• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • Nu sunt numai Q7-uri, sunt si cel putin 2 Q5-uri pe acolo. In alta ordine de idei, felicitari: acesta este cadrul de actiune propice unor astfel de masini, nu in orase. Sau padurile, drumurile neasfaltate, drumurile de munte, etc. In orase, cine merge cu asa ceva pt deplasarile zilnice (serviciu, mall, scoala, piata, club, intalniri) n-are cum sa scape de eticheta de ghertzoi/meltean/cocalar sau de pitzi, dupa caz.
    Excursie cu Audi Q7 la Capul Nord
  • @LauCalin: categoric, are dreptate @mip. Pe de alta parte, familia Agnelli, cea care detine Fiat-Chrysler, are multe alte surse de venituri, din alte industii. Din cate imi aduc aminte, partea de auto este responsabila pentru doar aproximativ 20% din veniturile lor. Business-ul lor este atat de diversificat incat cred ca ar putea sa tina Fiat-ul si pe pierdere si tot nu s-ar destrama (pana la un punct, bineinteles).
    Fiat nu va produce modelul Punto în lunile decembrie şi ianuarie
  • @ztele: Ehhh si tu acum, daca discutam in contradictoriu nu inseamna ca a deviat grav discutia, ba chiar e foarte la obiect. Interesant mod de a te retrage, oricum... Din nou, nu pot sa fiu total de acord cu tine: spui ca o masina premium nu ar trebui sa fie accesibila tuturor-ok, normal; ca trebuie sa fie exclusivista-ok si ca aceasta exclusivitate sa se reflecte si in costuri mari de intretinere, inclusiv carburant-aici nu mai sunt de acord. Nu mai suntem in anii 80-90, tehnologia a evoluat foarte mult, iar eficienta este piatra de temelie acum in industria auto. De ce trebuie sa consume o galeata de benzina pe km ca sa faca parte din categoria masinilor exclusiviste si costisitoare, cand poate foarte bine sa aiba cheltuieli minime de exploatare si un pret mare de achizitie, exclusivist, prohibitiv pentru mase (ca sa fiu in asentimentul tau), justificat de tehnologiile inglobate, inclusiv cele legate de eficienta. La urma urmei daca vrei sa treci drept elitist nu e neaparat nevoie sa-ti faci abonament la peco, iar masini care se pliaza pe conceptia asta (scumpe, performante si cu consum cat bricheta) sunt din ce in ce mai multe, amintesc cateva: Porsche 918, Mercedes SLS E-Cell, Tesla Roadser, vor veni in curand Audi R8 e-tron, BMW i8, Jaguar C-X75, Cadillac ELR. Suficient de exclusivist?
    Volvo S60 Polestar Concept, berlina de 508 CP, ar putea fi introdusă în producţie
  • Astora de la Bentley le suna bine denumirile de la Ford si le imprumuta si ei: Continental (a fost un Lincoln), acum Falcon :) Oare s-au terminat denumirile de incep sa le recicleze intre ei?
    SUV-ul Bentley ar putea primi numele Falcon
  • @Fopel: Mhaaahahaha :))))))))))))))))) Hai ca am trait sa o aud si pe asta: camion premium. Eu inteleg, pana la o limita frustrarile pe care le starnesc marcile germane, dar totusi....camion premium ..... pfaahahaha :)))))) Camioanele sunt hamali pentru a cara caramizi, fier, ciment, vaci, porci, gaini, alimente, absolut orice, pana si kkt din fosele septice. Daca ai impresia ca exista vreo urma de premium la camioane....e nasol atunci. Sper ca nu mergi la club sau la opera cu vidanja premium, nu? Sau ...aa, mai stii?
    Volvo S60 Polestar Concept, berlina de 508 CP, ar putea fi introdusă în producţie
Pagina
12345...757677...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău