• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • Le doresc succes celor de la GM cu aceste planuri, dar pacat ca Europa deocamdata nu gusta aceste produse asa cum o face America de ceva timp. Un Spark EV m-ar tenta la modul cel mai serios. Iar Volt-ul... nu pot sa nu apreciez cat de bine arata, de fiecare data cand il vad. Pe langa design, are multe alte calitati, ce raman a fi descoperite de publicul larg odata cu o promovare adecvata, care din pacate se lasa asteptata. Si mai vand un pont: Volt-ul, desi poate parea scump, isi merita fiecare banut: calitatea este desavarsita, iar de tehnologie nici nu mai pomenesc. Era o stire cum ca GM pierde cam 49.000 de dolari la fiecare Volt vandut. Nu cred ca pierde chiar atat, dar clar masina asta este o super-afacere pentru ceea ce ofera.
    GM vrea să vândă 500.000 de maşini electrice pe an în 2017
  • @Giga: chiar si considerand numai vechimea brandului, fara sa tinem cont de momentul inceperii productiei de automobile, Opel tot nu este cel mai vechi nume. Din ce-mi aduc aminte, Peugeot si Tatra sunt chiar mai vechi, insa pentru a stabili cronologia exacta ar trebui sa gugalim putin.... eu acum n-am pornirea necesara. Bineinteles ca GM are si posibilitatea de a vinde Opel daca lucrurile vor continua sa mearga prost, dar eu am propus suprimarea marcii in loc de vanzare pentru a nu exista ulterior un concurent in plus pentru Chevrolet, asta era in logica mea. Iar referitor la designul Astra vs Golf, vorbim de gusturi, iar aici parerile sunt mult prea impartite ca sa avem o concluzie clara la intrebarea care este mai atragator. Cum bine spunea cineva tot aici pe AM, Golf, cu designul sau rectangular, rece si traditional este totusi mai original decat Astra, al carei design nu are legatura intre generatii si ale carei trasaturi de design se mai pot regasi si la alte modele: farurile "ochi de vultur" la VW-urile de acum 3-4 ani, la Subaru, apoi prelungirea liniilor geamurilor laterale catre luneta a la Renault Megane 3 versiunea in 3 usi sau a la Ford Focus 3. Personal, eu prefer designul Golfului, motivul principal fiind felul in care s-au pastrat si cultivat liniile de-a lungul generatiilor.
    General Motors şi PSA renunţă la ideea unei alianţe Opel şi Peugeot
  • @antonny: Carcoteala vad ca a devenit sport national in Romania...ce treaba ai tu cu ce intreprinde o firma privata. Te afecteaza cu ceva sau te incalzeste cu ceva? Treaba lor pe cine aleg sa sponsorizeze sau cum isi faca reclama. Dar, na...e la moda acum sa fim nemultumiti si ofuscati, daca n-ai nicio nemultumire sau nu gasesti pe nimeni vinovat de orice, nu esti de gasca, esti defect. Ce treaba are admiratul masinii cu cozile pe care le face prostimea pe Valea Prahovei? Daca le place sa stea in coada cu orele probabil isi merita apelativul de "prostime".
    Poliţia Prahova a primit un Volkswagen Amarok de intervenţie
  • Penibila replica "de ce nu am face-o si noi?". Pai pentru ca nu este domeniul tau de specialitate, doooh. Pacat. Si asa erau total aiurea cu Range Rover Sport si Evoque. Land Rover si sportivitatea...baba si mitraliera. E ca si cum un sumo-ist s-ar pune pe linia de start la un sprint de 100 m viteza langa atleti profesionisti. Pentru un profesionist in tot-terenuri, este pe-ni-bil.
    Land Rover lucrează la un Range Rover Sport de performanţă
  • @ScorpyonVAG: Te inteleg perfect, dar crezi ca mai are vreo relevanta un astfel de test astazi? Cui i-ar servi si la ce? Fiecare lucru are vremea lui. Golf 2 a fost fenomenal, dar ...a fost.
    Am condus Maşina Timpului: test cu Opel Kadett B (1970)
Pagina
12345...777879...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău