• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • Din comentariile combinate de mai sus ale lui @pointless, @TC 1900 si @bono ne dam seama pentru cine a fost de fapt conceputa aceasta frumoasa Mazda: pentru piata din SUA/Rusia, unde dimensiunile exterioare mari si cilindreea motoarelor pe benzina nu conteaza atat de mult ca in aglomeratele metrolope europene, unde si 5 cm in +/- la lungimea unei masini se simt pe sosea sau in parcari, iar +/-200cmc la motor se simt la buzunar.
    Caravela estică
  • @nismo: :) Merci de recomandare. M-am documentat. Wiki zice: Production of the Skyline GT-R ended in August 2002. The car was replaced by the Nissan GT-R, an independent vehicle not sold as a Skyline. Sunt 2 modele diferite, deci. 1. Skyline, care de acord ca a fost o legenda la vremea lui, inclusiv in varianta Skyline GT-R si 2. actualul GT-R in cazul caruia ar fi existat posibilitatea sa calce pe urmele lui Skyline si sa devina o legenda, sau dimpotriva, sa fie o masina banala sau un rateu. Acum m-ai inteles de ce am spus "deja"? Pt ca ultimii 4 ani de cand se fabrica masina asta sunt doar cativa 1-2-3-4, adica chiar e o data relativ recenta.
    Nissan Juke Nismo se prezintă
  • Eu nu inteleg de ce masinile electrice trebuie neaparat sa fie urate, de parca ar fi prevazut in proiect sa aiba un design cat mai pocit. Tehnica stiu ca este deosebit de eficienta la electrice, dar designul le strica ploile la vanzari rau de tot. Exceptii care ne arata cat de important este un design reusit pt succesul comercial: Tesla S si Chevrolet Volt.
    Renault Zoe primeşte o nouă "lovitură": nu poate fi încărcat de la o priză standard
  • Da' sigur.... Vise :) ...de asta nu mai este Opel la fel de bine vazut si vandut ca in anii 80-90, pt ca se vrea altceva decat ceea ce stiam noi despre ea ca este: o masina ieftina, de volum, simpla si ieftin de utilizat. Singura sansa posibila a lui GM de a atrage clienti de la marcile premium este prin Cadillac. In rest... doar vise umede, cum spuneam.
    Opel plănuieşte să atragă clienţi de la mărcile premium cu noul Cascada
  • Nissan are un ascendent incredibil in ultima vreme, fata de cat de rau ajunsese cu cativa ani in urma. Are parte de multa expunere in toate mediile, putere creatoare si imagine de marca pozitiva. Desi eu nu ma numar printre potentialii clienti de Nissan, masinile lor nefiind chiar pe gustul meu, e clar ca au dat lovitura cu masini precum Juke, Qashqai, Altima sau respectabilul GT-R, care deja a capatat aura aceea de automobil legendar, precum Toyota Supra sau Honda NSX la vremea lor.
    Nissan Juke Nismo se prezintă
Pagina
12345...656667...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău