• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • @cmg_george: Da, stiu povestea, dar ma refer la acuzele recente aduse GM, atunci cand au lansat Volt-ul, ca pas intermediar catre un electric 100%.
    Chevrolet aduce versiunea de serie a noului Spark electric la Los Angeles
  • @Andy: mda...ok, dar sa creasca calitativ presupune cheltuirea a multe miliarde de EUR, pe care Opel nu le are, in schimb le pierde anual cu nonsalanta. GM ar fi chiar fraieri sa continue hemoragia de bani la Opel, iar o incercare de pozitionare premium a Opel cred ca ar baga tot GM-ul in vrie din nou, abia ce-si mai revenise dupa episodul din 2009 cu falimentul. Apoi vine imaginea care te omoara: Opel n-a avut niciodata treaba cu luxul, crezi ca va avea vreo sansa impotriva Audi / BMW / Mercedes? N-au ei mari sanse nici Jaguar, Volvo, Cadillac, Alfa, Lexus, care de-abia plutesc, daramite Opel sau Citroen ? Apoi, absorbita pietei, care este deja suprasaturata. Deja nu vad sa mai fie loc pe piata pentru inca o marca premium: Saab si Lancia tot premium erau, dar s-au dus (Lancia e pe punctul sa intre si cu al doilea picior in groapa). Sa vedem ce isprava va face Maserati care anuntase un atac la Seria 5 / A6 / E-Class cu un sedan premium. Am spus premium la Citroen, dar doar 2 modele (un urmas pt 2CV si unul pt DS), in cadenta relativ mica, nu volume >1.000.000 gen tripleta germana, pt ca pur si simplu nu este loc. Iar referitor la gama DS, am clarificat mai sus cum vad eu treaba cu ambalajul marketingului pentru gugustiuci. DS = plasticaraie cu sclipici.
    General Motors şi PSA renunţă la ideea unei alianţe Opel şi Peugeot
  • @Giga: dar emotiv mai esti :) Stiu ... ca si pe mine m-a invadat nostalgia si am oftat cand am vazut ceasurile de bord de la batranul Kadett. Dar cand vad Opelurile actuale...revin la ideile mele radicale. Apropo, Opel cea mai veche marca?? Nu sunt sigur, trebuie sa verific. Probabil stii ca la Buick doar Enclave-ul mai este american ca si filozofie, conceptie, tinuta la drum.... restul gamei Buick este doar Opel cu alta sigla. Na...cum iti mai pare? Nu-ti vine sa-i "raschetezi"? Eu sunt in general pentru lucrurile transparente si cinstite, pentru originalitate, acuratete si cale proprie a fiecarui produs / idee / persoana. Ciorbele si amestecaturile gen PSA+GM nu-mi plac, oricat de frumos ar fi ambalate in concepte de marketing si servite gugustiucilor milenului 3.
    General Motors şi PSA renunţă la ideea unei alianţe Opel şi Peugeot
  • O masina traznet, mai ales echipata cu tapiterie de piele rosu-caramiziu, ca masina din imagini. Asta si A5 Coupe...delicioase.
    FOTOSPION: Primele imagini ale viitorului BMW Seria 4
  • Daca statul francez este cel care impiedica acesta alianta, atunci pot spune ca statul francez face o treaba foarte buna. In general, nu contest nevoia de consolidare la nivelul industriei auto si de impartire a costurilor, dar cand doi schiopi (Opel si PSA) se aliaza pentru a se lupta cu altii care nu sunt schiopi, ba chiar crapa de sanatate (VW, Hyundai-Kia, Ford, chiar si Renault), rezultatul nu este prea optimist. Solutiile, asa cum le vad eu, sunt simple si se pot rezolva individual, trebuie doar curaj, astfel: Opel/Vauxhall, am mai spus, este aripa ranita a GM: aceste marci trebuie desfiintate si ingropate si locul liber ramas pe piata si in capacitatile de productie trebuie umplut apoi cu Chevrolet. Stiu, e o decizie grea sa omori cu proprie stiinta o marca germana veche, un nume care a facut istorie, dar asta e, nu e nici prima, nu va fi nici ultima, gandul trebuie sa fie catre viitor. PSA, acum: Peugeot trebuie sa ramana un constructor generalist, dar are nevoie de o restructurare a gamei. Acum se bate cu Citroen pe aceeasi clienti. La Citroen, in cazul in care nu s-ar alege varianta dura a eliminarii definitive a marcii, as inclina spre o gama foarte restransa, de 2 modele: o masina mini/mica cu aer retro, concurent pentru Mini Cooper si Fiat 500, ca urmas pentru 2CV, insa cu pozitionare premium si o masina de clasa mare, exclusivista si aparte, asa cum este C6 in prezent, ca urmas al lui DS, o "vitrina tehnologica" in care Citroen sa-si prezinte toate nebuniile tehnice de care este in stare. E adevarat ca C6 a fost neglijat si ca are o imagine slaba pe piata, foarte nisata, mai ales in fata alternativelor germane. Eu m-as bucura mult sa vad un astfel de Citroen, insa altfel, daca vor alege sa continue cu politica actuala, unde C1=107, C3=208, C4=308, C5=508, prefer mai degraba desfiintarea marcii, la pachet cu aberatia de "submarca premium" numita DS. E de urmarit, asta este ceea ce mi-as dori eu si ceea ce cred ca ar limpezi mult atat piata cat si optiunile de achizitie ale clientilor.
    General Motors şi PSA renunţă la ideea unei alianţe Opel şi Peugeot
Pagina
12345...787980...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău