• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mobius

  • Membru din 28.12.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 222 in total
  • Pe 22, toate cele 10 noi echipe se pot inscrie, ele neavand sa astepte eventuale modificari de regulament. Discutiile dintre echipe, programate sa aiba loc la Monte Carlo cu ocazia Marelui Premiu al statului Monaco, nu isi vor mai avea rostul, decat poate pentru a hotara infiintarea unei noi competitii.
    Ferrari a pierdut procesul impotriva FIA!
  • Cum mai poate F1 sa se numeasca F1, fara marile echipe care au creat-o, care din marii piloti de la echipele actuale ar concura pentru vreuna din echipele noi ce vor intra in F1 anul viitor? Cei doi care conduc destinele competitiilor automobilistice si care se pregatesc sa o distruga pe cea mai prestigioasa (nu stiu in interesul cui), ameninta sa boicoteze si o eventuala competitie a constructorilor ce ar putea sa fie creata in 2010. Actiunile lor par sa fie razbunari personale. Daca amenintarile, indreptatite ale celor cinci echipe vor fi duse la indeplinire, aproape sigur vor urma BMW si McLaren. Sincer sa fiu o competitie cum se profileaza a fi F1 de anul viitor nu prea merita sa fie vazuta. Imi pare rau pentru ce se intampla, este singura competitie sportiva pe care o astept cu nerabdare si o urmaresc cu placere si chiar pasiune.
    Ferrari ridiculizeaza noile echipe din Formula 1
  • Competitia suprema a sporturilor cu motor nu are sens fara marile echipe, care au creat-o si consacrat-o. A fost sustinuta de marii constructori de automobile care au testat aici cele mai noi solutii tehnice. Sunt lucruri stiute de toata lumea, mai putin de cei care conduc FIA intr-un mod discretionar, organism care traieste de pe urma competitiilor auto, lucru de asemenea bine stiut. Schimbarile de regulament tehnic din ultimul timp au fost in mare masura absurde, atacand chiar esenta competitiei. Noutatile tehnice in aceste competitii de varf, vin de la sine, nu trebuie impuse si nici generalizate, poate doar intr-o oarecare masura limitate. Ma bucur ca aproape toate echipele (la Toyota, Red Bull, Toro Rosso, Ferrari, se alatura BMW Sauber, Renault si chiar McLaren) se unesc pentru a lua atitudine, doar in felul acest existand garantia ca se va schimba ceva la FIA. La noi se spune ca cine nu are batrani, sa-si cumpere, probabil insa, ca nu trebuie sa fie senili.
    Ferrari isi analizeaza marti viitorul in Formula 1
  • Alonso merita mai mult decat a putut sa realizeze pana acum dar, este ambitios , munceste foarte mult si deja a inceput sa aiba masina pe care si-o doreste, referitor la performante. Astept cu incredere urmatoarea cursa.
    Alonso nu se astepta la o clasare in puncte
  • Rusine sau pacat, in cazul lui are mai putina importanta. Ceea ce transpare din spatele cuvintelor este reprosul si s-ar putea ca o echipa care a pierdut deja doi oameni buni din cauza lui, sa mai dea afara si pe altii care nu-i sunt pe plac lui Hamilton. Nu stie sa lucreze cu tehnicienii echipei, s-a vazut asta si anul trecut, iar acum se vede mai bine. Piloti englezi de F1 mai merituosi decat el, nu au fost atat de omagiati si laudati.
    Hamilton: "Este o rusine ca nu-mi pot apara titlul"
Pagina
12345...363738...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău