• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • Deja ii fac facelift? Ar fi bune si niste cifre de vazari in gama Mini, sa vedem care e cauza acestui facelift... probabil nu se prea vinde. Parerea mea personala este ca orice model din curtea producatorului britanic, in afara de originalul Mini, este in afara spiritului autentic Mini, inclusiv aceste mici SUV-uri.
    Mini Coutryman: facelift uşor şi modificări la interior
  • Eu cand am spus ca Lancia trebuie sa dispara, ca este o marca ce nu se mai regaseste in contextul actual al pietei am luat minusuri intr-o veselie. Ma bucur ca am avut o estimare realista, deoarece era evident ca aici se va ajunge, iar pe de alta parte regret nu Lancia de astazi, ci Lancia care fabrica odata Delta Integrale si care batea tot ce prindea in WRC. Ce a spus @Mitica mai sus gasesc corect.
    O marcă imensă e aproape de moarte. Marchionne: "Lancia nu va mai fi niciodată ce a fost"
  • @Giga: Pai pot sa ma numesc deja un semi-fan GM: masinile produse actualmente de Chevrolet si Caddilac imi plac, le gasesc reusite pe toate, chiar si pe cele care vin din Coreea (in US de exemplu are mare succes Aveo, de Cruze nu mai zic). Nu agreez in schimb politica lor inconsecventa si faptul ca nu au incredere si nu investesc suficienta incredere in marca de baza Chevrolet, preferand sa se dilueze cu Opel/Vauxhall, Holden, GMC si Buick, care, sub branduri diferite ascund tot masini Chevrolet, insa sunt departe de a avea vanzari onorabile in fata concurentei japoneze si mai nou, coreene. Iar in ceea ce priveste masinile vechi ale GM cu care as putea face cunostinta prin Retromobil, iti marturisesc ca nu ma atrag masinile vechi, uzate si reconditionate. O replica nou-nouta, dupa reteta originala, dar cu 0 km la bord ar fi altceva, dar astea sunt doar vise. Pe o masina GM mai veche de conceptie clasica am pus mana cu ceva vreme in urma, un Buick Lesabre, fabricatie 1995-1996 ceva de genul, dar in afara de confortul bun oferit de scaunele imense, silentiozitate si interiorul cald dpdv al cromaticii alese, masina nu mi-a placut mai deloc: tinuta de drum sinuoasa, exact ca de barca, materiale slabe in interior, plastice crapate, comezi care nu raspundeau sau raspundeau cu intarziere, cutie automata extrem de greoaie, plus rugina foarte multa la usi si praguri. (Masina avea la momentul respectiv aprox. 6 ani si 100.000 mile). Astazi, GM nu mai fabrica astfel de masini, au avansat mult de atunci, desi urme ale acelei filozofii centrate exclusiv pe confort se mai regasesc oarecum la noul Malibu, o alta masina reusita. Totusi, varful GM astazi il consider a fi Volt, (o masina pe care mi-as dori-o tare mult), care are o calitate exceptionala, poate cea mai buna pe care a creat-o vreodata GM, iar de tehnologie nu mai pomenesc - cu Volt, GM are un avans tehnologic considerabil in fata multor alte grupuri auto. Ma bucur ca vor extinde utilizarea platformei lui Volt si pe noul Cadillac ELR, anuntat deja - va fi un hit.
    Ford, Renault şi Volkswagen atacă ajutorul acordat de statul francez companiei PSA Peugeot-Citroen
  • @LauCalin: din cate imi aduc aminte, Ford nu a luat niciun ban din fonduri guvernamentale, s-a abtinut sa ceara, chiar daca guvernul s-a oferit sa-i ajute. In schimb ceilalti 2 (Chrysler si GM) s-au infruptat bine bine din bani publici, altfel erau de mult in cartea de istorie. @Giga: Nici eu nu inteleg, cum spuneam si altadata, politica GM, parca isi leaga singuri bolovani la picioare cand pornesc la drum. Daca s-ar intampla asa cum imi doresc (GM=Chevy+Caddy) as deveni fan GM din tot sufletul, dar politica asta de pritocire intre marci si modele, plus anuntata ciorba transcontinentala cu PSA nu-mi place de nicio culoare. PS: vad ca baietii de la AM au inceput sa-ti stearga comentariile si ma refer la articolul legat de trecerea Toyotei inaintea GM la vanzari pe 9 luni. De ce domnilor? Va deranjeaza un limbaj decent sau ideile expuse? Daca cineva este mai "nealiniabil" trebuie eliminat? Eu personal ma bucur si accept sa iau minusuri cand atac noile caricaturi scoase de producatori, dar stergerea comentariilor imi echivaleaza cu un scotch pe gura. Atata vreme cat comentariile nu contin injurii sau aberatii gen @Mafia/Samba, nu aveti voie sa stergeti comentariile daca vreti sa nu va indepartati cititorii.
    Ford, Renault şi Volkswagen atacă ajutorul acordat de statul francez companiei PSA Peugeot-Citroen
  • @Giga Pai normal ca nu e relevanta cifra seaca a vanzarilor, mai conteaza si valoarea medie a pretului de vanzare, dar si alti indicatori de performanta. Si inca ceva, banuiesc ca te referi la partea estetica atunci cand vorbesti despre "inundarea strazilor": adica preferi o Corolla/Auris inaintea unui Cruze? Nu ma asteptam...
    Toyota a depăşit vânzările GM la nivel global după 9 luni
Pagina
12345...828384...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău