• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • @LauCalin: Ai pus bine punctul pe i. Iar pt cei care se tot leaga de design si cred ca este acelasi design de la prima pana la a 7-a generatie, fara sa inteleaga cat de dificila este munca de rafinare si de continuare a genelor designului lui Golf (2 ani s-a lucrat la mk7 numai la designul exterior, la acele linii care unora li se par simpliste) am urmatoarea situatie: va dau exemplu Corolla, o masina care a depasit Golf la vanzari pe plan mondial. Va place modul in care au fost desenate, fara nicio legatura de la generatie la generatie, fara nicio trasatura definitorie, fara identitate de marca? Eu unui astfel de design nehotarat, gen Corolla/Auris, pot sa-i reprosez ca nu exprima absolut nimic.
    Monitorul oficial
  • Prea tarziu s-a gandit sa reapara si Nissan in clasa compacta. Nu cred ca mai au sanse sa faca mare lucru, mai ales avand in vedere si calitatea foarte slaba a predecesoarelor Tiida si Almera.
    Nissan va lansa un model de clasă compactă în 2014
  • @LauCalin: Tu imi dai ca exemplu cazul fericit, dar in situatia marcii VW si a grupului VAG cine mai e? Grupul BMW si....poate Hyundai/Kia, dar in rest e cam trista situatia. Iar la PSA si Fiat (aripa europeana) e cea mai mare jale.
    Probleme în industria auto europeană: Volvo, Daimler, Fiat şi Renault anunţă măsuri
  • @dan_grc: Asa este, criza o sa readuca eficienta si buna gestionare a resurselor, inclusiv a banilor, la locul meritat. Acum cand sacul s-a golit pana aproape de fund, se termina si cu risipa si cu subventiile care pana acum doar au mascat ineficienta si proasta strategie de piata a constructorilor.
    Probleme în industria auto europeană: Volvo, Daimler, Fiat şi Renault anunţă măsuri
  • Atunci cand economia bubuia, lacomia dupa bani i-a impins pe toti constructorii de automobile sa isi extinda gamele si sa intre pe segmente de piata unde nu mai fusesera prezenti inainte.... lasand la o parte discutia despre calcarea in picioare a traditiei si a valorilor proprii fiecarei marci, deoarece vad ca-mi iau minusuri daca amintesc de asa ceva. Deci banu' sa iasa, indiferent cum: facem suv-uri ...cate?...pai fiecare sa avem in gama 4-5 modele minim, facem mini, facem coupeuri cu 4 usi, facem monovolume mici, medii, compacte, in declinari normale si grand, facem crossovere, facem limuzine de lux, ba ne facem chiar si marci premium chiar daca suntem proletari sadea...facem ...facem....toti facem de toate. Prin urmare au investit in cercetare, dezvoltare, linii de fabricatie, contracte de furnizori, contracte cu forta de munca, dealeri noi, etc, deci in active legate direct proportional de scara productiei. Acum, cand piata a cazut in fund, constructorii dau din colt in colt ca nu stiu ce sa faca cu ditamai halele de productie, cu gloate razvratite de muncitori care pe buna dreptate isi cer salariile, cu dealeri in care bate vantul si altele asemeni. Sincer, nu-mi pare rau, poate criza asta va reusi sa reaseze fiecare producator pe fagasul lui si sa-i faca sa-si vada lungul nasului. Criza se intoarce ca o palma pe obrazul celor lacomi si care si-au ignorat radacinile pentru bani.
    Probleme în industria auto europeană: Volvo, Daimler, Fiat şi Renault anunţă măsuri
Pagina
12345...838485...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău