciodata nu ne vom putea permite sa le conducem. Tot pe aceeasi linie de idei si de data asta indiferent de partea financiara, detestam din tot sufletul anumite creatii (chiar provenind de la marcile noastre "de suflet") pe care nu le putem accepta, oricat de dispusi spre compromis ne-am stradui sa fim. Ar mai fi si alte categorii de consumatori ai bunului numit "automobil", dar nu vreau sa ma enervez acum amintindu-mi de ei.
    Mitsubishi CA-MiEV, conceptul electric cu autonomie de 300 kilometri
  • Imi mentin parerea: cu astfel de abordari ale designului, producatorii (voit sau nu) isi bat joc de sansa uriasa pe care o au electricele. E mai frumos tramvaiul decat acest Mitsubishi.
    Mitsubishi CA-MiEV, conceptul electric cu autonomie de 300 kilometri
Pagina
12345...596061...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău