• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • @gelu: Poate cu procent de 100% nu gasesc, asta ar insemna sa fie perfecte, dar gasesc masini competente tehnic, care sa si arate bine si care sa aiba si preturi rezonabile. Masini agreabile cu raport calitate/pret bun. Eu in categoria asta cuprind Skoda (Rapid, Octavia, Fabia doar Combi, Superb), Chevrolet (Cruze, Aveo, Malibu, Orlando), Seat (Ibiza mai ales ST, Leon, Toledo), Ford (Fiesta, Focus, Mondeo, C-Max), Renault (Megane, Laguna Break). Toate, cred eu, au un design placut si original, iar pretul este bun pentru clasa din care face parte fiecare.
    Renault Kangoo facelift, în varianta de pasageri, debutează la Geneva
  • @Laurens van den Acker FAN: Ti se pare tie. Mersi pt feedback, oricum. O sa incerc sa-mi dau mai putina.
    Renault Kangoo facelift, în varianta de pasageri, debutează la Geneva
  • Prefer autobuzul 101.
    Hyundai ix35 facelift debutează la Geneva cu un look proaspăt
  • @HR Repet a nu stiu cata oara si pentru toata lumea ca n-am nicio idee preconceputa impotriva Renault. Daca trebuie, dau si in scris. Dar ce e de criticat, o sa critic. Zici tu ... filozofie de design la Renault ... hai ma lasi ?? Care filozofie ca niciuna dintre masinile lor n-are nici macar o trasatura care sa le confirme apartenenta la o familie de modele. Toate sunt culese din n-shpe zari, un amalgam obositor pt ochi -> incearca cate ceva van der Acker sa incropeasca o directie de design, dar pare o miscare cam artificiala, care nu ia in considerare nimic din mostenirea marcii in materie de design. Nu ca ma dau eu mare specialist in design, dar majoritatea e superficiala si nu vede treaba asta. Lumea se uita doar la cate led-uri are, cat de arcuite si prelungite sunt farurile si stopurile si gata. Si merge vanzarea. Habar nu au de proportii, de centre de greutate vizuale, de importanta consolelor pt echilibrul designului, de aerodinamica. Pentru mine conteaza astea, asa sunt eu mai ciudat, ce vrei. Iar un Zoe rotunjit ca o bomboana si inalt de 1.56 m la o lungime de putin peste 4 m...imi pare rau pt el, dar asa arata...ca un pui de foca obez. Legat de calitatea asamblarii, inclin sa-i dau dreptate lui @Andy cum ca utilitarele sunt in general prost finisate, dar uitandu-ma la restul gamei si la istoric, as paria pe Caddy si Tourneo in defavoarea lui Kangoo si Partner.
    Renault Kangoo facelift, în varianta de pasageri, debutează la Geneva
  • Masina asta dintotdeauna mi s-a parut foarte urata, dar acum parca a ajuns la apogeu. Nu inteleg cum in aceeasi gama poate coexista un astfel de model, alaturi de alte modele realmente frumoase, gen Laguna Break si Coupe, viitorul Apline, chiar si batranul Espace. Nu inteleg politica asta incoerenta de design a lui Renault. Apoi cu mult trambitatul Zoe...vor sa dea lovitura cu o electrica, in cele din urma foarte eficienta, dar designul dpmdv este total gresit. Nu e suficient ca lumea s-o doreasca pt tehnologie, trebuie s-o doreasca si pentru cum arata. Iar Zoe arata ca un pui obez de foca. Pana si masina care baga lapte e mai frumoasa decat acest Zoe. Parca e o conspiratie generala catre insucces, cum ca toate hibridele si electricele trebuie sa fie urate din proiect, cu 3 exceptii: Fisker Karma, Chevy Volt si bineinteles Tesla Model S.
    Renault Kangoo facelift, în varianta de pasageri, debutează la Geneva
Pagina
12345...606162...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău