• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • Totusi, in ce clasa este Octavia III? Cu lungime*latime 4.66*1.81 este extrem de mare pt clasa compacta. Unde mai este asadar compactitatea? La partea tehnica sunt convins ca este o masina foarte bine pusa la punct, am avut 12 ani o experienta excelenta cu Skoda. Singura critica este deci ca a devenit prea mare (lunga, lata), sau ar fi ok daca o bagam la clasa medie.
    Implant pentru succes
  • Si eu recunosc ca-mi place. Mult. Nu-mi vine sa cred ca acest concept original vine de la Honda, care, la cat de banal sau aiurea este designul modelelor din restul gamei actuale, credeam ca isi face designul cu dept de contabilitate. Sper sa se concretizeze in viitorul model de clasa mica, in locul acelui ciudat Fit/Jazz si cu siguranta va avea parte de aprecierea publicului.
    Honda Gear - conceptul unui viitor model sub-compact
  • @inexorabil: cerceteaza indeaproape un Volt si te asigur ca-ti vei schimba la 180 grade parerea despre electrice. Cum de altfel spune si-n articol, oricat de traditionalist ai fi, masina asta te convinge imediat: arata si miroase a ceva proaspat, te atrage fara sa stii de ce. Asa se face ca s-au vadut de 3x mai multe Volt-uri in 2012 fata de anul anterior. Despre Pontiac si Oldsmobile...era o vorba: si-au trait traiul, si-au mancat malaiul....acum lasa-le sa se odihneasca-n pace. Pe mine unul Volt-ul asta m-a impresionat, incepand cu tehnologia de sub capota si pana la calitatea materialelor din interior, ergonomie, practicalitate... si spun asta fara sa fi avut deocamdata ocazia de a o conduce. Dpmdv, este varful pe care-l are GM in acest moment si vectorul care-i va ajuta sa mearga inainte, iar tu ca fan GM ar trebui sa fii mandru ca GM are acest avans/avantaj in fata concurentei...cat inca il mai are, ca nici ceilalti nu stau degeaba.
    Şeful GM: ”Cred în vehiculele electrice. În viitor, ele vor avea o autonomie de 500 km”
  • @Misha: n-are treaba ce zici tu cu niciun grup teuton. Alfa si Maserati nu sunt in niciun grup teuton si totusi, contra traditiei lor, au anuntat SUV-uri si urmeaza sa le lanseze cat de curand. Aston Martin la fel. Incearca cu altceva daca vrei neaparat sa-i intepi pe nemti. Pe subiect, felicitari Ferrari. Asta trebuia sa fie si atitudinea lui Porsche, Audi si BMW in fata tentatiei de a construi SUV-uri. Cat despre Lamborghini si Bentley, inca mai sper sa se razgandeasca. Vad ca le-au amanat, deocamdata. Inca mai sper...
    Şeful Ferrari: ”Nu vom lansa SUV-uri. Nu sunt suficient de emoţionale pentru noi”
  • Ce inseamna sedan coupe? E ca branza capra oaie? Sau ca micii vita porc?
    Mercedes CLA - informaţii şi galerie foto cu fratele mai mic al lui CLS
Pagina
12345...666768...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău